Izdvojeno

F1 testovi u Bahreinu: Tema dana je Mercedesov novi dizajn

Piše: Pulsmedia portal

Prije 7 mjeseci, 68 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 7 minuta

8:15 Kako su mnogi najavljivali – Mercedes se u Bahreinu pojavio s potpuno novim bolidom. Ono što odmah upada u oči je minimalistički dizajn bočnih usisnika, ali i bočna krilca koja bi očigledno pomagala oko bočnih udara.

Foto1, foto2, foto3 (izvor: Albert Fabrega, Twitter)

8:37 Očekuje se da će Haas na stazu izići tek poslijepodne, s obzirom na to da su imali probleme oko dostavljanja materijala u Bahrein.

Nakon prvih 45 minuta stanje na tablici je iduće:
Leclerc, Ferrari, 1m35.953s, C4 - 6 krugova
Vettel, Aston Martin, 1m37.945s, C2 - 7
Perez, Red Bull, 1m37.950s, C2 testne gume - 9
Zhou, Alfa Romeo, 1m39.290s, C3 - 4
Hamilton,  Mercedes, 1m40.605s, C2 - 14
Gasly, AlphaTauri, 1m43.070s, C4 - 11
Ocon, Alpine, /, C2 - 1
Albon, Williams, /, C4 - 4

8:45 Dosad su na stazi bili svi bolidi osim McLarena i Haasa. Za Haas je situacija poznata, a McLaren se sprema za izlazak.

9:26 Pratili smo Estebana Ocona koji je kružio na C2 testnim Pirellijevim gumama. Njegovo najbolje vrijeme skoro je dvije sekunde sporije od najboljeg vremena što je napravio Charles Leclerc. Međutim, još su uvijek jako daleko od pole positiona od prošle godine (1:28.9), što znači da još nitko ne pritišće granice.

9:26 Iako Alfa Romeo ne izgleda stabilno – Zhou je već odradio 22 kruga, što im je trenutno najvažnije, s obzirom na prošlotjedne probleme s pouzdanošću. Zanimljivo je primijetiti i livreju bolida koja u pojedinim kadrovima izgleda kao da je ispala iz vremenske kapsule – u retro stilu.

9:47 Najzanimljiviji događaj u prošlih 30 minuta bilo je dvostruko “izlijetanje” Alexandera Albona koji je u razmaku od nekoliko zavoja dva puta promašio stazu i otišao u izletnu zonu. Na usporenim snimkama se vidi da njegov Williams vibrira kao žele u Jaffa kockama.

9:48 Sergio Perez je dosad odradio najviše posla – 27 krugova. Iza njega je Zhou sa 25 i Albon s 20.

9:49 Ako nekog to veseli – Charles Leclerc je s novim najboljim krugom 2 sekunde ispred Sergija Pereza.

10:03 Haas je upravo dobio dopuštenje da pola testnog dana odrade u nedjelju jer im je oprema zakasnila i zbog toga nisu mogli jutros izići na stazu na vrijeme.

10:04 Nakon što je Red Bull opovrgnuo da je Horner komentirao Mercedesov bolid, Adrian Newey kaže da njegova ekipa ima nadogradnje za sutra ili preksutra, te da ćemo ih “prepoznati golim okom”.

10:18 Zhou se zaustavio u pitlaneu, ali ne na predviđenom mjestu. Izgleda kao da je ostao bez goriva par desetaka metara prije Alfine garaže.

10:30 Ross Brawn: “Neke interpretacije pravilnika bi mogle prouzrokovati velike debate. Nismo predvidjeli Mercedesov koncept.”

10:51 Dok slušamo o ingenioznosti Mercedesovog koncepta u desnom ekranu – u lijevom ekranu gledamo učestalo blokiranje kotača i nestabilnost tog istog bolida u 10. zavoju, kao i nastavak dupinjanja. Što će od ta dva ishoda prevladati – vidjet ćemo već idućeg vikenda.

11:50 Virtualni sigurnosni automobil je na stazi, ali bez uzroka – samo za testiranje.

12:00 Jutarnji dio testa je govor. Na vrhu poretka ostaje Leclerc, a tema dana je Mercedesov novi dizajn bolida i špekulacije o tome radi li se o rješenju koje je efikasnije od smjera u kojem su krenuli Ferrari ili Red Bull.

Vremena prije pauze:
1. Leclerc, Ferrari, 1:34.531, C3, 64 kruga
2. Albon, Williams, 1:35.070, C4, 53 kruga
3. Vettel, Aston Martin, 1:35.70, C3, 39 krugova
4. Perez, Red Bull, 1:35.977, C2, 70 krugova
5. Hamilton, Mercedes, 1:36.365, C3, 62 kruga
6. Ocon, Alpine, 1:36.768, C2, 42 kruga
7. Zhou, Alfa Romeo, 1:37,164, C3, 54 kruga
8. Norris, McLaren, 1:37.580, C2, 21 krug
9. Gasly, AlphaTauri, 1:37.888, C2, 44 kruga

13:00 Zeleno svijetlo! Počinjemo s drugim dijelom današnjeg testiranja.

13:35 U prvih pola sata popodnevne sesije na stazu je izašao i prvi Haas, onaj Pietra Fittipaldija.

13:45 Od novih lica, u drugom smo dijelu, uz Fittipaldija, zasad vidjeli Bottasa, Alonsa i Lancea Strolla. Upravo sa Strollovog bodila neki su dijelovi otpali i završili na stazi te prouzrokovali crvenu zastavu.

13:53 Crvena zastava zaustavila je Carlosa Sainza i vratila u boks prije no što je postavio bilo kakvo validno vrijeme. Španjolac se spreman na stazu vratio čim je zastava uklonjena, a Mercedes tako ostaje jedina momčad koja u prvih sat vremena popodnevne sesije još uvijek nije napustila garažu.

14:20 Nakon 80 popodnevnih minuta, tek su Carlos Sainz (1:36.687) i Valtteri Bottas (1:37:668) ubilježili vremena brža od Gaslyja, posljednjeg iz jutarnjeg dijela

14:23 Red Bull je ozbiljan. Sergio Perez je već odvozio sto punih krugova, čak 21 više od zasad drugoplasiranog Ferrarija. Napomenimo i kako je Haas zasad tek na sedam krugova.

14:34 Bottas se solidnim krugom ugurao ispred Hamiltona, na petu poziciju. Na C3 gumama upisao je vrijeme 1.748 sporije od vodećeg Leclerca.

14:54 Nakon dosta dugog servisa na McLarenovom bolidu, Lando Norris ponovno je u cockpitu, spreman na novi izlazak na stazu. Podsjetimo, McLaren je danas odvozio tek 30 krugova.

Vremena u 15 sati, dva sata do kraja prvog dana testiranja:
1. Leclerc, Ferrari, 1:34.531, C3, 64 kruga
2. Albon, Williams, 1:35.070, C4, 86 krugova
3. Bottas, Alfa Romeo, 1:35.495, C3, 32 kruga
4. Vettel, Aston Martin, 1:35.706, C3, 39 krugova
5. Gasly, AlphaTauri, 1:35.819, C3, 67 krugova
6. Perez, Red Bull, 1:35.977, C2, 118 krugova 
7. Sainz, Ferrari, 1:36.076, C2, 22 kruga
8. Norris, McLaren, 1:36.360, C2, 35 krugova
9. Hamilton, Mercedes, 1:36.365, C3, 62 kruga
10. Russell, Mercedes, 1:36.553, C3, 23 kruga
11. Ocon, Alpine, 1:36.768, C2, 42 kruga
12. Zhou, Alfa Romeo, 1:37,164, C3, 54 kruga
13. Stroll, Aston Martin, 1:37.861, C2, 19 krugova
14. Alonso, Alpine, 1:39.437, C2, 13 krugova
15. Fittipaldi, Haas, 1:41.574, C2, 17 krugova

15:24 Fittipaldi i Haas napokon su pobjegli s posljednjeg mjesta, stavivši tamo Fernanda Alonsa. Mladi Brazilac na tvrdim je gumama odvozio 1:39.269. S druge strane, Gasly je u svojem 73. krugu ušao u jednu sekundu od Leclercova najbržeg vremena.

15:37 Mario Isola, prvi čovjek Pirellija u F1 zadovoljan je onim što njihove gume pružaju na predsezonskim testovima: “U Barceloni su svi bili puno više orijentirani na bolide. Očekujemo da će sutra i preksutra biti puno više fokusirani na gume.”

15:41 Alexander Albon se, zbog navodnih problema s hidraulikom, iznenada povukao u boks. Njegov rezultat iz jutarnje sesije još uvijek je drugi najbrži, a zasad je drugi najaktivniji vozač dana, s 104 odvožena kruga.

15:52 I Lando Norris se povlači u boks, nakon što je u istom krugu dvaput izletio sa staze. Navodni problemi s kočnicama očito i dalje nisu riješeni, i upitno je hoćemo li ih u posljednjih sat vremena uopće vidjeti na stazi.

16:00 Malo više od sat vremena do kraja prvog dana testiranja, Lance Stroll je na C4 gumama skočio na treću poziciju, s vremenom 1:35.219.

16:04 Agresivno je u posljednji sat ušao Gasly, i postavio drugo najbolje vrijeme – 1:34.800.

16:11 Carlos Sainz se, na C3 komponenti, popeo na drugu poziciju, odmah iza momčadskog kolege, sa zaostatkom od 182 tisućinke sekunde.

16:12 S vremenom 1:34.010, Pierre Gasly je s prve pozicije ‘skinuo’ Leclerca.

16:29 Nakon što cijeli dan neumorno gomila krugove, Perez, tj. Red Bullov bolid, navodno se u boksu priprema za postavljanje najbržeg kruga današnjeg testiranja.

16:35 Gasly je, na mekim gumama, popravio najbolje vrijeme, koje sada iznosi 1:33.902

16:37 Tko kaže da nam F1 testiranja ne mogu pružati osjećaj utrke? Alonso je na početku kruga probao preteći Lancea Strolla, ali vozač Aston Martina nije se dao smesti.

16:50 Nova vježba s virtualnim safety carom.

16:52 Osam minuta do kraja, Perez se izvrtio u osmom zavoju. Pokušavši se zatim okrenuti na stazi, zapeo je u pijesku, i vrlo vjerojatno označio kraj današnjih testova.

16:58 Dvije minute prije predviđenog kraja, i službeno je završio prvi dan bahreinskog testiranja. Najbrže vrijeme postavio je Pierre Gasly, dok su na drugom i trećem mjestu završili vozači Ferrarija, Carlos Sainz i Charles Leclerc. Uskoro opširnije…

Komentiraj

68 komentara

  1. Ovo od Mercedesa baš izgleda ludo, samo da ne bude kao 2014-te. Kolika je razlika u širini sidepods-a Ferraria i Mercedesa, jedan metar????



    12

    0
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    druga filozofija nemora znacit da su pogodili, vrime ce kazat



    15

    1
  3. This time next year! Mislim da možemo već sad prebacit fokus na 2023.
    Ajmo bit realni, što ikoja druga ekipa može očekivat od ove sezone kad jedna ekipa sa “limitiranim” budžetom napravi dva auta za ovu sezonu? Znači opet ćemo gledat Mercedes F1 Championship i treći će zaostajat utrku za njima. Samo mi nije jasno kome će ovo bit zanimljivo i osmu godinu zaredom gledat i slušat idiotarije kako šta ja znam Red Bull / Ferrari / Mclaren imaju brži bolid od njih ali oni naporima Justice League i Avengersa zajedno jedva uspijevaju imati 1-2 na 18 od 22 utrke u sezoni.



    24

    11
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Haha ajmo biti realni i ajmo plakati,a ni testiranje nije završeno , kakav heroj 😂



      16

      15
      • Nije ovo nikakvo kukanje ni plakanje samo mi je žao što će Formula izgubiti puno pratitelja koji ovaj sport prate više od 28 godina, a zamijenit će ih sa instant gledateljima koji će pratit ovaj sport sezonu dvije i otić dalje.



        10

        11
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Gotovo je drug. Leclerc najbrži , sada ide jedna opet dominacija Ferrarija, vjerovatno 8 titula za Leclerca , sport će sada izgubiti sve one koji ne prate F1 28 godina.



          7

          10
        • Aj ne loži @NRteamLH44 :-)
          Leclerc je bio na C3 gumama, i to Testing C3,
          a i ova 1:34-35 vremena su takionak crap probna vremena.
          Trebaju se oni svi spustit, ili barem polovica njih ispod 1:30 – onda čemo pričat.



          7

          1
        • BTW * ISPRAVITE OVO :-) gore zadnji dio u zelenom :-)

          “12:00 Jutarnji dio testa je govor. “



          1

          0
  4. Charles Leclerc 16
    mGT_ZG Prikaži

    Mercedes nema sidepod-ove , GG 2022 sezona :(



    10

    2
  5. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Nadam se zabrani ove “inovacije” na mercedesu.
    RB i Ferr (ima ih još) su inovacije morali skidati ili vraćati na prethodni dizajn.
    Ne vidim razliku zasto bi merc bio poseban…..
    Inače fina inovacija, interesantna.



    12

    12
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Na temelju čega da se zabrani ako su unutar tehničkog pravilnika? Ferrari je išao maximalno široko sa dizajnom sidepoda, a ovi suprotno. Vidjeti ćemo koji koncept će biti bolji.



      14

      3
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        RB 2014 morao staviti kamete na one nosače van bolida iako su kamere stavili u sam nos bolida.
        Ferr. 2017 morao skinuti pola retrovizora jer se to interpretiralo kao aerodinamicki benifit kao i navedeni rb.
        Merc “odreže” pola bolida i oni ispadnu genijalci. a sta su napravili nego dobili na aerodinamici.
        Naravno da drugi nece ici na neke pokusaje drugacijih izvedbi kada i za najmanju sitnicu dobiju po prstima, Merc radi to jer se zna da ce im proći…..pa makar i za jednu sezonu.
        ajde, vidjeti ćemo, tako da bi bio promašaj🤞



        12

        11
        • Sta da su se svi pojavili sa ovakvom interpretacijom pravilnika? Svima zabranit?

          Šta vam predstavlja ovo kukanje, a ni jedan krug utrke nisu odvozili… Jasno mi je da je Mercedes zadnjih sezona posijao strah, ali za ovo danas se jos stvarno ne zna je li top ili flop.



          6

          6
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Ali nisu jer vjv nije legalno ili je ali samo za Mercedes.
          Kao da ja sada pitam da su svi 2014 stavili kamere u nos a ne na one nosače, dali svima zabraniti ili? Da svima zabraniti ako je mimo pravilnika.



          3

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Pa zabranili su i MB i RB prednji ovjes prije 2017.ako se ne varam.
          Ali MB je morao FIA-i poslati CAD i sve dizajn fileove na uvid odavno.
          Kaže Ross da je po njemu sve legalno, samo nikome nije pala na pamet ova interpretacija.
          RB isto ima radikalno rješenje, meni je super da su ovako različite ideje u konceptima zasad. F1 treba biti vrh inovacije po meni.


          0

          1
        • Kimi Raikkonen 7
          Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

          Ja se slazem da treba biti vrh s inovacijama i isto rako sam vec rekao da je jako interesantno riješenje i dizajn. Smeta to sto se drugima brane svakakve sitnice a oni dofuraju radikalan bolid i sve ok.
          FIA bila na kavi 5 min i zakljucili da je legalno, na Ferrari montirali 1000senzora😂.
          Očito je vec zakljucak da je legalno (očekivano)pa nek im je sa srećom.



          2

          5
        • Ross Brawn
          Haris Džananović novinar Prikaži

          Moguće je da se ova inovacija Mercedesa pokaže kao ilegalna po tehničkom pravilniku jer postoje određene fizičke strukture za ublažavanje bočnih udara koje moraju biti montirane na šasiju baš na specifičnim mjestima. Predstavljene su od strane Marussije, a razvijene su za potrebe FIA-e od strane Red Bulla još 2014. godine.



          2

          0
        • Michael Schumacher
          VRSV546 Prikaži

          baš na instagramu izasla slika pola Ferrari pola Mercedes, i mislim se šta u slucaju bocnog udara, pa može krilo od drugog bolida završit u glavi vozaca, i to je itekako opasno



          3

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          @Haris
          Šta nije da bolid mora proći crash test prije sezone?
          Mislim da je to svrha onih “držača” za retrovizore da služe za ublažavanje udara tako je bar pisalo na AMuS.



          1

          1
  6. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ajme drame. Tko kaže da ovo šljaka? Smirite se.



    11

    1
  7. Šta su odmah svi ucvikali?
    Možda bude brži, dominantan, možda ne bude.
    Možda bude imao probleme sa hlađenjem….
    Rješenje je malo extremnija verzija onoga što je implementirao Williams.
    A možda se neko bude žalio na legalnost??
    Po meni je (ne zanemarujući ono što se može dobiti sa “ovakvim ili onakvim” sidepodovima), podnica najbitnija.
    I rješavanje problema “pliskavičarenja” :)
    Nisam ja sad ono “klasa: Optimist”, ali ne treba biti odmah pesimističan i bacat u vodu sezonu 2022.
    To se radi tek nakon 4-5 trka, jbmu…. :mrgreen:



    20

    0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      woow. fak hahah

      ja bih rekao da su se u mercu malo zabunili, pa kad su vidjeli riješenja na prvom testiranju brzo sklepali ovo.
      toplo se nadam da im neš u svoj toj brzini promjena neće šljakat kak treba

      u suprotnom lujo sigurno baca šamarelicu maxu :D



      2

      2
    • jel to na novom bolidu viri neki ku… sa strane? ovo di lik drži lijevu ruku?
      čisto da zadovolje regulacije oko širine na tom dijelu?
      nisam detaljno gledao testiranja pa nisam vidio u živo.

      svaka čast na inovativnosti, ali mi to rješenje izgleda u najmanju ruku – čudno.



      2

      0
  8. Vidim svi inzinjeri i doktori nauke aerodinamike se uskukali i bacili sezonu u kantu za smece jer je Merc donio drugaciji koncept na TESTIRANJE koji mozda radi mozda ne radi a mozda je teski prosjek. Jebo te led ledeni. Evo ja kazem da ce im bit promasaj. Zivi bili pa vidili. I da nisam inzinjer aerodinamike :D



    18

    5
  9. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Next Year ™️



    7

    0
  10. Juuuuuhuuuu. Evo upalio Sky F1 😍



    3

    0
  11. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Neznam zasto se vecina bune protiv Mecke kad su za ova pravila svi krenuli od nule.Ako budu i sek brzi onda im treba skinut kapu i cestitat.Znaci da znaju bolje radit od ostalih pa nek osvaja Hamza jos par naslova.To kazem ako budu bolji jer po vecini vidim da je gotova sezona.



    17

    4
  12. Formula1
    Zeko Prikaži

    MB predbacuje Ferrariju da su 3 mjeseca u prednosti sa razvojem, a oni radili dva projekta. možda im se to odbije o glavu.
    i ne znam kakav je to pravilnik kad se dopušta da se bolidi toliko ekstremno razlikuju. osim ako fia to pomno prati, pa će dati konačni zaključak na kraju godine :D



    16

    2
  13. Leclerc, Ferrari, 1m34.531s, C3 – 33 laps
    Perez, Red Bull, 1m36.247s, C2 – 41
    Hamilton, Mercedes, 1m36.365s, C3 – 36
    Albon, Williams, 1m36.578s, C3 – 33
    Vettel, Aston Martin, 1m36.637s, C2 – 25
    Ocon, Alpine, 1m36.768s, C2 – 23
    Zhou, Alfa Romeo, 1m38.164s, C3 – 33
    Norris, McLaren, 1m37.580s, C4 – 19
    Gasly, AlphaTauri, 1m39.720s, C2 prototype – 31

    Evo još malo svježih rezultata… Ovo od Mercedesa izgleda preludo, nisam njihov fan uopće i prvo se treba potvrditi da ovo šljaka. Ne treba dizati ruke od sezone odmah, ali kao što sam negdje prije napisao, ljudi rade na 2 projekta istovremeno… jednostavno ne znam što više reći ako opet na startu sezone odjure.



    7

    0
  14. Mercedes utjerao strah u kosti ljudima na portalu :D



    11

    2
  15. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Ima li prenos na SK



    2

    0
  16. “In response to the new Mercedes design, Horner is quoted by Auto Motor und Sport as saying: “The new Mercedes violates the spirit of the regulations. For us, some parts are not legal.””

    U F1 sve po starom :)



    8

    4
  17. Formula1
    Zeko Prikaži

    na završetku jutarnjeg treninga, vježbali su start. CL je vježbao start sa prve startne pozicije. da se nije prenaglio



    7

    1
  18. Mene sada zanimaju pravila o ograničenju troškova. Mercedesu ovo nije ništa novo, no sa ograničenim budgetom je po meni ovo jednostavno nemoguće. Ionako troše tri ili četiri puta manje love nego nekada a oni razviju dva koncepta. Ne trebam napominjati da jedna ovakva izmjena veže čitav niz drugih od prednjeg do zadnjeg krila. Gdje su ona ograničenja sati u simulatoru? Oni ih po pola troše na obje verzije ili kako? Razviti drugi koncep sigurno nije jeftino. U protivnom bi neke ekipe kroz povjest mogle razviti svaki vikend novi kocept da je razvoj istog jeftin. Mislim da ili će Mercedes ostati bez mogućnosti nadogradnji ranije od ostalih ili su već “iznad zakona”.



    11

    4
    • Jim Clark
      mclaren f1 Prikaži

      Ne troše ih na obje verzije, ovo je samo nadogradnja na prvu. Prva verzija je dizajnirana i testirana dosta rano i to im je baseline, sami dijelovi za bolid su proizvedeni prije početka 2022. godine. Kad su napravili zadovoljavajući baseline, odlučili su kao i 2019. s njim doći na prva testiranja i usporediti poklapaju li se podaci iz wind tunnela i CFDa sa onim na stazi. Istog trenutka kad je odabrana verzija baseline-a, bolid se počeo dalje razvijati do ovog drugog testa gdje su donijeli sve te nadogradnje. Ako se ispostavi da te nadogradnje ne donose ono sta su vidjeli na simulacijama, vraćaju se na baseline koji je i više nego zadovoljavajući.



      4

      1
    • @Alonso1983
      Imaju volontere.



      2

      0
  19. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Mislim da bez obzira za koju ekipu navijali mozemo se sloziti da je ovo napravio Ferari ili Red Bull da bi bilo zabranjeno odmah ili do prve utrke,toliko je Mecka jaka politicki u f1.



    11

    10
  20. Bio sam siguran da je ono divlji trač o Mercu bez sidepodova.

    Sad sam siguran da koncept nije dobar. Za sada sigurno nije, ali je pitanje hoće li ga uspjeti ukrotiti.

    Možda konačno nešto i pogodim.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni