8:15 Kako su mnogi najavljivali – Mercedes se u Bahreinu pojavio s potpuno novim bolidom. Ono što odmah upada u oči je minimalistički dizajn bočnih usisnika, ali i bočna krilca koja bi očigledno pomagala oko bočnih udara.
Foto1, foto2, foto3 (izvor: Albert Fabrega, Twitter)
8:37 Očekuje se da će Haas na stazu izići tek poslijepodne, s obzirom na to da su imali probleme oko dostavljanja materijala u Bahrein.
Nakon prvih 45 minuta stanje na tablici je iduće: Leclerc, Ferrari, 1m35.953s, C4 - 6 krugova Vettel, Aston Martin, 1m37.945s, C2 - 7 Perez, Red Bull, 1m37.950s, C2 testne gume - 9 Zhou, Alfa Romeo, 1m39.290s, C3 - 4 Hamilton, Mercedes, 1m40.605s, C2 - 14 Gasly, AlphaTauri, 1m43.070s, C4 - 11 Ocon, Alpine, /, C2 - 1 Albon, Williams, /, C4 - 4
8:45 Dosad su na stazi bili svi bolidi osim McLarena i Haasa. Za Haas je situacija poznata, a McLaren se sprema za izlazak.
9:26 Pratili smo Estebana Ocona koji je kružio na C2 testnim Pirellijevim gumama. Njegovo najbolje vrijeme skoro je dvije sekunde sporije od najboljeg vremena što je napravio Charles Leclerc. Međutim, još su uvijek jako daleko od pole positiona od prošle godine (1:28.9), što znači da još nitko ne pritišće granice.
9:26 Iako Alfa Romeo ne izgleda stabilno – Zhou je već odradio 22 kruga, što im je trenutno najvažnije, s obzirom na prošlotjedne probleme s pouzdanošću. Zanimljivo je primijetiti i livreju bolida koja u pojedinim kadrovima izgleda kao da je ispala iz vremenske kapsule – u retro stilu.
9:47 Najzanimljiviji događaj u prošlih 30 minuta bilo je dvostruko “izlijetanje” Alexandera Albona koji je u razmaku od nekoliko zavoja dva puta promašio stazu i otišao u izletnu zonu. Na usporenim snimkama se vidi da njegov Williams vibrira kao žele u Jaffa kockama.
9:48 Sergio Perez je dosad odradio najviše posla – 27 krugova. Iza njega je Zhou sa 25 i Albon s 20.
9:49 Ako nekog to veseli – Charles Leclerc je s novim najboljim krugom 2 sekunde ispred Sergija Pereza.
10:03 Haas je upravo dobio dopuštenje da pola testnog dana odrade u nedjelju jer im je oprema zakasnila i zbog toga nisu mogli jutros izići na stazu na vrijeme.
10:04 Nakon što je Red Bull opovrgnuo da je Horner komentirao Mercedesov bolid, Adrian Newey kaže da njegova ekipa ima nadogradnje za sutra ili preksutra, te da ćemo ih “prepoznati golim okom”.
10:18 Zhou se zaustavio u pitlaneu, ali ne na predviđenom mjestu. Izgleda kao da je ostao bez goriva par desetaka metara prije Alfine garaže.
10:30 Ross Brawn: “Neke interpretacije pravilnika bi mogle prouzrokovati velike debate. Nismo predvidjeli Mercedesov koncept.”
10:51 Dok slušamo o ingenioznosti Mercedesovog koncepta u desnom ekranu – u lijevom ekranu gledamo učestalo blokiranje kotača i nestabilnost tog istog bolida u 10. zavoju, kao i nastavak dupinjanja. Što će od ta dva ishoda prevladati – vidjet ćemo već idućeg vikenda.
11:50 Virtualni sigurnosni automobil je na stazi, ali bez uzroka – samo za testiranje.
12:00 Jutarnji dio testa je govor. Na vrhu poretka ostaje Leclerc, a tema dana je Mercedesov novi dizajn bolida i špekulacije o tome radi li se o rješenju koje je efikasnije od smjera u kojem su krenuli Ferrari ili Red Bull.
Vremena prije pauze: 1. Leclerc, Ferrari, 1:34.531, C3, 64 kruga 2. Albon, Williams, 1:35.070, C4, 53 kruga 3. Vettel, Aston Martin, 1:35.70, C3, 39 krugova 4. Perez, Red Bull, 1:35.977, C2, 70 krugova 5. Hamilton, Mercedes, 1:36.365, C3, 62 kruga 6. Ocon, Alpine, 1:36.768, C2, 42 kruga 7. Zhou, Alfa Romeo, 1:37,164, C3, 54 kruga 8. Norris, McLaren, 1:37.580, C2, 21 krug 9. Gasly, AlphaTauri, 1:37.888, C2, 44 kruga
13:00 Zeleno svijetlo! Počinjemo s drugim dijelom današnjeg testiranja.
13:35 U prvih pola sata popodnevne sesije na stazu je izašao i prvi Haas, onaj Pietra Fittipaldija.
13:45 Od novih lica, u drugom smo dijelu, uz Fittipaldija, zasad vidjeli Bottasa, Alonsa i Lancea Strolla. Upravo sa Strollovog bodila neki su dijelovi otpali i završili na stazi te prouzrokovali crvenu zastavu.
13:53 Crvena zastava zaustavila je Carlosa Sainza i vratila u boks prije no što je postavio bilo kakvo validno vrijeme. Španjolac se spreman na stazu vratio čim je zastava uklonjena, a Mercedes tako ostaje jedina momčad koja u prvih sat vremena popodnevne sesije još uvijek nije napustila garažu.
14:20 Nakon 80 popodnevnih minuta, tek su Carlos Sainz (1:36.687) i Valtteri Bottas (1:37:668) ubilježili vremena brža od Gaslyja, posljednjeg iz jutarnjeg dijela
14:23 Red Bull je ozbiljan. Sergio Perez je već odvozio sto punih krugova, čak 21 više od zasad drugoplasiranog Ferrarija. Napomenimo i kako je Haas zasad tek na sedam krugova.
14:34 Bottas se solidnim krugom ugurao ispred Hamiltona, na petu poziciju. Na C3 gumama upisao je vrijeme 1.748 sporije od vodećeg Leclerca.
14:54 Nakon dosta dugog servisa na McLarenovom bolidu, Lando Norris ponovno je u cockpitu, spreman na novi izlazak na stazu. Podsjetimo, McLaren je danas odvozio tek 30 krugova.
Vremena u 15 sati, dva sata do kraja prvog dana testiranja: 1. Leclerc, Ferrari, 1:34.531, C3, 64 kruga 2. Albon, Williams, 1:35.070, C4, 86 krugova 3. Bottas, Alfa Romeo, 1:35.495, C3, 32 kruga 4. Vettel, Aston Martin, 1:35.706, C3, 39 krugova 5. Gasly, AlphaTauri, 1:35.819, C3, 67 krugova 6. Perez, Red Bull, 1:35.977, C2, 118 krugova 7. Sainz, Ferrari, 1:36.076, C2, 22 kruga 8. Norris, McLaren, 1:36.360, C2, 35 krugova 9. Hamilton, Mercedes, 1:36.365, C3, 62 kruga 10. Russell, Mercedes, 1:36.553, C3, 23 kruga 11. Ocon, Alpine, 1:36.768, C2, 42 kruga 12. Zhou, Alfa Romeo, 1:37,164, C3, 54 kruga 13. Stroll, Aston Martin, 1:37.861, C2, 19 krugova 14. Alonso, Alpine, 1:39.437, C2, 13 krugova 15. Fittipaldi, Haas, 1:41.574, C2, 17 krugova
15:24 Fittipaldi i Haas napokon su pobjegli s posljednjeg mjesta, stavivši tamo Fernanda Alonsa. Mladi Brazilac na tvrdim je gumama odvozio 1:39.269. S druge strane, Gasly je u svojem 73. krugu ušao u jednu sekundu od Leclercova najbržeg vremena.
15:37 Mario Isola, prvi čovjek Pirellija u F1 zadovoljan je onim što njihove gume pružaju na predsezonskim testovima: “U Barceloni su svi bili puno više orijentirani na bolide. Očekujemo da će sutra i preksutra biti puno više fokusirani na gume.”
15:41 Alexander Albon se, zbog navodnih problema s hidraulikom, iznenada povukao u boks. Njegov rezultat iz jutarnje sesije još uvijek je drugi najbrži, a zasad je drugi najaktivniji vozač dana, s 104 odvožena kruga.
15:52 I Lando Norris se povlači u boks, nakon što je u istom krugu dvaput izletio sa staze. Navodni problemi s kočnicama očito i dalje nisu riješeni, i upitno je hoćemo li ih u posljednjih sat vremena uopće vidjeti na stazi.
16:00 Malo više od sat vremena do kraja prvog dana testiranja, Lance Stroll je na C4 gumama skočio na treću poziciju, s vremenom 1:35.219.
16:04 Agresivno je u posljednji sat ušao Gasly, i postavio drugo najbolje vrijeme – 1:34.800.
16:11 Carlos Sainz se, na C3 komponenti, popeo na drugu poziciju, odmah iza momčadskog kolege, sa zaostatkom od 182 tisućinke sekunde.
16:12 S vremenom 1:34.010, Pierre Gasly je s prve pozicije ‘skinuo’ Leclerca.
16:29 Nakon što cijeli dan neumorno gomila krugove, Perez, tj. Red Bullov bolid, navodno se u boksu priprema za postavljanje najbržeg kruga današnjeg testiranja.
16:35 Gasly je, na mekim gumama, popravio najbolje vrijeme, koje sada iznosi 1:33.902
16:37 Tko kaže da nam F1 testiranja ne mogu pružati osjećaj utrke? Alonso je na početku kruga probao preteći Lancea Strolla, ali vozač Aston Martina nije se dao smesti.
16:50 Nova vježba s virtualnim safety carom.
16:52 Osam minuta do kraja, Perez se izvrtio u osmom zavoju. Pokušavši se zatim okrenuti na stazi, zapeo je u pijesku, i vrlo vjerojatno označio kraj današnjih testova.
16:58 Dvije minute prije predviđenog kraja, i službeno je završio prvi dan bahreinskog testiranja. Najbrže vrijeme postavio je Pierre Gasly, dok su na drugom i trećem mjestu završili vozači Ferrarija, Carlos Sainz i Charles Leclerc. Uskoro opširnije…
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo od Mercedesa baš izgleda ludo, samo da ne bude kao 2014-te. Kolika je razlika u širini sidepods-a Ferraria i Mercedesa, jedan metar????
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
druga filozofija nemora znacit da su pogodili, vrime ce kazat
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
This time next year! Mislim da možemo već sad prebacit fokus na 2023.
Ajmo bit realni, što ikoja druga ekipa može očekivat od ove sezone kad jedna ekipa sa “limitiranim” budžetom napravi dva auta za ovu sezonu? Znači opet ćemo gledat Mercedes F1 Championship i treći će zaostajat utrku za njima. Samo mi nije jasno kome će ovo bit zanimljivo i osmu godinu zaredom gledat i slušat idiotarije kako šta ja znam Red Bull / Ferrari / Mclaren imaju brži bolid od njih ali oni naporima Justice League i Avengersa zajedno jedva uspijevaju imati 1-2 na 18 od 22 utrke u sezoni.
24
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haha ajmo biti realni i ajmo plakati,a ni testiranje nije završeno , kakav heroj 😂
16
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije ovo nikakvo kukanje ni plakanje samo mi je žao što će Formula izgubiti puno pratitelja koji ovaj sport prate više od 28 godina, a zamijenit će ih sa instant gledateljima koji će pratit ovaj sport sezonu dvije i otić dalje.
10
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gotovo je drug. Leclerc najbrži , sada ide jedna opet dominacija Ferrarija, vjerovatno 8 titula za Leclerca , sport će sada izgubiti sve one koji ne prate F1 28 godina.
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aj ne loži @NRteamLH44 :-)
Leclerc je bio na C3 gumama, i to Testing C3,
a i ova 1:34-35 vremena su takionak crap probna vremena.
Trebaju se oni svi spustit, ili barem polovica njih ispod 1:30 – onda čemo pričat.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BTW * ISPRAVITE OVO :-) gore zadnji dio u zelenom :-)
“12:00 Jutarnji dio testa je govor. “
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes nema sidepod-ove , GG 2022 sezona :(
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se zabrani ove “inovacije” na mercedesu.
RB i Ferr (ima ih još) su inovacije morali skidati ili vraćati na prethodni dizajn.
Ne vidim razliku zasto bi merc bio poseban…..
Inače fina inovacija, interesantna.
12
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na temelju čega da se zabrani ako su unutar tehničkog pravilnika? Ferrari je išao maximalno široko sa dizajnom sidepoda, a ovi suprotno. Vidjeti ćemo koji koncept će biti bolji.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB 2014 morao staviti kamete na one nosače van bolida iako su kamere stavili u sam nos bolida.
Ferr. 2017 morao skinuti pola retrovizora jer se to interpretiralo kao aerodinamicki benifit kao i navedeni rb.
Merc “odreže” pola bolida i oni ispadnu genijalci. a sta su napravili nego dobili na aerodinamici.
Naravno da drugi nece ici na neke pokusaje drugacijih izvedbi kada i za najmanju sitnicu dobiju po prstima, Merc radi to jer se zna da ce im proći…..pa makar i za jednu sezonu.
ajde, vidjeti ćemo, tako da bi bio promašaj🤞
12
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta da su se svi pojavili sa ovakvom interpretacijom pravilnika? Svima zabranit?
Šta vam predstavlja ovo kukanje, a ni jedan krug utrke nisu odvozili… Jasno mi je da je Mercedes zadnjih sezona posijao strah, ali za ovo danas se jos stvarno ne zna je li top ili flop.
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali nisu jer vjv nije legalno ili je ali samo za Mercedes.
Kao da ja sada pitam da su svi 2014 stavili kamere u nos a ne na one nosače, dali svima zabraniti ili? Da svima zabraniti ako je mimo pravilnika.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zabranili su i MB i RB prednji ovjes prije 2017.ako se ne varam.
Ali MB je morao FIA-i poslati CAD i sve dizajn fileove na uvid odavno.
Kaže Ross da je po njemu sve legalno, samo nikome nije pala na pamet ova interpretacija.
RB isto ima radikalno rješenje, meni je super da su ovako različite ideje u konceptima zasad. F1 treba biti vrh inovacije po meni.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se slazem da treba biti vrh s inovacijama i isto rako sam vec rekao da je jako interesantno riješenje i dizajn. Smeta to sto se drugima brane svakakve sitnice a oni dofuraju radikalan bolid i sve ok.
FIA bila na kavi 5 min i zakljucili da je legalno, na Ferrari montirali 1000senzora😂.
Očito je vec zakljucak da je legalno (očekivano)pa nek im je sa srećom.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće je da se ova inovacija Mercedesa pokaže kao ilegalna po tehničkom pravilniku jer postoje određene fizičke strukture za ublažavanje bočnih udara koje moraju biti montirane na šasiju baš na specifičnim mjestima. Predstavljene su od strane Marussije, a razvijene su za potrebe FIA-e od strane Red Bulla još 2014. godine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baš na instagramu izasla slika pola Ferrari pola Mercedes, i mislim se šta u slucaju bocnog udara, pa može krilo od drugog bolida završit u glavi vozaca, i to je itekako opasno
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Haris
Šta nije da bolid mora proći crash test prije sezone?
Mislim da je to svrha onih “držača” za retrovizore da služe za ublažavanje udara tako je bar pisalo na AMuS.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajme drame. Tko kaže da ovo šljaka? Smirite se.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ovo sljaka, onda i Williams sljaka pretpostavljam, ciji je sidepod principijelno nalik ovome.
Sad sam u sukobu interesa :D, jer se nadam povratku Williamsa vrhu poretka, ali ne zelim na tom istom vrhu vidjeti Mercedes opet, nakon 8 godina besprijekorne dominacije.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaze simulator,da vidimo?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta su odmah svi ucvikali?
Možda bude brži, dominantan, možda ne bude.
Možda bude imao probleme sa hlađenjem….
Rješenje je malo extremnija verzija onoga što je implementirao Williams.
A možda se neko bude žalio na legalnost??
Po meni je (ne zanemarujući ono što se može dobiti sa “ovakvim ili onakvim” sidepodovima), podnica najbitnija.
I rješavanje problema “pliskavičarenja” :)
Nisam ja sad ono “klasa: Optimist”, ali ne treba biti odmah pesimističan i bacat u vodu sezonu 2022.
To se radi tek nakon 4-5 trka, jbmu…. :mrgreen:
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam pesimista kada je u pitanju ova sezona ali brate…
https://livecenterimagesnorth.azureedge.net/lc-images-2021/lcimg-4e678029-c0f4-409c-b3a5-709ed3282522.jpg
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
woow. fak hahah
ja bih rekao da su se u mercu malo zabunili, pa kad su vidjeli riješenja na prvom testiranju brzo sklepali ovo.
toplo se nadam da im neš u svoj toj brzini promjena neće šljakat kak treba
u suprotnom lujo sigurno baca šamarelicu maxu :D
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
jel to na novom bolidu viri neki ku… sa strane? ovo di lik drži lijevu ruku?
čisto da zadovolje regulacije oko širine na tom dijelu?
nisam detaljno gledao testiranja pa nisam vidio u živo.
svaka čast na inovativnosti, ali mi to rješenje izgleda u najmanju ruku – čudno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidim svi inzinjeri i doktori nauke aerodinamike se uskukali i bacili sezonu u kantu za smece jer je Merc donio drugaciji koncept na TESTIRANJE koji mozda radi mozda ne radi a mozda je teski prosjek. Jebo te led ledeni. Evo ja kazem da ce im bit promasaj. Zivi bili pa vidili. I da nisam inzinjer aerodinamike :D
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma ne radi ,sve je ok 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Next Year ™️
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Juuuuuhuuuu. Evo upalio Sky F1 😍
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam zasto se vecina bune protiv Mecke kad su za ova pravila svi krenuli od nule.Ako budu i sek brzi onda im treba skinut kapu i cestitat.Znaci da znaju bolje radit od ostalih pa nek osvaja Hamza jos par naslova.To kazem ako budu bolji jer po vecini vidim da je gotova sezona.
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nitko se ne buni. testiranja su. sve mogu.
nego kukamo :D
to je dopušteno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MB predbacuje Ferrariju da su 3 mjeseca u prednosti sa razvojem, a oni radili dva projekta. možda im se to odbije o glavu.
i ne znam kakav je to pravilnik kad se dopušta da se bolidi toliko ekstremno razlikuju. osim ako fia to pomno prati, pa će dati konačni zaključak na kraju godine :D
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zakljucak ce biti jeste rupa u zakonu ali ce im dopustiti da koriste ovu sezonu kao i DAS. Samo da se podsetimo sta su radili prosle godine i koliko je direktiva promenjeno tokom sezone.
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
po meni je ovo ipak drugačije od DAS-a.
u slučaju DAS-a nisu mogli napraviti bolid bez njega (nisu imali vremena), dok u ovom slučaju sigurno imaju drugačiji bolid – onaj s prvog testa.
tako da se sad na nemogućnost razvoja ne mogu izvući (ako će uopće biti upitno ovo rješenje).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje to nego da imamo 22 identična bolida.
Ne brinem se ja, čim se vidi koji je koncept najbolji svi će gravitirati prema tom dizajnu i dogodine će svi izgledati više manje isto.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
istina. s time da se ljepota prodaje. tako da uz brzinu treba imati i ljepotu. trenutno je to sve na strani Ferrarija
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ja se pak nadam da nisu radili paralelku nego su napravili ovo nabrzak kad su vidli riješenja drugih. i da nije temeljito :D
Sve je u stavu hahah
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa da možda su 3 mjeseca u prednosti ali na neucinkovit način 😉
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pojasni?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eno Mercedes skakuće ko lud… https://youtu.be/pmlbg_3AzSw
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dupinček
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma to su gume krute
Điha điha sve 4 krute ,điha điha mi idemo na prvo mjesto😉
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc, Ferrari, 1m34.531s, C3 – 33 laps
Perez, Red Bull, 1m36.247s, C2 – 41
Hamilton, Mercedes, 1m36.365s, C3 – 36
Albon, Williams, 1m36.578s, C3 – 33
Vettel, Aston Martin, 1m36.637s, C2 – 25
Ocon, Alpine, 1m36.768s, C2 – 23
Zhou, Alfa Romeo, 1m38.164s, C3 – 33
Norris, McLaren, 1m37.580s, C4 – 19
Gasly, AlphaTauri, 1m39.720s, C2 prototype – 31
Evo još malo svježih rezultata… Ovo od Mercedesa izgleda preludo, nisam njihov fan uopće i prvo se treba potvrditi da ovo šljaka. Ne treba dizati ruke od sezone odmah, ali kao što sam negdje prije napisao, ljudi rade na 2 projekta istovremeno… jednostavno ne znam što više reći ako opet na startu sezone odjure.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
MB prilično skakuće. izgled bokova nebi ni komentirao.
https://www.youtube.com/watch?v=pmlbg_3AzSw&ab_channel=REWIND
ako neko oče pratiti live podatke
https://www.youtube.com/watch?v=Q34fTQR4pbs&ab_channel=F1Gamer
https://www.youtube.com/watch?v=0m-0633TIhU&ab_channel=RacingStatistics
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes utjerao strah u kosti ljudima na portalu :D
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nikakav strah vec nervira da svima drugima se podrezuju krila i na najmanji pokusaj inovativnosti, dok Mercedesu se tepa po ramenu za genijalnost na sve sto naprave……Ispada da Ferrari iz pocetka milenija je mala beba za ove.
19
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Khm khm malo prosle godine ciljano low rake autima odrezana podnica?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je da, koliko me pamćenje služi, čovjek koji je zaslužan za to je pobrao otkaz🤣
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ciljano? 🤦♂️
Prije sezone su svi “stručnjaci” predviđali da će više odgovarati low rake bolidima. Eto koliko je to neko mogao naciljati…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima li prenos na SK
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“In response to the new Mercedes design, Horner is quoted by Auto Motor und Sport as saying: “The new Mercedes violates the spirit of the regulations. For us, some parts are not legal.””
U F1 sve po starom :)
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spirit :D
Il je spirit il nije legal. To nikako nije isto. I nema spirita, tu se treba natjecati u najludjim idejama, to je poanta sporta. Ko DAS.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je samo drugačija interpretacija pravila koja do sada nije tumačena na taj način 😂
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB se sluzbeno oglasio i rekao da je ta izjava od nekog drugog a ne od Christiana Hornera, koji NIJE davao nikakve izjave o Mercedesovom novom bolidu.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
na završetku jutarnjeg treninga, vježbali su start. CL je vježbao start sa prve startne pozicije. da se nije prenaglio
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije :)
Ja očekujem Ferrari u borbi za naslov. Protiv koga još ćemo vidjeti.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
klasa optimist. može
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si u glavi luzer, tako se pokaže i u praksi odnosno da bi uspio u onome što radiš moraš u to vjerovati. Moraš vjerovati da si sposoban za to, da zaslužuješ to i da ćeš uspjeti. Onaj tko misli da je tu da popuni mjesto i da nikad neće moći nešto više, nije mu mjesto na gridu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel netko skuzio kako flexa Mercovo prednje krilo? https://twitter.com/Jsssbstn/status/1501910650934681606
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je kod njih normalno godinama dok je zadnje krilo za neke odmah bilo zabranjeno.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene sada zanimaju pravila o ograničenju troškova. Mercedesu ovo nije ništa novo, no sa ograničenim budgetom je po meni ovo jednostavno nemoguće. Ionako troše tri ili četiri puta manje love nego nekada a oni razviju dva koncepta. Ne trebam napominjati da jedna ovakva izmjena veže čitav niz drugih od prednjeg do zadnjeg krila. Gdje su ona ograničenja sati u simulatoru? Oni ih po pola troše na obje verzije ili kako? Razviti drugi koncep sigurno nije jeftino. U protivnom bi neke ekipe kroz povjest mogle razviti svaki vikend novi kocept da je razvoj istog jeftin. Mislim da ili će Mercedes ostati bez mogućnosti nadogradnji ranije od ostalih ili su već “iznad zakona”.
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne troše ih na obje verzije, ovo je samo nadogradnja na prvu. Prva verzija je dizajnirana i testirana dosta rano i to im je baseline, sami dijelovi za bolid su proizvedeni prije početka 2022. godine. Kad su napravili zadovoljavajući baseline, odlučili su kao i 2019. s njim doći na prva testiranja i usporediti poklapaju li se podaci iz wind tunnela i CFDa sa onim na stazi. Istog trenutka kad je odabrana verzija baseline-a, bolid se počeo dalje razvijati do ovog drugog testa gdje su donijeli sve te nadogradnje. Ako se ispostavi da te nadogradnje ne donose ono sta su vidjeli na simulacijama, vraćaju se na baseline koji je i više nego zadovoljavajući.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso1983
Imaju volontere.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj i kompovi volontiraju? Rade bez struje?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volonteri vrte pedale za struju za kompove.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da bez obzira za koju ekipu navijali mozemo se sloziti da je ovo napravio Ferari ili Red Bull da bi bilo zabranjeno odmah ili do prve utrke,toliko je Mecka jaka politicki u f1.
11
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio sam siguran da je ono divlji trač o Mercu bez sidepodova.
Sad sam siguran da koncept nije dobar. Za sada sigurno nije, ali je pitanje hoće li ga uspjeti ukrotiti.
Možda konačno nešto i pogodim.
1
0