Izdvojeno

Szafnauer pojasnio da je otišao u Alpine jer se Lawrence Stroll miješao u svaku sitnicu njegovog posla

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U zanimljivom razgovoru s Davidom Croftom i Martinom Brundleom bivši šef Aston Martina i odnedavno šef Alpinea Otmar Szafnauer je prokomentirao svoj novi posao:

“Prva stvar koju moram napraviti u Enstoneu je – učiti. Moram naučiti kako je to drukčije od ekipe iz koje dolazim, moram naučiti imena ljudi koji rade u ekipi, kakva je osobnost momčadi, DNK… Samo moram učiti. Sjećam se kad sam došao u Force Indiju novinari su me pitali što ću mijenjati. Rekao sam im – ne možete samo mijenjati da biste nešto mijenjali. Morate shvatiti kako stvari funkcioniraju u novom okruženju. Siguran sam da je tu bilo puno dobrih stvari i nema smisla mijenjati bez da razumijete što radite.”

Na upit je li nakon 12 godina trebao novi izazov, Szafnauer nije odgovorio potvrdno:

“Rekao bih da imam sjajan odnos s ljudima u Silverstoneu. Broj ljudi se više nego poduplao u 12 godina koliko sam ja bio tamo. Ne bih rekao da sam ih osobno sve birao, ali sam bio upleten u taj proces. Sklapao sam ekipu koja je funkcionirala dobro. Taj dio će mi nedostajati.”

“No, kao što mi je prijatelj rekao – Katolička crkva ima jednog papu i kad imate dvojicu – to nije kako treba. Bilo je vrijeme da odem i da ostavim Aston Martin njihovom papi.”

Pojasnio je da se ne radi o tome da je netko iznad njega jer je i ranije imao nadređenog:

“Svi imaju vlasnika, svi imaju šefa. Taj dio nije težak. Međutim, šefovi pod kojima sam prije radio nisu se uplitali u svaki detalj vašeg posla. Vijay Mallya je dolazio u tvornicu 4 puta godišnje. To je bilo to. Vidio bih ga na stazi, ali kao što znate – 98% posla se ne obavlja na stazi nego u tvornici, uz svo dužno poštovanje mehaničarima, inženjerima i vozačima tu na stazi.”

Kad se već priča o inflaciji ega, Otmara su upitali kako je pristupio Fernandu Alonsu:

“Ne mislim da se moram dokazivati Fernandu. Upoznao sam ga, jako ga cijenim. Upoznao sam ga već ranije kad smo odlučivali tko će sjediti do Lancea u Aston Martinu. Radio sam sa Sebastianom Vettelom nedavno, četverostrukim prvakom. Fernando ima vrlo sličnu radnu etiku kao Sebastian. Oni žele preokrenuti sve što je moguće da bi pronašli još malo brzine. Raditi s Fernandom bit će lagano jer sam ja isto takav. Samo je pitanje kako to postižete i kako tretirate druge u tom procesu.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Ayrton Senna
    VitezOdLavova Prikaži

    tata Stroll mi se cini skroz antipatican. Doista se doima kao lik koji voli pobjedivati u svemu sto radi no mislim da se mijesa i tamo gdje mu nije mjesto.



    17

    1
  2. A mozda je to bas covjek koji zeli sve znati sto mu se događa u momcadi i pobjediti u prvenstvu. Naravno da gospodin Szafnauer ne zeli gazdu za vratom, svatko bi potpisao da gazda istrese pare a niti se ne pojavljuje u tvornici. Kad ce imat svojih milijardu eura za sprzit onda moze i postavljat uvjete.



    4

    9
    • Pa kad ti se modni mačak petlja u posao o kojem blage veze nema sasvim normalno da ćeš pokupiti prnje i ići dalje.
      LS se razumije u F1 kao i moja baba sa alchajmerom.



      4

      3
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      s jedne strane si u pravu. kao vlasnik, možeš što želiš. čak i upropastiti svoje vlasništvo. to ti je pravo. i hejteri mogu hejtat kolko god hoće.
      s druge strane, opresijski i diktatorski način vođenja organizacije sigurno ima kraći rok uspješnog trajanja od zdravije organizacije s kvalitetnim temeljima..
      ugl nepotrebno je raspravljati puno. vlasnik može što želi, kome ne paše neka ide ća..


      0

      0
  3. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Čovjek se ne da zahebavat i kaj sad.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni