Izdvojeno

Russell: Daleko smo iza Red Bulla, a pored nas su ekipe poput AlphaTaurija i Alfe Romeo

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Lewis Hamilton danas izjavio da je Mercedes 8 ili 9 desetinki iza Red Bulla – s takvom se procjenom složio i George Russell, njegov novi timski kolega.

Mercedes je u šest dana testiranja odradio ukupno 777 krugova u Barceloni i Sakhiru, ali im ništa od toga nije pomoglo da riješe problem s dupinjanjem bolida na pravcima.

Unatoč svemu, Russell kaže da će dati sve od sebe:

“Kad sjednete u bolid za kvalifikacije – nije važno jeste li u sivom, crnom ili plavom bolidu. Kao vozač uvijek imate isti cilj, a svi vanjski faktori nestanu. Očigledno, privilegija je biti dio ove nevjerojatne ekipe. Svi smo tu da bolid učinimo što je moguće bržim, uključujući i mene.”

“Prema tome, osjećam se spremno. U dobrom sam stanju, odmoran sam i radujem se vožnji.”

Formu je prokomentirao prilično oprezno:

“Moj cilj je da ubrzam bolid. Znamo da trenutno nismo tamo gdje bismo htjeli biti.”

“Jasno se vidi da poskakujemo puno više od nekih od naših konkurenata. Moramo to riješiti.”

“Ekipa je radila danonoćno i vjerujem da je potencijal tu. Hoćemo li to uspjeti ovog vikenda ili za par utrka – nisam pretjerano siguran. Srećom, u početku sezone imamo česte utrke.”

Na prva dva slobodna treninga danas Russell je završio na četvrtom mjestu.

“Najbitnija su vremena, a ona nisu onakva kakva bismo htjeli da budu. Mislim da smo malo napredovali (tijekom treninga) rješavajući neke probleme, ali tempo trenutno nije tu. Moramo proanalizirati podatke da bismo shvatili zašto se i Lewis i ja mučimo pomalo s bolidom.”

“Daleko smo iza Red Bulla i Ferrarija, a pored nas su ekipe poput AlphaTaurija i Alfe Romea, možda čak i brži. Prema tome, imamo nešto posla.”

Lewis Hamilton je dodao da Mercedes nikad nije iskusio ovakve probleme:

“Ove godine problemi su puno, puno veći. Sve što pokušamo napraviti zapravo ne mijenja tu situaciju. Čini se da će trebati više vremena za riješiti ovo. Prema tome, ništa kratkoročno.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    mozes ti iz Williamsa a nemoze Williams iz tebe
    al ako je to istina (što nevjerujem) mozda vidimo prvu bitku 1 na 1 Ham i Bot bez Jamesa 🤣



    29

    3
  2. Ako je ovo istina, bit ce zanimljivo vidjeti mercedes kako se bori u midfieldu. Osigurane spektakularne borbe 👌🏼



    19

    0
  3. Iako mi ne izgledaju najbolje – ne vjerujem mečki ni kad poklone nosi



    15

    1
  4. Otprilike je jasno da Mercedes nije blizu vrha, no najveća enigma mi je McLaren – treninzi nikako ne mirišu na dobro



    6

    2
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Govorio sam dugo kako će Mercedes biti u borbi za 3. mjesto, i to s nekim od Alpine/McLaren dvojca – koliko vidim Alpine je superiorniji bolid, tako da bilo kako bilo u pravu sam. A McLaren čim sam vidio podsjetilo me na McHonda dane.



    4

    1
  6. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Nisam još pametan davati nekakve konkretne zaključke, ali Mercedes ima više problema nego prijašnjih godina. Brzina svakako nije jedan od problema, nje imaju još dosta, ali dupinjanje(kako čudan izraz) im stvara jako puno problema po pitanju upravljivosti i stabilnosti, a i vozačima sigurno nije ugodno voziti bolid koji se trese kao da juri preko ležečih. Ne bih znao da li su stvarno u problemima ili su digli razinu sandbagginga i Stihlovki na jedan nevjerojatan nivo, ali čini mi se da je Russell imao manje problema s tim nego Hamilton, možda zbog malo drugačijeg setupa. Što god da je, bit će zanimljivo pratiti Mercedes i njihovo rješavanje problema, ako postoji u tolikoj mjeri.



    6

    0
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ništa im ne vjerujem. Iz jednog razloga, a to je da niko ne reaguje gore od njih kada gube! Mercedes je najjači kada komforno priča o svojoj “lošoj ” formi! Previše su se uzjebali sa izjavama.

    Možda malo kalkuliraju sa formom, da ne bi dobili tužbe sa svih strana. RBR je već krenuo u mali protest, Ferrari isto tako vezano za retrovizore itd. Njihov koncept je trenutačno misterija i za FIA-u?

    Sjetimo se samo kako je Allison izjavio “da će većina timova masiti sa konceptom”!? Da li je ovo hrabra ili luda izjava? Hrabra jer vjeruju u svoj koncept, luda da sebi pucaju u nogu? Ekipa koja dominira 8 godina, sumnjam da će “premašiti” koncept! Bojim se samo Brazilskog sindroma, gdje su od te utrke dobili nenormalan boost, samo je pitanje na kojoj će utrci ove sezone uraditi isto?



    14

    1
  8. Vidjet ćemo kako će handlati kad i ako zareda nekoliko loših trka….



    3

    0
  9. da nebi opet bili aktualni dueli Russel Latifi :)

    i bet Georgie didnt expect that



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni