Izdvojeno

Magnussen o razlogu povratka: Nisam znao da mi toliko nedostaje F1 dok nisam dobio priliku

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kevin Magnussen pojasnio je zašto je prihvatio poziv da zamijeni otpuštenog Nikitu Mazepina u Haasu, unatoč tome što je donedavno govorio koliko je zadovoljniji u drugim kategorijama gdje se može boriti za pobjede.

Magnussen je napustio F1 na kraju 2020., i to nakon četiri sezone upravo u Haasu, a zatim je prešao u američko IMSA prvenstvo sportskih automobila, gdje je u debitantskoj sezoni ukupno završio sedmi s jednom pobjedom. U izjavama je jasno davao do znanja kako mu je tamo daleko bolje nego u F1 jer ima priliku za pobjede.

“Kada sam napustio F1, mislim da sam mogao ostati u F1 s drugom momčadi, ali bilo bi komplicirano s puno sponzora. Nisam baš imao motivacije”, rekao je Magnussen za Motorsport.

“Izgubio sam motivaciju za vožnjom na začelju. Radio sam to samo dvije godine, prije toga sam bio u sredini i to je bilo zbilja zabavno. Ali te dvije godine su bile teške s motivacijske strane.”

“Zatim sam otišao, probao druge utrke i osvojio podije, pole positione i pobjede, a to je bilo zbilja zabavno.”

“Uživao sam u tome, a onda me Günther nazvao i uništio sve to! Jednostavno sam osjetio u želucu da želim ovo. Nisam znao da mi toliko nedostaje, ali kad sam dobio priliku, rekao sam ‘može’.”

Danac je rekao kako nije očekivao da će dobiti poziv šefa momčadi Günthera Steinera za upražnjeno mjesto u Haasu i pohvalio je sada bivšeg šefa, Chipa Ganassija, koji ga je pustio, a za čiju je momčad nastupao u IMSA-i i trebao je voziti za njega idućeg vikenda u Sebringu. Magnussen je trebao voziti i za Peugeot u WEC-u.

Višegodišnji ugovor također je pridonio njegovoj odluci o povratku:

“To nije nešto što sam rekao da mora biti, ali bio sam sretan jer ne bi imalo smisla vraćati se na jednu godinu.”

“Probao sam to, ne bi mi bilo novo. Uz pošteni povratak i Güntherove riječi o tome koliko je momčad motivirana, čini se da su u dobroj formi i jednostavno je bilo previše uzbudljivo. Zbilja sam želio to. Osjetim to.”

Prvi izlazak na stazu u VF-22 Magnussena čeka danas u popodnevnom dijelu testa u Bahreinu.

Komentiraj

4 komentara

  1. Biti u 20 odabranih na cijelom planetu i njemu je nestala motivacija…. Koji panj



    3

    1
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Po meni povrsno gledas na ovu situaciju.


      0

      0
      • Na situaciju gledam tako da je Alonso vozio najgori McLarenov bolid ikad. S dva kotača na bolidu se jedva vratio do boxa i završio utrku u bodovima.

        To je ono što očekujem od svakog vozača tamo.
        Bez obzira na iskustvo i poznavanje momčadi, po mom mišljenju su pogriješili što su ga doveli jer postoje i bolji vozači jednako iskusni i koji imaju volje i motivacije biti u Formuli 1. Ovaj potez samo pokazuje realno stanje vodstva momčadi.



        2

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni