Izdvojeno

Fittipaldi: Propuštanje mjesta u Haasu boli

Piše: Katarina Predovan

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Samo dva tjedna prije početka sezone, momčad Haasa ostala je bez glavnog sponzora te bez jednog vozača – Nikite Mazepina. Kao potencijalna zamjena spominjao se zamjenski vozač Pietro Fittipaldi, no odluka je ipak pala na bivšeg vozača Haasa Kevina Magnussena.

“Steiner mi je rekao da se zapravo razmatraju samo dva kandidata, a to sam bio ja i nisam znao tko je bio drugi vozač.”

“Bio je to Kevin. Poštujem odluku momčadi. Očigledno, kao trkaćem vozaču u duši – to je razočaravajuće, boli, jer znam kakav potencijal imamo, i potencijal koji znam da mogu ispuniti.”

“Steiner je rekao: ‘Trebao nam je netko s iskustvom’, i ja sam to razumio, ali to ne mijenja moju predanost ekipi, priča ne završava ovdje.”

“Nastavit ću naporno raditi. Već sam se u karijeri morao boriti kroz mnoge nedaće. Jedino što sada mogu je raditi još marljivije.”

Pietro Fittipaldi

Ove sezone u kalendar je uvrštena i VN Miamija, kojoj se, kako kaže sam Fittipaldi, posebno radovao s obzirom da je rođen u Miamiju. Dodao je kako se ipak nada da će jednom sjesti za upravljač bolida, no ne kao rezervni vozač već kao vozač s punim radnim vremenom.

Komentiraj

4 komentara

  1. Nisi ga decko zasluzio nicim



    5

    2
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    a to sam bio ja i nisam znao tko je bio drugi vozač.

    U tom trenu ni Steiner nije znao, samo je znao da je taj drugi doslovno bilo tko…



    6

    0
  3. Imenjače, nisi bio dovoljno dobro i tako je kako je



    2

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni