Izdvojeno

Brundle: Wolff je zvučao skoro kao da je zabrinut

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Martin Brundle je jutros razgovarao s Totom Wolffom, a ako je vjerovati njegovoj procjeni – čini se da Mercedesov šef još uvijek nije pretjerano uvjeren u performanse novog bolida.

“Prije nego smo došli tu razgovarali smo s Totom. Zanimljivo, on nas je upitao kako nam izgledaju drugi bolidi.”

“Zvučalo je skoro kao da je zabrinut, ali mislim da trenutno nijedna ekipa nije previše samouvjerena u svoj novi proizvod.”

Mercedes je impresionirao svojim rješenjem minimalističkih bočnih usisnika pa su svi zaboravili oduševljenje Ferrarijevim rješenjem koje je također iznenadilo mnoge na prvom testiranju u Barceloni.

Brundle smatra da će Mercedes u Ferrariju imati velikog protivnika, a s tom procjenom se slaže i Christian Horner koji je bio jasan:

“Trenutno se čini da je najbrži bolid na stazi – Ferrari.”

Komentiraj

18 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Da. Napokon se zvijer budi. Dolaze stvari lagano na svoje i to nitko ne može spriječiti. Sve u svemu forma je prolazna klasa je vječna!



    7

    17
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Jaoo kako vrte mlin naopako, nista se nije promjenilo… jedino vjerujem da je npr ferrari i mcl blize vrhu



    9

    2
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ne zna se ko je zabrinutiji, Brundle ili Wuk! 😀 koji cirkus!

    Forza Ferrari! 😀



    28

    2
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Vuk i Cris toliko hvale Ferari za nevjerovat,a mozda i previse guraju Ferari.Za sebe neznaju di su sa bolidom ali zato znaju za Ferari.Kad toliko potcijenjuju nadam se da ce biti 1,2 Fer.,pa da vas vidim,Queen dramu,Tota,Hornera i britansku masineriju.



    20

    4
  5. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ajdeee🤔
    Wolff zabrinut? 😂



    10

    0
  6. E zabrinut čoek…
    Volio bi da malo okuse svoga recepta sa piljenjem. Već se tako sezonama gura Ferrari na čelo nakon testiranja i onda dođe utrka, pa svi u čudu: Merc čudesno pola sekunde brži.
    E tako bi volio da na prvoj utrci Ferrari doista odmagli…
    Prvi sam za što izjednačenije utrkivanje, ali mi je muka od preseravanja i “zabrinutosti”… Da ih bar na prvih par utrka oderu pa nek se onda “brinu” s razlogom. Ma da ih bilo tko odere…
    Što je netko gore napisao: znamo da ništa ne znamo… Možda je Haas napravio bombu od bolida, Wolf na apaurinima od brige…



    33

    0
    • U pravu si !!!
      Ali za sve naa koji jako dugo pratimo f1 ,najbolje za f1 utrkivanje i za navijače da se više ekipa bori za vrh ,kao u moto gp utrkama
      Još malo i zanati će mo puno više



      1

      0
      • Ma apsolutno sam za to da su svi što bliže, tako sam i napisao… A ovo da ih netko odere bih htio samo zbog njihovih faca (da ih malo vidim) i sranja koje već godinama prodaju. I evo sad opet kuknjava jer se čini da nemaju sekundu prednosti… Ajde, sad će početi show za pravo pa ćemo vidjeti… Sretno nam svima 😀



        1

        0
  7. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Grazie ragazzi.



    5

    0
  8. Mi smo drvosječe potaman nam sve….. 🤣



    16

    0
  9. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Meni je zvučao kao da ima skoro najbrži bolid 😉



    4

    4
  10. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Upravo u Hrvatskim šumama imaju sjednicu i raspravljaju kako im netko iz cirkusa F1 tupi oštrice na štilovkama.



    20

    0
  11. Napokon dolaze vremena bez nadobudnih Merc navijaca, i prestaje dominacija Mercedesa, prosao je voz njihov, ili su se lose pogodili s Fiom! Ako sam u krivu,priznam(mislio sam nes drugo napisat ali je bezobrazno) Ferrari jako blizu Red Bulla mozda cak i prvih par utrka Ferrari bolji, a Mercedes vise nema prednosti u PU! Ferrari i RB za naslov!!!



    10

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni