Izdvojeno

Verstappen najbrži na trećem treningu, Leclerc ponovo unutar desetinke zaostatka

Piše: Lovro Andraka

Prije 6 mjeseci, 43 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Drugu sesiju zaredom na vrhu poretka u Bahreinu završili su Max Verstappen i Charles Leclerc s minimalnim razmakom između sebe. Leclerc je ovog puta bio samo 96 tisućinki sporiji od aktualnog prvaka, a treće vrijeme postavio je Sergio Perez u drugom Red Bullu s dvije desetinke zaostatka za Verstappenom.

Mercedes je pokazao nešto bolji tempo nego na jučerašnjim treninzima – obojica su bila unutar pola sekunde zaostatka za najbržim, Russell je i treći trening u nizu završio četvrti, dok je Hamilton bio šesti. Između njih smjestio se drugi Ferrari Carlosa Sainza.

Obećavajuć tempo prošlogodišnjeg fenjeraša Haasa pokazao je Kevin Magnussen sedmim vremenom treninga, a dobre naznake za kvalifikacije i utrku vidjeli smo i od Alfa Romea – Valtteri Bottas i Guanyu Zhou završili su odmah iza Magnussena. Najbržu desetorku zaključio je Lance Stroll u Aston Martinu.

Alpineovi vozači Fernando Alonso i Esteban Ocon bili su tek 16. i 18., no uopće nisu koristili soft gume te su jedini svoja vremena postavili na mediumu, što znači da francuska momčad nije otkrila sve karte uoči kvalifikacija.

Yuki Tsunoda ostao je bez ijednog odvoženog kruga na trećem treningu nakon što je na samom izlazu iz garaže doživio problem s hidraulikom. Javio je kako ne može micati volan i osjeti miris ulja, a odmah mu se i ugasio bolid. Njegov AlphaTauri do kraja je ostao razmontiran u garaži.

Tempo Maxa Verstappena nakon prvih brzih krugova izgledao je zastrašujuće jer je Nizozemac odvozio vrijeme čak sedam desetinki brže od Leclerca koji je dotad bio najbrži. Kasnije je Hamilton stigao na samo 86 tisućinki tom vremenu, a ubrzo se između ugurao i Sainz s 18 tisućinki zaostatka. Leclerc je u međuvremenu imao jedan izlet sa staze, kada je ponovo izgubio kontrolu nad bolidom u 11. zavoju. Za razliku od incidenta na prvom treningu kada se samo izvrtio, ovog je puta otišao skroz do šljunka, no uspio se samostalno izvući.

Vrh tablice zatim je preuzeo George Russell s desetinku bržim vremenom od Verstappena koji je u novom pokušaju brzog kruga odmah u prvom zavoju blokirao kotače i odustao od kruga. Leclerc se vratio na prvo mjesto dvije desetinke bržim vremenom od Russella, no onda je Verstappen na istom setu guma na kojem je napravio grešku u prvom zavoju odvozio 96 tisućinki brže vrijeme od Leclerca, s time da je ukupno najbrži bio samo u drugom sektoru – u trećem je imao osobno najbolje vrijeme, a u prvom niti to, što znači da bi Red Bull trebao imati nešto više brzine u sebi. Perez se do kraja ubacio na treće mjesto, dvije desetinke iza Verstappena.

Vrijedi spomenuti i manji incident u boksu koji se dogodio pri samom kraju treninga u kojem je Sainz nespretno stao na izlazu iz svog boksa, čime je prepriječio put Alonsu koji je morao stati. Suci su zabilježili incident, no sve više od eventualne opomene bilo bi previše za takvu situaciju.

Prve ovogodišnje kvalifikacije, kada ćemo napokon vidjeti pravi tempo svih momčadi, počinju u 16 sati.

Rezultati trećeg treninga za VN Bahreina

# Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 1 Max Verstappen RED BULL RACING RBPT 1:32.544 14
2 16 Charles Leclerc FERRARI +0.096s 15
3 11 Sergio Perez RED BULL RACING RBPT +0.247s 19
4 63 George Russell MERCEDES +0.391s 18
5 55 Carlos Sainz FERRARI +0.509s 19
6 44 Lewis Hamilton MERCEDES +0.577s 14
7 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI +0.893s 14
8 77 Valtteri Bottas ALFA ROMEO FERRARI +1.189s 20
9 24 Zhou Guanyu ALFA ROMEO FERRARI +1.336s 17
10 18 Lance Stroll ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES +1.376s 13
11 4 Lando Norris MCLAREN MERCEDES +1.411s 17
12 27 Nico Hulkenberg ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES +1.427s 17
13 10 Pierre Gasly ALPHATAURI RBPT +1.632s 17
14 47 Mick Schumacher HAAS FERRARI +1.751s 16
15 3 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +1.834s 19
16 14 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +2.084s 14
17 23 Alexander Albon WILLIAMS MERCEDES +2.324s 14
18 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +2.413s 15
19 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +3.123s 13
22 Yuki Tsunoda ALPHATAURI RBPT 0

Komentiraj

43 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Sandbags are off



    15

    0
  2. Mercedes je miljama daleko od RB 🤣🤣



    19

    2
  3. Zanimljivo. Mali Schumi najbrzi srednji sektor, i dalje mislim da nisu svi do kraja isli 😀 za mercedes nemam rijeci, klasika preko noci pronadju pola sekunde mađioničari 😂



    22

    0
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    bidan mercedes, bit ce dobro ako uspiju bit unutar pravila od 107% vremena 😭



    11

    0
  5. F1 uložio truda u novu info grafiku, na kraju ne radi, vrijeme vozača nije bilo prikazano 90% treninga, gume pogresno označene, vremena sektora, odnosno boje…



    20

    0
    • Otkad je ovaj Liberty došao još uvijek nisu uspjeli riješiti grafiku. Danas cijeli FP nema grafike, svih ovih godina svaku trku ti na grafici vidiš da se neki vozač strmoglavio skroz na zadnju poziciju, pa onda nakon par sekundi ga vrate ponovo na istu poziciju.



      1

      0
      • Dobro neki glitchevi se događaju s vremena na vrijeme, ali ovo danas apsolutno nije radilo. Dobro dok je trening, nadam se da sad u Q nece bit problema.
        Otkad je uvedena ova nova grafika, promejtio sam da jedan vozač postavi najbrzi sektor (ljubičasta boja) zatim drufi vozač postavi najbrzi isti sektor, oba vozača jos nisi zavrsila krugove, u grafici oba vozača imaju ljubičaste sektore. Be znam hoce im to postat praksa ili je samo loše poštelano to, nervira…



        2

        0
  6. Bok!
    Nije pravi topic ali da probam, ovdje ima iskusnih
    Prije par dana sam “kupio” F1TV a dansa želio na miru gledati P3, ali…

    Svake 2-3 minute ostanem bez slike i tona. Zacrni se ekran. Tipka Esc na početa. Moram se izlogirati pa ulogirati na F1TV…
    Je li to normalno ili sam propustio neki korak? Frustrirajuće, više paziš kad će krepat slika… i tako cijelo vrije P3. Tiha jeza…
    Brzina nije u pitanju ( preko 50MBs.
    Hvala unaprijed

    LP


    0

    0
  7. Vrijeme je sad da Lujo pokaže svoje božansko brzinske sposobnosti i nadnaravnu vozačku kvalitetu i nadoknadi koliko fali bolid… ili zapravo ostaneš tu gdje jesi… big “L”

    btw evo ti bivšeg kolege Bottasa u Alpha Romeu na guzici !!! hahaha



    15

    5
  8. Pomalo me brine to što se nazire da Mercedes možda nešto zaostaje ……. plaši me da će FIA krenuti u akciju “nivelacije”. Možda sam paranoičan no od FIA se može svašta očekivati. Već i ovo podizanje minimalne težine bolida ne gledam sa odobravanjem.



    10

    8
  9. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ja sam cuo talij novinare da je Pireli podigao tlak u gumama prije 3 treninga i kvala.Po njima najvise ide na ruku Mecki a najmanje Ferariju i Red Bullu.Koliko je istine u tim izjavama neznam.



    5

    6
    • To za dizanje pristiska za 0,5 je tačno. Nisam očekivao da Pirelli treba rješavati problem “poskakivanja”. Nažalost nepovjerenje je posijano i sada će uvijek neko od nas navijača svaku promjenu tumačiti kao pokušaj pristrasnosti za neki od timova. Do sada su odluke FIA više išle u korist Mercedesa.



      17

      4
  10. I sad ce u kvalama jos biti iza RB a 3 i 4 merc. Vjerujem sa su tu negdje oko Ferrarija i malo kasne za RBom. A mozda i RB pomete ostale. No nikako nema Merc tolike probleme da bude u sredini poretka. Mene zanima kakvi ce biti lada srede te svoje probleme.



    1

    1
  11. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ova vremena su sporija od FP2 i ne znace puno.
    Mozda su neki bolidi brzi od drugih u jednom krugu te se i same kvale mogu uzet sa dozom opreza.
    Bolidi koji manje poskakuju bi mogli u utrci biti u vecoj prednosti jer je velika mogucnost da poskakivanje osteti podnicu ili nesto drugo pa dodje do gubitka performansi.

    Ocekujem Maxa na pole positionu prema dosad vidjenom, ali opet nista to ne mora znacit.

    Nek nam utrke budu zanimljive pa se nakon njih tu mozemo doci prepucavat :)



    1

    0
  12. Formula 1
    tomz Prikaži

    1. Ferrari/RB
    2. Mercedes/Alpine
    3. Alfa
    4. Haas
    5. McLaren
    6. Aston
    7. Alpha Tauri
    8. Williams



    1

    1
  13. Daj brate onaj live chat



    4

    0
  14. Mislim da je Magnusen bolji od dosta vozača na gridu i trebao je imati mjesto u nekom timu odavno


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni