Izdvojeno

Alonso: Laknulo nam je kad smo vidjeli da se borimo za Q3

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso nije sasvim zadovoljan današnjim rezultatom, ali priznaje da je Alpineu laknulo kad su vidjeli da su ušli u Q3.

Svejedno, kaže da ekipa mora napredovati i razvijati bolid kako bi se smanjio zaostatak za pole positionom. On je na ovoj stazi iznosio 1,6s.

“U Alpineu se moglo odahnuti kad smo vidjeli da smo bili u borbi za Q3 s oba bolida. To znači da je posao obavljen preko zime bio dobar.”

“Sad je na nama da se bolid razvije što je brže moguće. Bit će to ogroman razvojni put za sve, tako da moramo i van staze biti brzi.”

Alonso će sutra u utrku krenuti s 8. pozicije, tri mjesta ispred svog timskog kolege Estebana Ocona. Također, više nema pravila da se mora krenuti na gumama na kojima je postavljeno vrijeme u drugoj kvalifikacijskoj rundi.

“Moramo pritisnuti sve u tvornicama kako bi nove komponente na stazu stigle čim prije.”

“U tvornici imaju dobre ideje, ali mislim da tako sve ekipe razmišljaju. Vidjet ćemo velike promjene u prvih nekoliko mjeseci. Moramo napraviti da nadogradnje funkcioniraju, tako da se smanji zaostatak za pole positionom. Još uvijek je to previše – preko jedne sekunde.”

Svejedno, zadovoljan je što njihov bolid nema problema s dupinjanjem kao neke druge ekipe:

“Nemamo poskakivanja ovog vikenda. Držimo palčeve da to ostane misterij za mnoge ljude. Nadamo se da će i sutra biti tako.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    I can also tell they expected 2022 to be very bad to the point of cancelling some marketing and communications project for 2022.

    Regarding that post, i got in touch with people who did some of the marketing projects that came out during 2021 on the F1 team.

    They were told to cancel any work on the 2022 season as they expected the season to be really bad and come back in 2023 or 2024 in order to pursue those projects.

    Développement phase was very rough inside the team and up until very deep in the winter the simulator product was several seconds off the pace.

    Kopirano sa autosport foruma. Ako je ovo istina, u Alpineu mogu itekako odahnuti.



    10

    1
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ludilo za pomislit. Očekivao bih to od Haasa, a ne od tako velike momcadi. Al dobro cijela sezona ce biti jedan veliki razvoj bolida pa da vidimo. Koncept bolida je dobar kao baza te je podložan promjenama kao što smo vidjeli na bočnim stranicama. Prošle godine su sa starim motoromi zastarjelom šasijom napravili dobar posao i nosili se s razvojem kroz sezonu i izvukli maksimum. Od ove sezone očekujem par puta bolje



      6

      2
  2. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Ono sto sam primijetio je da je Alonso u Q2 bio brzi za 6 desetinki u odnosu na Q3 krug sad vjerojatno je napravio gresku jer u 90% slučajeva se ubrzavaju kako se qvale blize kraju pa mi je malo ne jasno kako je bio toliko sporiji u odnosu na Q2. Mislim da je P6 P7 realan domet danas bio.



    10

    0
    • Vjerojatno je napravio grešku u q3.



      3

      0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Izašao je u gužvi + samo jedan krug u Q3 + još se gume i bolidi ne razumiju u potpunosti pa se lako dođe do par desetinki razlike ukoliko gume nisu optimalno pripremljene itd.
      Solidno zasad, u utrci ocekujem jos boljeg Alonsa. Iako bi kao tvornička momcad trebali bit puno bliže vodećima. No bolje i to nego da su zavrsili ko Aston Martin.
      Do kraja sezone bi pravi cilj bo borba za 3 mjesto, a sve ostalo bit ce kao i dosad samo okej i prosjek.



      9

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Bilo je još vozača koji su bili sporiji u Q3. Magnussen je u Q2 imao bolje vrijeme nego Bottas u Q3. Gasly je u Q2 imao slično vrijeme kao Alonso. A najviše je u Q3 izgubio Russell.



      1

      0
  3. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Dobro je što je Alpine riješio problem pepanja. Uplašio sam se da bi Alonsu opet mogla vilica stradat od tolikog treskanja u vožnji. :D



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni