7:50 Dobro jutro. Za nekoliko minuta kreće drugi, predzadnji dan testiranja u Bahreinu. Danas popodne ćemo na stazi ponovo vidjeti Kevina Magnussena za Haas koji će večeras dobiti jedan sat nakon što sve druge ekipe parkiraju bolide u garažu. Jutarnju smjenu odradit će im Mick Schumacher. Također, za McLaren će opet voziti Lando Norris jer je Daniel Ricciardo još uvijek bolestan.
8:00 Novi testni dan je krenuo. 33 su stupnja u Bahreinu, ali uz jake udare vjetra. Na stazi su već Norris, Russell i Tsunoda.
8:10 Danas će dužnosti imati idući vozači:
Mercedes: Russell/Hamilton
Red Bull: Verstappen
Ferrari: Leclerc/Sainz
McLaren: Norris
Alpine: Ocon
AlphaTauri: Tsunoda
Aston Martin: Vettel/Stroll
Williams: Latifi
Alfa Romeo: Bottas/Zhou
Haas: Schumacher/Magnussen
8:17 Nakon što je novinar Chris Medland javio da je Toto Wolff blokirao Haasov testni dan u nedjelju, naknadno je pojasnio da su to demantirali iz Mercedesa. Haas sumnja da su “krivci” za to Alpine i McLaren. Bilo kako bilo, za tu promjenu rasporeda bila je potrebna dozvola svih ekipa koju, očigledno, nisu dobili.
8:25 Evo nam i Alpinea, ali ovaj put u atraktivnim ružičastim nijansama.
8:32 Imamo i prvi biser ove sezone: Pirelli nije imao pojma da je Haasu dozvoljeno odraditi 4 dodatna sata testiranja. Da to jutros nisu vidjeli iz medija – Haas bi ostao na stazi testirati, ali ne bi imao gume na raspolaganju.
8:34 McLaren ponovo ima probleme s kočnicama kao jučer, neko vrijeme će sad provesti u garaži.
9:04 Nakon nešto više od sat vremena, ovako izgleda poredak:
1. Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 13 krugova 2. Ocon, Alpine, 1m35.423s, C3, 13 3. Verstappen, Red Bull, 1m36.914s, C2, 13 4. Tsunoda, AlphaTauri, 1m37.893s, C3, 9 5. Norris, McLaren, 1m38.543s, C2, 6 6. Vettel, Aston Martin, 1m38.948s, C3, 19 7. Schumacher, Haas, 1m39.490s, C2, 7 8. Russell, Mercedes, 1m39.558s, C3, 14 9. Bottas, Alfa Romeo, 1m40.863s, C2, 13
9:11 Jedina momčad bez brzog vremena je Williams za koji danas vozi Latifi – bolid je potpuno raskopan u garaži, mijenja se podnica.
9:18 Nakon dosta akcije, staza je trenutno potpuno prazna.
9:19 Prekinuto je kratko zatišje na stazi, na stazi je Esteban Ocon u Racing P… Alpineu.
9:23 U svom prvom krugu na C4 gumama Ocon je zasjeo na vrh ljestvice s vremenom 90 tisućinki bržim od Leclerca.
9:36 Williams je obavio sve promjene u garaži i poslao Latifija na stazu. Kanađanin sada ima vrijeme na tablici, ono posljednje, s 5 i pol sekundi zaostatka za Oconom. On, kao i mnogi drugi vozači, i dalje muku muči s kočenjima te često viđamo blokiranja kotača.
9:43 Novi problemi za Williams – taman kad je Alex Albon stigao u komentatorsku kabinu, iz njihovog bolida počeo je izlaziti dim. Zapalile su se stražnje kočnice i Latifi je izletio sa staze. Prva crvena zastava dana.
10:00 Dok čekamo zelenu zastavu, pogledajmo stanje na tablici:
1. Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 24 kruga 2. Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 17 3. Verstappen, Red Bull, 1m35.874s, C2, 26 4. Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 18 5. Tsunoda, AlphaTauri, 1m37.893s, C3, 15 6. Norris, McLaren, 1m38.543s, C2, 6 7. Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 20 8. Vettel, Aston Martin, 1m38.948s, C3, 35 9. Schumacher, Haas, 1m39.258s, C2, 10 10. Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12
10:16 Nakon malo više od pola sata pauze, staza je napokon otvorena. Iz garaže su prvi izašli Ocon, Russell, Tsunoda i Schumacher.
10:21 Schumacher na C2 popravlja vrijeme i skače na peto mjesto (+3.570).
10:24 Još nekoliko vozača popravilo je svoje vrijeme – Vettel je sada četvrti, Norris je šesti, a Tsunoda sedmi.
11:00 Prošla su tri sata od početka sesije, na stazi je dosad bio samo Ocon, ali sada mu se pridružio i Russell. Evo kako izgleda trenutni poredak:
1. Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 38 krugova 2. Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 32 3. Verstappen, Red Bull, 1m35.874s, C2, 32 4. Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 42 5. Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 18 6. Norris, McLaren, 1m37.537s, C2, 15 7. Tsunoda, AlphaTauri, 1m37.692s, C3, 28 8. Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 20 9. Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 44 10. Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12
11:10 Čini se da se Vettel izvrtio na stazi. Nijemac stoji nasred staze, no još nije oglašena crvena zastava.
11:11 Ipak nije spin – na Aston Martinu je došlo do nekog problema, stoga je Vettel odlučio maknuti bolid daleko od konfiguracije staze koja se koristi, što objašnjava zašto je njegov položaj na stazi s onboard kamere izgledao čudno i zašto nema crvene zastave.
11:47 Taman kad je Aston Martin poslao Vettela natrag na stazu, oglašena je crvena zastava. Zasad nije poznato što ju je izazvalo.
11:50 Čini se da je crvena zastava bila samo probna.
11:51 Haas je objavio kako je njihov jutarnji dio testiranja gotov zbog problema s ispuhom kojeg moraju istražiti. To je kraj dana za Schumachera koji je odvozio 23 kruga, popodne bi po prvi put u VF-22 trebao voziti njihov novi/stari vozač Kevin Magnussen.
11:54 Probe sustava crvene zastave su gotove, šest minuta prije kraja jutarnjeg dijela imamo zelenu zastavu.
11:56 Preciznije, probe nisu gotove – FIA želi isprobati stajaći start nakon crvene zastave i gledamo nekoliko bolida koji su izašli na stazu kako se namještaju na grid. Verstappen je htio izaći iz boksa, no tamo je naišao na crveno svjetlo i mora čekati da prođe start.
11:58 Probni start je otkazan i vozit će se dodatni formacijski krug, vjerojatno da bi se Verstappen i Russell, koji su zaglavili na izlazu iz pitlanea, pridružili Vettelu, Bottasu i Leclercu.
11:59 Niti od ovog pokušaja starta neće biti ništa – Bottas je u međuvremenu stao pored staze i imamo pravu crvenu zastavu.
12:00 Time je na vrlo zanimljiv način završen jutarnji dio drugog dana testiranja u Bahreinu. Akcija ponovo kreće od 13 sati.
1. Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 59 krugova 2. Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54 3. Verstappen, Red Bull, 1m35.874s, C2, 45 4. Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 44 5. Norris, McLaren, 1m36.354s, C2 proto, 29 6. Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 44 7. Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25 8. Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23 9. Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67 10. Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12
13:00 Započela je popodnevna sesija drugog dana bahreinskog testiranja.
13:07 Baš kao i jutros, prvi je na stazi rozi Alpine Estebana Ocona.
13:15 Trenutno je na stazi usamljen Yuki Tsunoda, kod kojeg možemo vidjeti jako puno proklizavanja.
13:35 Na stazi je po prvi put danas i Lewis Hamilton.
13:50 McLaren Landa Norrisa nema problema s proklizavanjem samo na stazi. Upravo je prilikom ulaska u boksu zamalo pokupio momčadskog ‘jack-mana’.
13:53 Već neko vrijeme na stazi je Carlos Sainz, čiji Ferrari izgleda jako sigurno. Korak po korak postavlja vrlo dobra vremena po sektorima, a zasad se po ukuponom vremenu kruga ugurao do desetog mjesta.
Situacija u 14 sati: 1. Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 71 krug 2. Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54 3. Stroll, Aston Martin, 1m35.462s C3, 14 4. Verstappen, Red Bull, 1m35.874s, C2, 45 5. Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46 6. Norris, McLaren, 1m36.354s, C2 proto, 35 7. Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 80 8. Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25 9. Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23 10. Sainz, Ferrari, 1m38.378, C3, 8 11. Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67 12. Hamilton, Mercedes, 1m39.030s, C2 proto, 6 13. Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12 14. Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2, 4
14:04 Nedugo nakon što se Stroll ubacio u Top3, izbacuje ga Sainz, sa 776 tisućinki sporijim vremenom od Ocona.
14:21 Za Williams je današnji dan gotov. Sad će pokušati popraviti što se popraviti dade nakon požara koji im se dogodio jutros.
14:33 Sainz skida Ocona s vrha poretka, na C3 gumama vozi vrijeme 1:33.943.
14:39 Doktor Helmut Marko daje svoju prognozu na temelju trenutnog stanja: Ferrari je najbrži, Red Bull je na drugom mjestu ispred Mercedesa i McLarena koji dijele treće mjesto. Naglašava: to je samo trenutno stanje.
14:45 Tsunoda je prvi vozač koji je ulupao 100 krugova. Ocon je na 84, a Mercedes sa svoja dva vozača na 83 kombinirano.
15:21 Esteban Ocon se zaustavio na stazi. Na prvi pogled izgleda kao da je njegov Alpine prdnuo u čabar.
15:22 Ocon je na izlasku iz 11. zavoja ostao bez pogona, inercijom došao do izletne zone i zaustavio bolid. Izgleda kao da je ostao bez goriva. Crvena zastava!
15:30 Trenutno stanje na tablici Sainz, Ferrari, 1m33.532s, C4, 29 krugova Stroll, Aston Martin, 1m34.064s, C4, 36 Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 104 Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54 Hamilton, Mercedes, 1m35.516s, C3, 29 Norris, McLaren, 1m35.761s, C2, 45 Verstappen, Red Bull, 1m35.874s, C2, 65 Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46 Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 103 Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25 Magnussen, Haas, 1m37.838s, C2, 25 Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23 Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67 Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12 Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2, 26
15:40 Testiranje se nastavlja, staza je čista, zelene zastave oglašene.
15:48 …ali, ne zadugo. Lando Norris se zaustavio odmah nakon izlaska iz pit-lanea. Nove crvene zastave.
16:00 Nastavlja se testiranje, a Hamilton dolazi do petog mjesta s krugom 1m35.471.
16:25 Sainz i Verstappen su zaboravili da su na testiranjima i pola kruga smo gledali uzbudljivi dvoboj. Ako će ovako izgledati dueli tijekom sezone – može!
16:39 Verstappen na C4 gumama dolazi na drugo mjesto, vrijeme 1m34.011.
16:50 Crvena zastava! Bez brige McLarenovci, ovo je samo FIA-ina vježba procedura.
16:54 Stroll je zapeo na kraju pit-lanea, čini se da on neće moći obaviti testni start.
Rezultati će onda ostati idući: Sainz, Ferrari, 1m33.532s, C4, 55 krugova Verstappen, Red Bull, 1m34.011s, C4, 84 Stroll, Aston Martin, 1m34.064s, C4, 69 Hamilton, Mercedes, 1m34.141s, C5, 47 Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 111 Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54 Norris, McLaren, 1m34.609s, C3, 60 Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46 Magnussen, Haas, 1m36.505s, C3, 39 Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 120 Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25 Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23 Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67 Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12 Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2, 48
To bi bilo sve za danas, nastavljamo sutra u isto vrijeme, što je zadnji testni dan prije početka sezone!
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lagano se bliži kraj testiranja… danas (i sutra) bi se već morale uštimati sve komponente. Možda otkriti naznake je li Merc izvršio samoubojstvo sa konceptom (budući da su oni ipak otišli najradikalnije u tumačenju pravila) ili i dalje sandbaggaju na najjače. Čini me se da im je bolid maksimalno nemiran i zahtjevan za vožnju. Živi bili pa vidjeli…
Ovako po osjećaju, smatram da je Ferrari još uvijek najmirniji i da ima konstantu u rezultatima po krugovima (iako to na testu ne mora ništa značiti).
Ne znam koliko su iznutra reagirali na ovo što je donio Merc, ali čine mi se nekako mirni i da rade svoj posao, uvjereni u ono što su napravili. Brzo će početi i ono što se zapravo računa, pa ćemo biti pametniji…
Prvi krugovi:
Ocon, Alpine, 1m36.472s, C3, 5 laps
Leclerc, Ferrari, 1m37.972s, C3, 6
Norris, McLaren, 1m38.543s, C2, 6
Russell, Mercedes, 1m39.558s, C3, 12
Tsunoda, AlphaTauri, 1m40.292s, C4, 3
Vettel, Aston Martin, 1m41.541s, C2, 6
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari definitivno najstabilniji juce je ili se tako cini Mrecedes i RB imaju puno blokiranja tockova i izletanja ali videcemo sve sl vikenda.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glavni tehnički direktor Formule 1 Pat Symonds priznaje da on i njegov tehnički tim koji su radili na novim tehničkim pravilima nisu očekivali rješenje poput onoga koje je pokazao Mercedes sa svojim novim bočnim stranicama i smatra da su koristili naprednu tehnologiju raketnih motora kada je riječ o izmjeni topline
Moram reći da ovo nisam očekivao, i dalje sam impresioniran kako puštaju zrak za hlađenje bolida, ali očito to uspijevaju,” rekao je Symonds za F1 TV.
“Mislim da će se njihovi suparnici vratiti analizi pravilnika da vide što su učinili. Čini mi se da je ovo malo radikalnije od onoga što smo očekivali.”
Kad neko ko je pisao pravila ovo izjavi, ode ti raspored u drugom smjeru 😂😂
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
deja vu na force indiju. ne svidja mi se,ovo niti malo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako su krenuli u ova testiranja mogu biti sretni ako budu kao Force India, trenutno ih ne vidim nikako u top 4-5.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ovako na “prvu” bi bio poredak”:
1. Ferrari
2. Mcllaren
3. Red bull
4. Mercedes
5.Alpha tauri
6. Aston Martin
7. Alpine
8. Alfa Romeo
9. Wiliams
10.Haas
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako dam plus nakon što sam dao minus?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
daj mu i plus i minus da je bar na nuli covjek 😅
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja mu ne dam ni plus ni minus, stavio mi Alpine na 7 mjesto !!
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne dam ni ja ni plus ni minus. Ne zna kak se piše McLaren a stavil ga je na 2. mjesto
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daj mu još jedan minus i to je na kraju plus.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.autosport.com/f1/news/mercedes-spaceship-mirrors-prompt-ferrari-calls-for-f1-rules-clampdown/8892741/
Malo se i Ferrari budi sa ˝talasanjem˝
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ali ovo na Mečki ne liči na ništa, ova solucija za retrovizore, kolko god možda bila efikasna ili učinkovita.
PS. Big Sorry, čini mi se da sam i slučajno pritisnuo “Prijavi”
EDIT: Uprava, dali možda postoji način da se to poništi kad se prijavi skučajno ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se sa primjedbom Ferrarija. jer takva opcija ako se prihvati onda će se opet na bolidima pojavljivati hrpa raznih krila. a poanta novog dizajna bolida između ostaloga je bila da se makne ona silna skalamerija od raznih krilaca. MB je nasadio prilično velika horizontalna krila i nekoliko malih vertikalnih. sve izgleda nakaradno.
sa druge strane, možda im to i odobre. jer ako maknu retrače i stave na neke tanke nosače, time će izgubiti sigurnost protiv bočnog udara. sidpodovi imaju ujedno i funkciju zaštite od bočnih sila udara.
iskreno se nadam da će MB koristiti bolid iz barce. čini mi se boljim, a i prično stabilnijim.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu maknuti niti smanjiti ta horizontalna “krila” jer je to standardizirani element koji mora biti montiran na određenm dijelu za zaštitu od bočnog udara.
Tako da eventualno može doći do zabrane retrovizora.
Po meni ni retrovizori nisu ništa posebno extremni, samo na MBovom dizajnu izgleda tako jer taj horizontalni element daje dojam krila na krilu. Da te iste retrovizore stavimo na druge bolide mislim da bi izgledali vrlo konvencionalno zbog širih side podova.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zato sam i rekao da im možda dozvole. ali ne i da ima funkciju krila i utjecaj na aerodinamiku. mogu staviti strukturalno ojačanje i na njega nakeljiti gore retrovizor, bez ikakvih krilnih oblika.
https://twitter.com/ScarbsTech/status/1501883214738206731?s=20&t=wL_AM_49iRR4HBdys8ksKA
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To treba preformulirati da mora biti sjedinjeno sa sidepodom, i da ne može biti nikakav oblik krilca. Tako da su te crash strukture upotpunosti sakrivene sidepodom, kao što je uvijek i bilo…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se još traže i daleko su od dovoljno razvijenog bolida. Nadam se da to znači izvrsna sezona sa više pobjednika.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes danas izgleda puno bolje :thumbs:
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ajde napokon malo “krvi” i od Alpinea.. za sad solidno jutro, dobar broj krugova i malo jači krug..
nadam se da će nastaviti i dns i sutra u ovom tempu.. al u globalu je dojam o “el planu” da nema el plana ni ove godine ..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McLaren veoma los kostantno neki problemi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferarijevci napokon došli na svoje,definitivno ima dobar bolid za boriti se.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Viđao sam ja dobrih testiranja, pa kasnije ćorak. Stoga dok se ne dogode neke pobjede u utrkama ništa ja ne vjerujem.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dečki se razpištoljili na kraju. LH spasio čast MB sa C5 gumama.
ali kako je i dalje taj bolid nestabilan i poskakuje naj više od svih. iskreno se nadam da ga sklepaju kako se spada, da dobijemo korektnu borbu glavnih aktera.
1
2