Izdvojeno

Verstappen: Nismo još pokazali naš maksimum

Piše: Luka Softić

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bull je na posljednjem danu testiranja otkrio najavljivane nove nadogradnje i ako je suditi po rezultatima na kraju testiranja, ali i sveukupnom dojmu kojeg je austrijska momčad ostavila na stazi u protekla tri dana, RB18 izgleda kao ozbiljan pretendent za borbu na vrhu.

Pod vodstvom glavnog tehničkog direktora Adriana Neweya Red Bull je, čini se, riješio problem poskakivanja bolida na pravcu koji se javlja kao aerodinamička nuspojava ground effect podnice, budući da smo pred kraj sesije vidjeli vrlo nisko postavljeni ride height na bolidu Maxa Verstappena, ali s dobrim balansom i kompetitivnim brzinama.

Bez obzira što je nemoguće usporediti referentna vremena s ostalim momčadima budući da su podaci o količini goriva u bolidu, načinu rada motora i sličnih varijabilnosti koje suparničke momčadi implementiraju prilikom postavljanja vremena krugova nedostupni, aktualni svjetski prvak Max Verstappen zadovoljan je ishodom testiranja:

“Imao sam dobar osjećaj u bolidu, balans je jako dobar, što je vrlo bitno.”

“Uspjeli smo dovršiti naš program testiranja, što je uvijek pozitivna stvar. Novi dijelovi koje smo imali danas na bolidu su dobro funkcionirali, onako kako smo se i nadali.”

“Naučili smo puno stvari o bolidu ovih dana i uspjeli smo ga učiniti još bržim, a upravo to nam je i bio cilj.”

“Ići brže i brže je prirodna progresija tijekom dana, uostalom i zato što smo isprobavali različite gume imajući u vidu utrku sljedeći tjedan. Nitko još nije pokazao sve karte, a to uključuje i nas.”

“Mislim da ova sezona neće ovisiti toliko o rezultatima prve tri utrke, koliko o brzini razvoja bolida tijekom godine. Sve je novo, i trebamo još puno toga naučiti o bolidu. Moramo biti sve brži i brži tijekom sezone i moramo konstantno napredovati.”

Max Verstappen

Komentiraj

4 komentara

  1. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Bome, čarobnjak Adrian Newey je prvi riješio problem poskakivanja, a to znači lake pobjede za red bull na početku sezone. Samo se nadam da će Ferrari i McLaren isto tako što prije riješiti problem poskakivanja.



    5

    0
  2. Cijenim njegove “no-bullshit” izjave.



    15

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Red Bull i Ferrari top 2 kao što sam i rekao. Mercedesu će trebati malo vremena da se skocka, i onda imamo 3 ekipe koje se mogu redovito na svakoj utrci boriti za pobjedu, 6 vozača.



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni