Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Kvalifikacije za VN Bahreina bile su pune iznenađenja, a jedno od njih je i pole position koji je osvojio Charles Leclerc. Uz njega, kao iznenanđenje se može istaknuti i šesto mjesto Valtterija Bottasa te sedmo mjesto Kevina Magnussena.
Prethodne dvije sezone bile su vrlo teške za momčad Ferrarija. Binotto vjeruje kako su ove sezone nadoknadili manjak za Red Bullom i Mercedesom te kaže da će kupci Ferrarijeve pogonske jednice biti zadovoljni isporučenim proizvodom. Leclerc je također optimističan:
“Još nisam vidio podatke iz kvalifikacija, ali definitivno je bilo bolje nego prošle godine i to je korak u pravom smjeru. Očigledno, Haas i Alfa pokazuju da smo napravili korak naprijed.”
“Ali, ne treba podcjenjivati posao koji su odradili kao ekipa, jer su također bili vrlo brzi u zavojima. Mislim da je to kombinacija bolida i motora.”
“Kada govorimo o nama samima, to je definitivno korak naprijed i sada izgledamo prilično moćno na pravcima. Dakle, dobro je vidjeti ovo.”
– Charles Leclerc
Iako je bio nešto sporiji od svog momčadskog kolege te je završio na trećem mjestu, Carlos Sainz također je iskazao zadovoljstvo:
“Veliko hvala i sjajan posao svima u odjelu za pogonske jedinice. To zasigurno pomaže i drugim timovima.”
“Moramo nastaviti pritiskati jer se ne može reći da je Max bio spor na pravcima, kao ni Mercedes.”
“Dakle, moramo nastaviti pritiskati u tom pogledu. No, barem ove godine izgleda da smo napravili korak u pravom smjeru i to je dobro vidjeti iz odjela za razvoj motora.”
– Carlos Sainz
Morate biti logirani za komentiranje.
Ako budete dobri znas da ce vas FIA sj…t.
6
17
Senzori dolaze na iduću utrku. XD
7
8
Eto još jedan primjer da Mercedesov split-turbo koncept koji su svi slijepo prihvatili osim Ferraria nije nužno najbolji put.
Ferrari je ostao na klasičnom turbaku i opet su napravili fantastičan motor primjer više nego vidljiv na Haasu i Alfi.
Uspoređujući sa onim motorom za kojeg se tvrdilo da ilegalan Haas i Alfa nisu bili ni blizu ovoliko konkurentni što samo pokazuje koliko je ovaj motor moćan a nitko ne stavlja njegovu legalnost u pitanje.
Fenomenalan posao su odradili.
11
2
split turbo koncept je donio mercu 7 titula i hondi 1, ne možeš nakon 8 godina takve filozofije komentirat da ” nije nužno najbolji put”….ferrari je očito napravio odličan motor a koliko mogu vidjet po forumima, tračevima i glasinama, najveći korak je napravljen na bateriji gdje MGU-K, bolje skuplja i daleko bolje isporučuje snagu i to na različitim područjima rada, imali su taj forte i 2019 osin igranja sa gorivom ali to se odnosi na samu pogonsku jedinicu….merc će se uključiti nakon par utrka, nema sumnje, split ili ne split turbo…
23
1
Poanta je da se može sklepati moćan stroj i “klasičnim” pristupom i da split-turbo koncept nije nužno naj bolji pristup.
A možda te ostale komponente koje je Ferrari usavršio nisu u potpunosti primjenjive na motorima sa split-turbom i bolje šljakaju na klasičnom motorom radi pakiranja ili nečeg drugog.
4
4
pitanje je što je to ” klasičan pristup”…ferrari se ove godine sigurno naslonio na arhitekturu motora iz 2019, a taj motor je toliko dobro vrtio da ga nebi nazvao ” klasičnim ” jer ako je split turbo kreativnost, sigurno da i u ferrarija nije klasika…mi do dan danas ne znamo kako je funkcionirao motor iz 2019, i indikativno je što je ferrari pristao na pad performansi u 2020, u zamjenu za zaštitu intelektualnog vlasništva i dogovor s FIA-om iz 2019…..ako merc i honda imaju split turbo, ima nešto i “split” ferrari, pitanje što je i kako je, klasika sigurno nije..
2
1
Neki dan je @pastor, čini mi se, nalijepio video koji govori da je i Ferrari napravio split-turbo?? 🤔
2
0
To su nagađanja samo. Ja znam za izjavu Binotovu gdje je izjavio da ostaju pri svom konceptu.
Nije to vojna tajna da su prešli na taj koncept izjasnili bi se.
1
1
To su nagađanja.
Znam za Binotovu izjavu da ostaju pri svom konceptu.
Da jesu prešli na split-turbo izjasnili bi se.
Nije to vojna tajna.
I Red Bull i Renault nisu skrivali ništa po tom pitanju pa ne vidim razlog zašto bi Ferrari.
1
1
Pa to nije niti moguće u ovom trenutku. Legalnost Ferrarijevog motora iz 2019. godine dovedena je u pitanje na osnovu velike razlike u performansama između kvalifikacija i utrke tj. brzine bolida u jednom krugu u odnosu na cijelu utrku.
Ferrari ima dobar bolid, dobre vozače, no trebamo sačekati odgovor na dva pitanja:
1. Kako će se Ferrarijev pit wall nositi sa izazovima kada je veliki ulog u pitanju?
2. Kakav će tempo razvoja imati ekipa iz Maranella i da li mogu parirati tempu ekipa s kojima će se boriti za prvenstvo?
6
0
Pod broj 1 to je veliko pitanje i uvijek bila rak rana za Ferrari to i ptice na grani znaju da su u stanju sjebati sve živo.
Pod 2.
Mislim sa obzirom da Ferrari jedini nije došao na 2 test sa izmijenjenim bolidom govori kako puno i da od svih imaju više prostora po tom pitanju od rivala.
Nemojmo zaboraviti da rivali su morali potrošiti dobar dio resursa (CFD,Zračni tunel) koji imaju na raspolaganju pogotovo Merc a imali su ga najmanje i išli su sa dva različita koncepta.
Tako da po pitanju razvoja Mercedes je u naj goroj poziciji od svih.
Ostalo im je puno manje resursa na raspolaganju.
Nije više kao što je nekad bilo ne možeš više razvijati koliko hočeš a to ljudi zaboravljaju.
8
0
To je i ideja budget capa. Biti sposoban razviti nesto sa sto manje novaca.
Ne zalim ih uopce sto su potrosili vrijeme i novac na dva koncepta. Sami su odlucili imati dvije verzije bolida, nitko ih nije tjerao na to.
Naravno, da su opet na vrhu svi bi hvalili njihovu genijalnost i sposobnost. Sada, moraju “kreativno” zasukati rukavi i s onime sto im je ostalo izvuci maksimum.
Slazem se s ostalim.
4
0
Za sad nitko ne postavlja pitanje regularnosti Ferrarijevog motora. Ali, poznavajući Mercedesov modus operandi, samo je pitanje vremena kad će počet.
S druge strane pak, nebi me uopće iznenadilo da se ponovno nekako Mercedesu bude išlo na ruku na račun rezultata istrage od jučer i Masijevih propusta
6
6
Ne, neće biti dirani rezultati od prošle godine. Nisam više siguran da će FIA biti pristrasna u korist Mercedesa u mjeri kako je to bilo do sada. Uspjeh Mercedesa počeo je da nagriza atraktivnost F1, a ljudi koji imaju novac tamo neće gledati blagonaklono.
8
0
Znam da se neće dirat rezultati iako su priznali propuste.
Mislio sam na to da će opet Mercedes bit povlašten a ti propusti od lani će bit izlika.
Međutim, starom politikom senzora i sl. može se eventualno “usporit” Ferrari, ali RedBull će i dalje ostat ispred, barem još neko vrijeme
3
0
Zar nije RB 2019. uložio protest koji je rezultirao senzorima?
6
0
Dosadni ste s tim senzorima vise.
Ako su legalni neka im stave 40 senzora , sta to vas briga.
Ako nisu , neka ih otkriju.
Ali ponavljam , ako su legalni nikakvi senzori nikoga netrebaju brinuti
8
4
A zasto nikad nije bio mercedes “senzoriran” kada je imao daleko najbolji motor? Pa cak ni u pocetcima turbo ere kada im je žderalo ulja donosilo party mode? Zašto bi se stavljali ikakvi senzori po ferrariju a po drugima ne? Mercedes je sveta krava koja mora biti najbolja? Ja bi ovaj puta na mjestu ferrarija ih odjebao jer je dovoljno bilo dvije godine prica o ferrarijevom motoru. Ovaj puta bi im cak zaprijetio izlazkom iz natjecanja ako krenu s tim glupostima. Ferrarijev motor je bio sporan 2019 a dobili su 3 utrke na jedvite jade. Mercedes lani upali pitaj boga kakav party mode u brazilu i to je normalno da ih Lewis obilazi ko čunjeve. Mislim da smo zavrsili sa senzorima. Ako se takve stvari nisu provjeravale kao lani meckin motor u brazilu, zasto bi onda itko gledao Ferrarijev motor?
16
6
Ma sve je to ok i slazem se. Nije mi namjera opce bila braniti bilo koju ekipu , najmanje Mercedes.
Nego je namjera bila cisto spominjanje senzora.
Svaki clanak u kojem se spominje da je Ferrari brz ,eto komentara ” dolaze senzori”.
3
0
Slažem se i ja sa tobom da ako si legalan da nemas sto skrivati. No meni je smjesno da se provjerava Ferrarijev motor kao te sporne 2019, a drugi motori koji su bili godinama dominantni ne.
1
1
Ali tu dolazimo
Do “malo ilegalnih” felgi… (najedebilnija izjava koju sam čuo zadnjih 15 godina! Malo su ilegalne – pokojni Charlie)
Pa dolazimo do momentalne zabrane retrovizora na HALOu kod Ferrarija
Pa dolazimo do promjene tlakova u gumama koji su PREČESTO išli u Mercedesovu korsit
Pa dolazimo do DAS-a, koji je odobren za tu sezonu, ali ne i posle
…..
…
..
Možemo u nedogled!
I zato su ljudi skeptični i pišu ironične komentare jer prate sev šta se događa zadnjih godina i neka me banaju, samo moron ne vidi da se konstantno išlo na Mercedesov mlin!
8
0
Upravo tako. Po poziciji Alpha Taurija, Williamsa i McLarena možemo vidjeti stanje Honde i Mercedesa.
3
0
Mislim da navijacima Ferarija a i samom Ferariju moramo skinut kapu.Nisam citao sve vase komentare ali vidim da nitko ne govori da ima vozac pola sek ili sekundu u nozi nego hvale motor,sa moje strane za realnost 👏👏👏
5
0