Izdvojeno

Norris: Moramo biti spremni utrkivati se i protiv Haasa, impresivno je koliko su napredovali

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris predviđa da je poredak iza tri vodeće ekipe prilično gust, te da McLaren mora voditi računa čak i o konkurenciji u vidu ekipe Haasa.

Iako su u Barceloni izgledali jako dobro, testiranje u Bahreinu bilo je ograničeno zbog problema s kočnicama koje još nisu u potpunosti riješili. Nadalje, Daniel Ricciardo je izostao zbog bolesti, te je Norris morao odraditi sav posao u posljednja tri dana.

“Tri ekipe izgledaju najbolje u ovom trenutku, a iza njih bih rekao da sve izgleda prilično izjednačeno, od nas pa dolje do Haasa.”

“Čak je i Haas izgledao prilično brzo. To je iznenađujuće jer su prošle godine bili daleko iza. Impresivno je vidjeti koliko su napredovali. Mislim da moramo biti spremni utrkivati se i kvalificirati se protiv njih. Vidjet ćemo idućeg vikenda.”

Norris kaže da je McLaren uspio prikupiti podatke i shvatiti svoj MCL36, ali i dalje kasne s testiranjem, pogotovo na starijem setu guma i s više goriva u bolidu.

“Bilo je tako, osrednje. Moglo je biti puno bolje. Ovo definitivno nije bilo najbolje od naših testiranja. Zbog problema nismo odradili željeni broj krugova.”

“Mogli smo odraditi jedan ili dva kruga da shvatimo gume kad su nove i svježe. No, nedostaje nam testiranja na starijim gumama i s više goriva. Nismo imali prilike to testirati.”

“Bilo je dobro, ali u mnogim područjima kasnimo za drugim ekipama. Morat ćemo se usredotočiti na to idućeg vikenda.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Na prvu si mislim ovo je next level piljenje naopako…ali onda se sjetim da je Vuk već odigrao tu kartu sa izjavom o HAAS-u 2018. godine.



    18

    0
  2. Ma nemože se Hass mjeriti sa Mclarenom.ako su tako male razlike nitko sretniji od mene a i svih fanova F1



    2

    1
    • Zašto ne. Haas od svih je jedini imao cijelu godinu za razvoj i testiranje raznih koncepata imali su najviše CFD i Zračnog tunela na raspolaganju.
      Također imaju i novu Ferrarievu pogonsku jedinicu samo onaj upgrade od kraja prošle sezone je bio dovoljan da pregaze McL po pitanju performansi i lagano uzmu 3 mjesto.
      Tako da nije ništa čudno to što Lando govori scenarij lagano može biti realan.



      15

      0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mislis reci da cete se boriti protiv KM ,drugi vozac ne vjerujem da ce vam stvarat probleme.Vas bi najrade vidio u borbi za prva tri mjesta.



    3

    16
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    mali je dobar političar, mogo bi u mečku s russelom kad hamsta ode. dobro bi klapali :D



    6

    6
    • A sta je krivo rekao?
      Testiranje u Bahrainu im je bilo skoro pa katatrofa zbog tih problema.

      Nitko zdrav i realan nemoze nakon takvog testa reci ” E sigurno smo top 3 ekipe , gazit cemo ove iza sebe”

      Osobno bih bio presretan da Lando “pili naopako” i da se bez problema bore za pobjede , ali tesko da je takvo nesto istina



      8

      4
  5. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ja bih sacekao subotu… 😀



    1

    0
  6. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Od kud sad ovo?


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni