Izdvojeno

Norris o problemu s kočnicama: Nismo mogli popraviti danas, to nije nešto što se lako popravlja

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Podsjećamo kako je danas na jutarnjem terminu testiranja za McLaren vozio Lando Norris umjesto Daniela Ricciarda koji se nije osjećao dobro. Tako je Norris, koji je originalno trebao voziti samo popodnevni termin, vozio cijeli dan. Odvozio je šesto najbolje vrijeme, 1,4 sekunde sporije od najbržeg vremena kojega je postavio AlphaTaurijev Pierre Gasly.

No nije sve išlo tako glatko jer je mogao odvoziti samo 50 krugova prije u tom trenutku nepoznatog kvara.

“Mislim kako nam ovo nije bio dan. Počelo je s time što sam ja vozio cijeli dan, Daniel se nije osjećao dobro, pa sam ja uskočio, tako je bilo puno lakše.”

“Ali danas smo imali dosta problema s bolidom i trebalo nam je puno vremena da otkrijemo o čemu je riječ, to nas je ograničilo na puno manji broj krugova od onoga što smo planirali.”

“Malo frustrirajuće, pogotovo zato što je ovdje toliko drugačije nego u Barceloni i stvarno smo htjeli otkriti i razumjeti sve razlike, te znati kako će bolidi reagirati na ovoj puno kvrgavijoj stazi.”

“To i jesmo donekle uspjeli napraviti, ali nismo mogli do kraja jer nismo mogli odraditi duge vožnje. Tako da sam morao maksimalno iskoristiti krugove.”

“Definitivno su nas neki problemi usporavali i moramo ih popraviti.”

Kasnije je potvrdio kako je riječ o problemu s kočnicama.

“Imali smo probleme s kočnicama, jednostavno tako. Nisam siguran koji točno problemi, ali je vezano uz pregrijavanje i tako.”

“To nam nije dopustilo odrađivanje dugih vožnji. Ovo što pokušavamo popraviti u sljedećih par dana nije lako za popraviti, tako da ćemo vidjeti što možemo.”

Kad je upitan hoće li ti kvarovi utjecati na sljedeća dva dana testiranja, Norris je rekao kako se nada da im neće uzrokovati probleme.

“Nadamo se kako neće, pokušat ćemo ustanoviti što možemo večeras, pa onda sutra i tako dalje.”

“Očigledno nije bilo nešto što smo mogli popraviti danas, nije tako lako za popraviti.”

“Napravit ćemo kompromise i promijeniti nešto tu i tamo kako bismo mogli odraditi više vožnji. Momci već rade na tome. Ima jako puno posla, tako da ćemo vidjeti.”

Lando Norris

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni