Izdvojeno

Leclerc: Haas i Alfa u Q3 pokazuju napredak u razvoju Ferrarijevog motora

Piše: Katarina Predovan

Prije 6 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kvalifikacije za VN Bahreina bile su pune iznenađenja, a jedno od njih je i pole position koji je osvojio Charles Leclerc. Uz njega, kao iznenanđenje se može istaknuti i šesto mjesto Valtterija Bottasa te sedmo mjesto Kevina Magnussena.

Prethodne dvije sezone bile su vrlo teške za momčad Ferrarija. Binotto vjeruje kako su ove sezone nadoknadili manjak za Red Bullom i Mercedesom te kaže da će kupci Ferrarijeve pogonske jednice biti zadovoljni isporučenim proizvodom. Leclerc je također optimističan:

“Još nisam vidio podatke iz kvalifikacija, ali definitivno je bilo bolje nego prošle godine i to je korak u pravom smjeru. Očigledno, Haas i Alfa pokazuju da smo napravili korak naprijed.”

“Ali, ne treba podcjenjivati ​​posao koji su odradili kao ekipa, jer su također bili vrlo brzi u zavojima. Mislim da je to kombinacija bolida i motora.”

“Kada govorimo o nama samima, to je definitivno korak naprijed i sada izgledamo prilično moćno na pravcima. Dakle, dobro je vidjeti ovo.”

– Charles Leclerc

Iako je bio nešto sporiji od svog momčadskog kolege te je završio na trećem mjestu, Carlos Sainz također je iskazao zadovoljstvo:

“Veliko hvala i sjajan posao svima u odjelu za pogonske jedinice. To zasigurno pomaže i drugim timovima.”

“Moramo nastaviti pritiskati jer se ne može reći da je Max bio spor na pravcima, kao ni Mercedes.”

“Dakle, moramo nastaviti pritiskati u tom pogledu. No, barem ove godine izgleda da smo napravili korak u pravom smjeru i to je dobro vidjeti iz odjela za razvoj motora.”

– Carlos Sainz

Komentiraj

23 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Ako budete dobri znas da ce vas FIA sj…t.



    6

    17
  2. Senzori dolaze na iduću utrku. XD



    7

    8
  3. Eto još jedan primjer da Mercedesov split-turbo koncept koji su svi slijepo prihvatili osim Ferraria nije nužno najbolji put.
    Ferrari je ostao na klasičnom turbaku i opet su napravili fantastičan motor primjer više nego vidljiv na Haasu i Alfi.
    Uspoređujući sa onim motorom za kojeg se tvrdilo da ilegalan Haas i Alfa nisu bili ni blizu ovoliko konkurentni što samo pokazuje koliko je ovaj motor moćan a nitko ne stavlja njegovu legalnost u pitanje.
    Fenomenalan posao su odradili.



    11

    2
    • split turbo koncept je donio mercu 7 titula i hondi 1, ne možeš nakon 8 godina takve filozofije komentirat da ” nije nužno najbolji put”….ferrari je očito napravio odličan motor a koliko mogu vidjet po forumima, tračevima i glasinama, najveći korak je napravljen na bateriji gdje MGU-K, bolje skuplja i daleko bolje isporučuje snagu i to na različitim područjima rada, imali su taj forte i 2019 osin igranja sa gorivom ali to se odnosi na samu pogonsku jedinicu….merc će se uključiti nakon par utrka, nema sumnje, split ili ne split turbo…



      23

      1
      • Poanta je da se može sklepati moćan stroj i “klasičnim” pristupom i da split-turbo koncept nije nužno naj bolji pristup.
        A možda te ostale komponente koje je Ferrari usavršio nisu u potpunosti primjenjive na motorima sa split-turbom i bolje šljakaju na klasičnom motorom radi pakiranja ili nečeg drugog.



        4

        4
        • pitanje je što je to ” klasičan pristup”…ferrari se ove godine sigurno naslonio na arhitekturu motora iz 2019, a taj motor je toliko dobro vrtio da ga nebi nazvao ” klasičnim ” jer ako je split turbo kreativnost, sigurno da i u ferrarija nije klasika…mi do dan danas ne znamo kako je funkcionirao motor iz 2019, i indikativno je što je ferrari pristao na pad performansi u 2020, u zamjenu za zaštitu intelektualnog vlasništva i dogovor s FIA-om iz 2019…..ako merc i honda imaju split turbo, ima nešto i “split” ferrari, pitanje što je i kako je, klasika sigurno nije..



          2

          1
        • Neki dan je @pastor, čini mi se, nalijepio video koji govori da je i Ferrari napravio split-turbo?? 🤔



          2

          0
        • To su nagađanja samo. Ja znam za izjavu Binotovu gdje je izjavio da ostaju pri svom konceptu.
          Nije to vojna tajna da su prešli na taj koncept izjasnili bi se.



          1

          1
        • To su nagađanja.
          Znam za Binotovu izjavu da ostaju pri svom konceptu.
          Da jesu prešli na split-turbo izjasnili bi se.
          Nije to vojna tajna.
          I Red Bull i Renault nisu skrivali ništa po tom pitanju pa ne vidim razlog zašto bi Ferrari.



          1

          1
  4. a nitko ne stavlja njegovu legalnost u pitanje.

    Pa to nije niti moguće u ovom trenutku. Legalnost Ferrarijevog motora iz 2019. godine dovedena je u pitanje na osnovu velike razlike u performansama između kvalifikacija i utrke tj. brzine bolida u jednom krugu u odnosu na cijelu utrku.

    Ferrari ima dobar bolid, dobre vozače, no trebamo sačekati odgovor na dva pitanja:
    1. Kako će se Ferrarijev pit wall nositi sa izazovima kada je veliki ulog u pitanju?
    2. Kakav će tempo razvoja imati ekipa iz Maranella i da li mogu parirati tempu ekipa s kojima će se boriti za prvenstvo?



    6

    0
    • Pod broj 1 to je veliko pitanje i uvijek bila rak rana za Ferrari to i ptice na grani znaju da su u stanju sjebati sve živo.
      Pod 2.
      Mislim sa obzirom da Ferrari jedini nije došao na 2 test sa izmijenjenim bolidom govori kako puno i da od svih imaju više prostora po tom pitanju od rivala.
      Nemojmo zaboraviti da rivali su morali potrošiti dobar dio resursa (CFD,Zračni tunel) koji imaju na raspolaganju pogotovo Merc a imali su ga najmanje i išli su sa dva različita koncepta.
      Tako da po pitanju razvoja Mercedes je u naj goroj poziciji od svih.
      Ostalo im je puno manje resursa na raspolaganju.
      Nije više kao što je nekad bilo ne možeš više razvijati koliko hočeš a to ljudi zaboravljaju.



      8

      0
      • Nemojmo zaboraviti da rivali su morali potrošiti dobar dio resursa (CFD,Zračni tunel) koji imaju na raspolaganju pogotovo Merc a imali su ga najmanje i išli su sa dva različita koncepta.

        To je i ideja budget capa. Biti sposoban razviti nesto sa sto manje novaca.
        Ne zalim ih uopce sto su potrosili vrijeme i novac na dva koncepta. Sami su odlucili imati dvije verzije bolida, nitko ih nije tjerao na to.
        Naravno, da su opet na vrhu svi bi hvalili njihovu genijalnost i sposobnost. Sada, moraju “kreativno” zasukati rukavi i s onime sto im je ostalo izvuci maksimum.
        Slazem se s ostalim.



        4

        0
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Za sad nitko ne postavlja pitanje regularnosti Ferrarijevog motora. Ali, poznavajući Mercedesov modus operandi, samo je pitanje vremena kad će počet.

    S druge strane pak, nebi me uopće iznenadilo da se ponovno nekako Mercedesu bude išlo na ruku na račun rezultata istrage od jučer i Masijevih propusta



    6

    6
    • Ne, neće biti dirani rezultati od prošle godine. Nisam više siguran da će FIA biti pristrasna u korist Mercedesa u mjeri kako je to bilo do sada. Uspjeh Mercedesa počeo je da nagriza atraktivnost F1, a ljudi koji imaju novac tamo neće gledati blagonaklono.



      8

      0
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Znam da se neće dirat rezultati iako su priznali propuste.
        Mislio sam na to da će opet Mercedes bit povlašten a ti propusti od lani će bit izlika.

        Međutim, starom politikom senzora i sl. može se eventualno “usporit” Ferrari, ali RedBull će i dalje ostat ispred, barem još neko vrijeme



        3

        0
    • Zar nije RB 2019. uložio protest koji je rezultirao senzorima?



      6

      0
  6. Dosadni ste s tim senzorima vise.
    Ako su legalni neka im stave 40 senzora , sta to vas briga.
    Ako nisu , neka ih otkriju.
    Ali ponavljam , ako su legalni nikakvi senzori nikoga netrebaju brinuti



    8

    4
    • A zasto nikad nije bio mercedes “senzoriran” kada je imao daleko najbolji motor? Pa cak ni u pocetcima turbo ere kada im je žderalo ulja donosilo party mode? Zašto bi se stavljali ikakvi senzori po ferrariju a po drugima ne? Mercedes je sveta krava koja mora biti najbolja? Ja bi ovaj puta na mjestu ferrarija ih odjebao jer je dovoljno bilo dvije godine prica o ferrarijevom motoru. Ovaj puta bi im cak zaprijetio izlazkom iz natjecanja ako krenu s tim glupostima. Ferrarijev motor je bio sporan 2019 a dobili su 3 utrke na jedvite jade. Mercedes lani upali pitaj boga kakav party mode u brazilu i to je normalno da ih Lewis obilazi ko čunjeve. Mislim da smo zavrsili sa senzorima. Ako se takve stvari nisu provjeravale kao lani meckin motor u brazilu, zasto bi onda itko gledao Ferrarijev motor?



      16

      6
      • Ma sve je to ok i slazem se. Nije mi namjera opce bila braniti bilo koju ekipu , najmanje Mercedes.
        Nego je namjera bila cisto spominjanje senzora.
        Svaki clanak u kojem se spominje da je Ferrari brz ,eto komentara ” dolaze senzori”.



        3

        0
        • Slažem se i ja sa tobom da ako si legalan da nemas sto skrivati. No meni je smjesno da se provjerava Ferrarijev motor kao te sporne 2019, a drugi motori koji su bili godinama dominantni ne.



          1

          1
    • Ali tu dolazimo
      Do “malo ilegalnih” felgi… (najedebilnija izjava koju sam čuo zadnjih 15 godina! Malo su ilegalne – pokojni Charlie)
      Pa dolazimo do momentalne zabrane retrovizora na HALOu kod Ferrarija
      Pa dolazimo do promjene tlakova u gumama koji su PREČESTO išli u Mercedesovu korsit
      Pa dolazimo do DAS-a, koji je odobren za tu sezonu, ali ne i posle
      …..

      ..

      Možemo u nedogled!

      I zato su ljudi skeptični i pišu ironične komentare jer prate sev šta se događa zadnjih godina i neka me banaju, samo moron ne vidi da se konstantno išlo na Mercedesov mlin!



      8

      0
  7. Upravo tako. Po poziciji Alpha Taurija, Williamsa i McLarena možemo vidjeti stanje Honde i Mercedesa.



    3

    0
  8. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mislim da navijacima Ferarija a i samom Ferariju moramo skinut kapu.Nisam citao sve vase komentare ali vidim da nitko ne govori da ima vozac pola sek ili sekundu u nozi nego hvale motor,sa moje strane za realnost 👏👏👏



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni