Izdvojeno

Hamilton: Nikakva promjena setupa ne može brzo riješiti naše probleme

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da Mercedesov bolid ima “fundamentalne probleme” koji se ne mogu riješiti nikakvim promjenama setupa.

Nešto slabiju formu nego inače kakvu su pokazali na predsezonskim testovima Mercedesi su nastavili i u prvoj kompetitivnoj sesiji – kvalifikacijama u Bahreinu. Hamilton je završio peti, iza dva Ferrarija i dva Red Bulla.

“Strašno puno se radi i razgovara do kasnih sati. Radi se na izvlačenju maksimuma uz činjenicu da trenutno još uvijek imamo fundamentalnih problema.”

“Nikakva promjena setupa neće brzo riješiti te probleme. Definitivno nismo očekivali da ćemo biti na petom mjestu, tako da sam zadovoljan time. Dečki ispred nas su puno brži – šest desetinki je velik zaostatak.”

“Ali da, potencijal je tu. Mislim da moramo marljivo raditi, vrlo brzo i precizno kroz idućih par tjedana – tako da smanjimo taj zaostatak čim prije.”

Hamilton kaže da zbog dupinjanja bolid nema toliko downforcea, a posljedično se ne mogu boriti s Ferrarijima i Red Bullovima:

“Njihovi bolidi su u puno boljem stanju. Oni možda ne izvlače sav downforcea, ali ne znam, pretpostavljam da izvlače puno više nego mi u ovom trenutku.”

“Vozne karakteristike kod nas moraju biti bolje, ne samo s poskakivanjem nego i u drugim aspektima.”

Lewis Hamilton: P5 (+0.680)

George Russell: P9 (+1.658)

[gpvikend utrka=”vn-bahreina-2022″]

Komentiraj

20 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Od kada je napucan Bottas, nema više dobrih povratnih info za inženjere😉



    11

    8
  2. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    Ali promjena tlaka u gumama može, da nije bili bi vi još gori…



    10

    8
  3. nadam se da ćemo se naslušati kmečanja ovu sezonu iz Mercovog tabora.



    13

    13
  4. Kao simpatizeru momčadi spominjanje potencijala mi ulijeva optimizam i nadam se da će se još barem oni pridružiti Red Bullu i Ferrariju!

    Ako se ipak ispostavi da ova “uska” filozofija nije dominantno rješenje, valjalo bi se pravovremeno prebaciti na kopiranje tuđih ideja bez obaziranja na ovogodišnji plasman.



    10

    4
  5. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Mislim da su ove Hamiltonove riječi blizu istine i da neće Mercedes tek tako postati relevantni čimbenik na vrhu. Ali treba sačekati još utrku, da vidimo kako stoje s tempom u njoj, ako tu budu bolje stajali, šanse za brži povratak bi im trebale biti uveliko veće.

    Drago mi je na kraju krajeva da više nemaju toliku komociju da se šprdaju sa svojom formom do trenutaka odlučujućih za taj vikend.



    3

    0
  6. Samo da sad ne slušamo svaki vikend kako su Ferrari i Red Bull u drugoj ligi na osnovu ovih kvala jer jbg nije lako bit fer pa rec “wow znaci ovako su se ostali osijecali od prvih par god dok smo vozili sa pola gasa i opet imali pola sek prednosti”. Kolko god ne volim to licemjerje svejedno bih volio da su blize i da ih onda namazu tako da ipak naslove ne osvajaju kao sta su oni. Sretno svima danas!



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni