Izdvojeno

Binotto: Sjajno je biti na vrhu

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto je zadovoljan formom kakvu je Ferrari pokazao na samom početku sezone danas u Bahreinu. Vjeruje da je u utrci još uvijek sve moguće, ali zasad imaju razloga biti sretni.

Charles Leclerc osvojio je svoj 10. pole position u karijeri, dok je Carlos Sainz ostao na trećoj poziciji.

“Sjajno je biti na vrhu. Bilo je jako teško, bilo je vrlo neizvjesno i mislim da će tako biti cijele sezone. Lijepo je vidjeti nove bolide. Različiti su, lijepo je to vidjeti. Mislim da se dobro ponašaju i imamo dobru bitku.”

“Očekivanja su visoka, ali to je Ferrari. Mislim da su nas svi iščekivali. Nakon teške sezone svi su marljivo radili u tvornici. Ekipa je sjajna i lijepo je danas bilo vidjeti da imamo dobar tempo. Sutra je novi dan i sve može biti puno teže. Utrka je dugačka i svašta se može dogoditi. No, danas smo vidjeli da bolid ima dobre performanse u kvalifikacijama. Sezona je dugačka, ali želimo biti dio ove bitke na vrhu.”

“Mislim da smo danas napravili sjajan posao, pritiskali smo maksimalno. Za izvlačenje punog potencijala će možda trebati pričekati još par utrka. Sad slijedi razvojna bitka, ali unutar ograničenja budžeta. Bit će zanimljivo i bit će dobro za Formulu 1.”

Komentiraj

27 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ko je moga zamisliti lani da će na vrhu biti Talijani :D

    Bravo, ali puno posla je pred vama.



    22

    0
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Prvi u kvalifikacijama a utrka sutra.
    Nepotrebna euforija, mislim da ce nas max pojest.
    Pit wall i garaza tijekom boxa bi mogli biti velika prepreka..
    Al bumo vidli sutra race pace…
    Lec dobra izjava, nije zadovoljan svojom voznjom. A ipak kad je trebalo ispred sainza..



    2

    7
  3. Ajde da se ovo izjavljuje ovo nakon prve pobjede. Polako, ovo su kvale. Možda u utrci nisu ni blizu red bula. Ne želim se zanositi i čekam da odvezu koju utrku jer ova staza je Ferrariju uvijek bila dobra kada su bili konkurentni.



    6

    3
    • Rekao je Max na testiranju ako imaš brz auto na kvalama onda imaš i brz auto u utrci jer ne možeš doći do jednog bez drugog.
      Stvar je u gumama odnosno degradaciji i optimalnim temperaturama ako ne možeš držati gume kontrolom onda ti đabe svega.



      2

      0
  4. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Za ekipu koja govori da su ovo kvale i da je sutra utrka, nije u tome poanta. Bili su na dnu, svi su ih gazili i srali po njima… ostali su ustrajni organizaciju je postrojio upravo taj Binotto kojega ste vrlo olako shvatili i napravili su bolid koji je sposoban uzeti prvo mjesto. Forza Ferrari to je tim koji se ne predaje i koji je tu od prvog dana F1 s razlogom ❤



    14

    1
  5. Za izvlačenje punog potencijala će možda trebati pričekati još par utrka.
    Ako je ovo istina, lijepo je znati da ima još prostora za napredak, jer će ga i drugi imati. Lijepo vas je vidjeti na vrhu, samo glave dolje i uštimajte to do kraja… Čini mi se da imate pravi raketu.



    9

    0
  6. Great Ferrari Master🅱️lan



    5

    0
  7. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Čini se da su se mudre riječi Willa Buxtona ispostavile točnima:

    “You want to start from the front because it means you’ve got the other 19 drivers starting behind you.”



    16

    0
  8. Ferrari sutra pobjeđuje !!!
    Max je strašan ali niije nepobjediv !!!
    U svakom slučaju trebalo bi biti zanimljivo ,samo da sutra svi prođu prvi zavoj !!!



    2

    0
  9. Sada u komentarima — sačekajmo par utrka!!
    Da je ovo napravio Mercedes komentari bi bili — neka se svi okrenu drugoj sezoni!!

    Vidi se po Hassu i Alfi da je Ferrari napravio čudovište od motora; kažem čudovište jer to pokazuje HAAS!

    A ako krenu senzori… Prestajem gledat F1

    Napokon je Ferrari naučio stavit vreće sa pijeskom i svi su govorili da je čudovište od bolida! I onda se Merc pojavi sa “zeropodom” i već se tada pisalo – motaj kablove, ajmo svi drugi u 2023!
    I nemožete mi reći da nisu to bili prvi dojmovi!



    8

    0
  10. netko iz Mercedesa je rekao prije početka testiranja da je najznačajnija promjena u pravilima ona vezana za gorivo. Izgleda da je to točno jer Ferrarijev motor čini razliku.


    0

    0
  11. Gusto je na vrhu. Možda je Lec napravio tu razliku. Utrka je duga i ako Ferrari bude parirao RBu biti će odlično.


    0

    0
  12. Lando Norris 4
    Surfer Prikaži

    Kao navijaču i ljubitelju McLarena i Norrisa (duboki uzdah), zaista mi je drago za Ferrari i navijače Ferraria.
    Svaka čast i zasluženo.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni