Izdvojeno

Ferrari: Ovosezonski bolid još nije materijal za pobjede u utrkama

Piše: Katarina Predovan

Prije 6 mjeseci, 31 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad Ferrarija je na predsezonskim testiranjima postigla vrlo dobre rezultate, a pojedini smatraju da su upravo oni glavni kandidati za pobjede u utrkama.

Iako i sami kažu da su dosta napredovali tijekom zime, šef momčadi Mattia Binotto smatra da to ipak nije dovoljno za pobjede.

“Nisam sposoban ocjenjivati druge. Ali trebali bismo biti jako dobri da sami sebe ocjenjujemo i mislim da mi nećemo biti pobjednici.”

“Mislim da i Red Bull i Mercedes imaju jako snažne i brze bolide, ali te momčadi su također veoma snažne.”

“Vidim da je čak i posljednjeg dana testiranja Red Bull donio nadogradnje na svoj bolid, dokazujući i pokazujući koliko su dobri u razvoju, što je ključno do prve utrke.”

“Možda će se i Mercedes dodatno poboljšati. Tako da oni su veoma jaki, vrlo brzi.”

“Nadam se da ćemo ih nekako pokušati izazvati. To bi bilo sjajno s naše strane.”

Mattia Binotto

Charles Leclerc kaže kako je priprema za ovu sezonu bila najproduktivnija dosad, od kada se on pridružio momčadi. Binotto je dodao kako trebaju paziti s nadogradnjama te što očekuje od nadolazeće sezone:

“Mislim da uvijek trebamo napredovati i tražiti taj idući korak. Mislim da uopće ne možete biti samouvjereni i mislim da se uvijek morate truditi da se razvijate i usavršavate u F1.”

“Znamo da su naši konkurenti jako, jako snažni i da su se također pokazali da mogu biti vrlo brzi.”

“Očekujem da budu ispred na prvoj utrci. Na nama je da ih pokušamo izazvati koliko god možemo, a nadamo se da ćemo se moći boriti također zajedno s njima, i to će biti sjajno barem za početak sezone. Ali onda će razvoj biti ključan za ostatak sezone.”

Mattia Binotto

Komentiraj

31 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    LHITS elip enrotoM



    28

    0
  2. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Po ovim izjavama top momčadi izgleda da nitko neće biti prvi.



    24

    0
  3. Binotto bio u zimskom kampu kod Toto Wolfa.



    32

    1
  4. Ili je sad shvatio da kad su se odlučili raditi na koleracijama sa prijašnjeg testa te odlukom da neće donositi preinake u Bahrain nego će se posvetiti većem razumijevanju postojećeg bolida bila loša odluka.
    Sve velike ekipe su drastično mijenjali na svojim bolidima Ferrari je napravio što? Mala promjena na stražnjem dijelu podnice da im pomogne oko skakutanja i neke mini podešena na prednjem krilu i to je to.
    I sad zato imamo ovu izjavu.
    A te priče kako ekipe ne znaju gdje se točno nalaze ne piju vode. Ne znaju sigurno 100% ali su barem 90% sigurni gdje se nalaze usporedbi sa vodećima ostavljajući mali prostor za korekcije postavke motora i količine goriva.Pa oni jedni drugima satelitski putem Gps-a mjere micro sektore,ubrzanja,prolaske kroz zavoje ili najbolji primjer Monza gdje je Mercedes točno znao koliko Ferrariev motor ima naglo ubrzanje na ravnici kad usporede sa svojim.
    Zna Binoto točno gdje se nalaze a ovo ili pili naopako znajući da je u dobrom položaju ili kad sve prikupljene podatke stave ispred sebe zna da zaostaje za vodećima.
    Ostaje vidjeti koji je scenarij u pitanju.



    11

    1
    • Soon tm ćemo sve vidjet i mi smrtnici.



      1

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Ne bih o postocima i istina je da ekipe imaju više podataka nego mi ali da mogu točno znati poredak, mislim da ne stoji.
      Jedno je kada gledaju GPS mjerenja s kvalifikacija, a drugo je s testa gdje odvrnu motor na 50% s laganim bolidom i 100% na bolidu s 500 kg balasta. Lani je Mercedes dao Bottasu barem tri nova motora da pogode koliko smiju odvrnuti SVOJ motor da izdrži do kraja. Kako mogu znati koje modove koriste Ferrari ili Honda (Red Bull) na predsezonskim testovima.



      8

      0
      • Svaki detalj šta rade druge ekipe se gleda i bilježi.
        Svaki stint na kojim gumama koja vremena su postavljali na koliko starim gumama i bog sam zna šta sve ne bilježe.
        U tim svojim stintovima svaka ekipa je vozila u nekom dijelu sa onim postavkama sa kojima će nastupiti na utrci.
        Samo je stvar što točnije interpretacije tih podataka kada su bili u tom modu testa.
        Jer da to nisu testirali i provjeravali ni sami ne bi znali mogućnosti vlastitog potencijala.
        Jedina nepoznanica je postavke motora i količina goriva ali ni to nije tolika nepoznanica.
        Ako je netko vozio krugove 1.sek sporije od tebe a ti znaš na kojima postavkama si ti pa sigurno nije moguće da rival vozi na 50% snage i punim tankom goriva ako si ti svoj odvezao sa 80% snage i četvrt tanka goriva.
        pa nisu oni glupi pa tim poslom se većina njih bavi 50 i kusur godina.
        Pa ako mogu izračunati koliko svaki kilogram goriva više u bolidu znači koliko si sporiji po krugu, koliko im je teško onda izračunati koliko motor mora biti manje odvrnuti ili kolko više goriva bi morao imati da postaviš vrijeme sekundu sporije.
        Znaju oni daleko više nego što mi mislimo samo je pitanje tko pili naopako a tko ne.


        0

        3
        • “U tim svojim stintovima svaka ekipa je vozila u nekom dijelu sa onim postavkama sa kojima će nastupiti na utrci.”
          Ne da nisu vozili s postavkama , nego nisu vozili niti s bolidom s kojim će nastupiti u prvoj utrci… tako da je jedino sigurno da znamo da ništa ne znamo.



          3

          0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Mislim da ova izjava nema apsolutno ništa ni sa tim koliko znaju o drugima niti koliko su zadovoljni sa svojim bolidom. Čovjek samo staje na loptu, da se ne podiže velika euforija. Pa i da je maksimalno optimističan za svoj bolid, neće reći da će doći na prvu utrku i zaključati prvi startni red ko iz šale, jer nema pojma šta će konkurencija uraditi. Pa čak i da zna u 5% koliko su brzi konkurenti sa trenutno prikazanim bolidima na testiranjima, nema blage sa čim se neko može pojaviti na prvoj utrci…



      3

      0
  5. Sad kad znamo da nitko neće biti prvi, pitanje je kako će se rasporediti od 2. do 10. mjesta 😂



    16

    0
  6. Znaci troboj Haasa, Williamsa i Alfe za prvenstvo. Posto glavni pretendenti nisu u konkurenciji…
    Ide Schumacher na 8 naslova. 😉



    41

    0
  7. Prošle godine smo dobili prvaka u zadnjem krugu.
    Ove godine niko neće biti prvak, izgleda :mrgreen:



    16

    1
  8. Ove godine neće se ni dodjelivati prvo mjesto po njima



    5

    0
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Prema ovom Safety car na pole positionu.



    22

    0
  10. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    prije subote fali još samo jedna izjava od Ver ili Ham
    “ove godine svatko može osvojit naslov jer nema Nikite “



    11

    0
  11. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Koji sandbag 😂 To je izlizana fora ili je Mercedesova fora



    4

    1
  12. Ima jedan problem a to je kad god je Binoto ovo rekao tako je i bilo.



    5

    1
  13. Marlboro
    Keke Prikaži

    Kako su bolni ovi doslovnu prijevodi


    0

    0
  14. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mozda u pocetku Ferari bude u prednosti ali Mecka bi mogla rijesit probleme kroz 3,4 utrke pa prvenstvo odvest u drugom smjeru.Volio bi da malo Mecka osjeti ovo sto su ostali osjecali 7,8 god,cisto da se spuste na zemlju.



    1

    1
  15. Kada je u prošlosti Binotto govorio da su loši, bili su loši.
    Nadam se da je ovaj put drugačije.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni