Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Magnussen o razlogu povratka: Nisam znao da mi toliko nedostaje F1 dok nisam dobio priliku

Lovro Andraka

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Magnussen o razlogu povratka: Nisam znao da mi toliko nedostaje F1 dok nisam dobio priliku

Lovro Andraka

Kevin Magnussen pojasnio je zašto je prihvatio poziv da zamijeni otpuštenog Nikitu Mazepina u Haasu, unatoč tome što je donedavno govorio koliko je zadovoljniji u drugim kategorijama gdje se može boriti za pobjede.

Magnussen je napustio F1 na kraju 2020., i to nakon četiri sezone upravo u Haasu, a zatim je prešao u američko IMSA prvenstvo sportskih automobila, gdje je u debitantskoj sezoni ukupno završio sedmi s jednom pobjedom. U izjavama je jasno davao do znanja kako mu je tamo daleko bolje nego u F1 jer ima priliku za pobjede.

“Kada sam napustio F1, mislim da sam mogao ostati u F1 s drugom momčadi, ali bilo bi komplicirano s puno sponzora. Nisam baš imao motivacije”, rekao je Magnussen za Motorsport.

“Izgubio sam motivaciju za vožnjom na začelju. Radio sam to samo dvije godine, prije toga sam bio u sredini i to je bilo zbilja zabavno. Ali te dvije godine su bile teške s motivacijske strane.”

“Zatim sam otišao, probao druge utrke i osvojio podije, pole positione i pobjede, a to je bilo zbilja zabavno.”

“Uživao sam u tome, a onda me Günther nazvao i uništio sve to! Jednostavno sam osjetio u želucu da želim ovo. Nisam znao da mi toliko nedostaje, ali kad sam dobio priliku, rekao sam ‘može’.”

Danac je rekao kako nije očekivao da će dobiti poziv šefa momčadi Günthera Steinera za upražnjeno mjesto u Haasu i pohvalio je sada bivšeg šefa, Chipa Ganassija, koji ga je pustio, a za čiju je momčad nastupao u IMSA-i i trebao je voziti za njega idućeg vikenda u Sebringu. Magnussen je trebao voziti i za Peugeot u WEC-u.

Višegodišnji ugovor također je pridonio njegovoj odluci o povratku:

“To nije nešto što sam rekao da mora biti, ali bio sam sretan jer ne bi imalo smisla vraćati se na jednu godinu.”

“Probao sam to, ne bi mi bilo novo. Uz pošteni povratak i Güntherove riječi o tome koliko je momčad motivirana, čini se da su u dobroj formi i jednostavno je bilo previše uzbudljivo. Zbilja sam želio to. Osjetim to.”

Prvi izlazak na stazu u VF-22 Magnussena čeka danas u popodnevnom dijelu testa u Bahreinu.

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
933 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Haas#Magnussen

Komentiraj

4 komentara

  1. Renault zd1400rt Prikaži

    Biti u 20 odabranih na cijelom planetu i njemu je nestala motivacija…. Koji panj



    3

    1
    • Max Verstappen 33 vlado Donator Prikaži

      Po meni povrsno gledas na ovu situaciju.


      0

      0
      • Renault zd1400rt Prikaži

        Na situaciju gledam tako da je Alonso vozio najgori McLarenov bolid ikad. S dva kotača na bolidu se jedva vratio do boxa i završio utrku u bodovima.

        To je ono što očekujem od svakog vozača tamo.
        Bez obzira na iskustvo i poznavanje momčadi, po mom mišljenju su pogriješili što su ga doveli jer postoje i bolji vozači jednako iskusni i koji imaju volje i motivacije biti u Formuli 1. Ovaj potez samo pokazuje realno stanje vodstva momčadi.



        2

        1