Izdvojeno

Horner oduševljen: Fantastično je da nakon uvođenja novog pravilnika imamo 4 vozača unutar 3 desetinke

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Christian Horner nakon kvalifikacija nije skrivao oduševljenje, kako općenito situacijom u Formuli 1 nakon prve kompetitivne sesije, pa tako i stanjem u njegovoj ekipi. Naime, Red Bull je prošle godine imao intenzivnu bitku s Mercedesom, a u uvjetima ograničenog budžeta su morali paralelno razvijati dva bolida.

Danas se pokazalo da je samo Ferrari došao s potencijalno boljim paketom, pa su Verstappen i Perez zauzeli drugo, odnosno četvrto mjesto na startnom poretku.

“Ferrari je izgledao dobro cijele zime i vidjelo se da će biti neizvjesno između njih i nas. Charles je na kraju složio sjajan krug, Maxu je bolid malo zaplesao u posljednjem zavoju. Razlike su tako minimalne, ali, krenuti iz prvog startnog reda u godini kad imamo toliko veliku promjenu tehničkog pravilnika – mi smo i više nego sretni s time.”

“Ovo je fantastično da nakon potpuno novog pravilnika imamo prva četiri vozača unutar tri desetinke. To je ništa, fascinantno, s obzirom na sve okolnosti.”

Horner je oprezan oko previđanja za utrku jer još uvijek ima previše nepoznanica. Simulacija dužih stintova im je bila solidna, ali nisu sigurni kako će različiti bolidi reagirati na nove Pirellijeve gume.

“Utrka će biti fascinantna, da vidimo mogu li zaista ovi bolidi pratiti jedan drugog. Što se nas tiče – nakon tako intenzivne prošle godine doći ovdje i kvalificirati se u prvi i u drugi startni red… S time smo i više nego sretni.”

“Nismo sasvim sigurni koliko je Ferrari brz u uvjetima utrke, a imamo par stvari za otkriti i o nama samima. Bit će to opet novi teritorij kojeg tek trebamo otkriti. Jučer smo imali solidan test na treningu, ali ćemo pravo stanje vidjeti tek kad se svjetla ugase. Tad ćemo vidjeti degradaciju guma, to će biti jako zanimljivo.”

Komentiraj

17 komentara

  1. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Max i RB moraju imati još brzine. Nemoguće je da u Q2 odvozi onakav krug i da ga je jedva i to mrvicu skinuo u Q3 i to u drugom pokušaju. Dok su svi ostali u top 6, bez većih grešaka bili dosta brži. Rekao je poslije utrke da osjećaj u bolidu nije fantastičan, ali ni loš. Ok je. Izgubio je prednost u zadnja 2 zavoja. U prvom sektoru RB je najbrzi.



    9

    0
    • Nikad RB nije bio bas nesto u Bahrainu, nisam jos pogledao kvale, ali mislim da ce Max to uzet sutra, jednostavno je race pace mu je jaca strana, nije od od brzih krugova, tu su Rus i Lec bolji od njega, ali race pace tu ubija!



      8

      1
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        Nismo još vidjeli Ferrari u paceu. To ćemo sjutra saznati!



        6

        0
        • Ferrari ima odlicnu bazu bolida, nista jos drastično nisu promijenili, motor im je top, samo se nadam da nece kao ni RB imati previse tog pacea, jer se zna tko je najbolji s Fiom da malo pravila se promijene!!!



          5

          1
      • Sorry slučajno kliknu prijava kako sam skrolao na telefonu.


        0

        0
      • James Hunt
        Jozuka Prikaži

        https://youtu.be/Oe8ucnyNUgs
        Auuuu.. Covjece koje varijacije u jednom krugu. Max je većinu kruga bio ispred do zadnjeg zavoja. RB ima za 5,6km/h veci top speed od Ferrarija, ali samo na najduzem pravcu.
        Totalno razlicit vozacki stil ovdje i ulasci i izlasci iz zavoja. Kada sam danas gledao snimku na F1TV Pro iz bolida Maxa i Le Ćaira, cinilo mi se da Ferrari ima daleko bolje izlaske iz zavoja i bolju akceleraciju. Ali gledajući ovo, sad se pitam je li to zbog toga što Le Ćair puno prije koči od Maxa?


        0

        1
  2. Mene ne iznenađuje forma Red Bulla, štoviše bio sam uvjeren da će promjenom pravila od početka biti na vrhu, a tim i konkurent za naslov.

    Newey ostaje Newey.



    10

    1
  3. O čemu pričaš Kristijane?

    I lani su se dvije momčadi borile za naslov, borit će se i ove godine, nikakav fantastičan pomak sa strane kompetitivnosti više timova i vozača na vrhu nije ostvaren

    S druge strane, sredina poretka je ludilo i to treba pohvaliti.



    5

    27
  4. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Kako bih volio vidjeti Kimia u ovoj konkurentnoj Alfi



    15

    6
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Isto tako treba reći da su top 3 tima na totalno drugačijim filozofijama, motori i aerodinamika! Bilo bi super da se još i Renault priključi, tad bi bilo perfektno. Napokon F1 počinje da ima smisla.



    15

    0
  6. Više vjerujem Horneru kada ovako nešto izjavi nego kad bi to rekao Wolff (samo osobno dojam bar manje fige u džepu)…
    Zanimljivo je da nakon ovolike promijene odmah imamo bar 2 momčadi u nekom egalu, a vjerujem da će se još bar jedna ekipa približit, a mogla bi i još koja. Samo da nitko ne odjuri na neku veliku prednost. Bila bi strava da se potuku 5, 6 vozača u desetinku, dvije…a da se od staze do staze mijenjaju. Ovo mi za sad obećava F1 kakvu sam želio… Da, jesam navijač Ferraria, ali ne bi volio ni da oni odjure na neku nenormalnu prednost.



    18

    1
  7. Ma naravno. Kao i što je Mercedesu bilo drago da ste vi brzi u 2021. ;)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni