Izdvojeno

Potvrđeno: Kevin Magnussen novi vozač Haasa!

Piše: Ante Maras

Prije 7 mjeseci, 51 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon turbulentnih posljednjih tjedana za Haas po pitanju vozačke pozicije, Haas je objavio da su sklopili višegodišnji ugovor s Kevinom Magnussenom te će on ove godine biti momčadski kolega Micku Schumacheru.

Šef momčadi Guenther Steiner rekao je:

„Drago mi je što mogu poželjeti dobrodošlicu Kevinu Magnussenu u Haas F1 tim. Kada smo tražili vozača koji bi mogao donijeti vrijednost momčadi, a da ne spominjemo bogato iskustvo u Formuli 1, Kevin je za nas bio jasna odluka.”

“Kevinova trenutna dostupnost znači da ga možemo iskoristiti kao resurs za predsezonsko testiranje zajedno s Mickom Schumacherom i Pietro Fittipaldijem. Pietro će biti prvi u ovom tjednu s pola dana na testu u četvrtak – to je sjajna prilika za njega, s Mickom i Kevinom koji odrađuju ostatak prije VN Bahreina.”

“Kevin je bio ključna komponenta u našim prethodnim uspjesima – oboje smo postizali najbolje rezultate u Formuli 1 2018. godine. Prošle je godine nastavio pokazivati ​​da je elitni vozač trkaćih automobila dodajući pobjede i postolja u svoj životopis.”

“Kao veteran koji je prisutan u garaži i u tvornici, on će nam pružiti solidno mjerilo s tekućim razvojem VF-22. Svi se veselimo povratku Kevina ovog tjedna u Bahrein.”

Magnussen je dodao:

“Bio sam vrlo iznenađen, ali jednako uzbuđen što sam primio poziv od Haas F1 tima. Gledao sam u drugom smjeru što se tiče mojih obveza za 2022., ali prilika da se vratim natjecati se u Formuli 1 i to s timom kojeg izuzetno dobro poznajem, bila je jednostavno previše privlačna. Zaista moram zahvaliti i Peugeotu i Chipu Ganassi Racingu što su me odmah pustili – obje su sjajne organizacije.”

Komentiraj

51 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Pa čak ponajbolja opcija, samo sta je govorio nakon 2020 mislio sam da ga uopce nezanima povratak 🤔🤣



    11

    1
  2. Hulkenberg bi bio bolja opcija, ali Kevin poznaje momčad i s njim imaju referentnu točku koliko su brzi

    Hot take: pobijedit će Schumachera



    16

    9
    • Km i grosjean au bili baš losi zadnjih godina suradnje sa Hasom. Znali su imazi bolide za 5-8 mjesto i nerijetko bi prosuli sve. Njih dvojicu bi najbolje opisao sa nit smrde nit mirišu . Ja baš mislim da ga neće pobjediti i da će to biti na knap.



      1

      1
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ako Mick izgubi od Magnussena odmah treba potražiti drugo zanimanje…
        Ne da ga treba samo dobiti, ako misli išta postići u F1, nego ga treba deklasirati u svakom segmentu. Magnussen je jedan ispodprosječan vozač, koji se nije nešto izdvajao ni u odnosu na Palmera. A bio je vidno slabiji od Grosjeana.
        Micku je druga godina, i trebao bi bolje poznavati i bolid i ekipu, iako Magnussen ima više iskustva i u ekipi i u F1. Trenutnu ekipu i trenutne bolide bi ipak više trebao poznavati Mick. A vozio je i na 18″ gumama u F2. Nema nikakvih izgovora da ga ne dobije. A ja lično mislim da će ga Mick razvalit.



        3

        1
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Opa! Ovo je ugodno iznenađenje jer je govorio da ga povratak u F1 ne zanima. Bit će da je bio butthurt zbog otkaza. Doduše, Steiner ga je uvijek cijenio i rekao je da bi ga ostavio da nisu bili u stisci s novcem. Drago mi je da se vratio jer je dobar vozač i poprilična sirovina. Ako je Haas sklepao midfield bolid biti će veselo.



    15

    1
  4. Fernando Alonso
    Lux Prikaži

    https://www.planetf1.com/news/kevin-magnussen-dismisses-f1-return/
    Ovaj članak je objavljen prije taman mjesec dana 😂😂😂



    3

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    He does not foksmash my door. We look like a bunch of wankahs



    4

    1
  6. Presrećan sam. Mudonja na stazi, možda i najveći na trenutnom gridu.



    12

    2
  7. Taj Steiner mi fakat nije jasan sa svojim odlukama.

    Ovo je toliko bezveze da ne znam od kuda bi počeo…



    6

    12
      • Mislim ok je tip ako ti se sviđaju nekulturne seljačine.

        Magnussen je imao svoju priliku u F1, nitko se nije naročito trudio da mu da posla, eli eto Kamenjašević će mu dati posla.

        Odavno sam rekao, F1 trebaju voziti svjetski prvaci i oni za koje postoje šanse da će to jednog dana postati. Ostali su balast. I zato staviti jednog ofucanog KMaga natrag u F1 bolid je teška izdaja svih onih klinaca koji čekaju svoju priliku da pokažu jesu li vrijedni F1, a jedino je mogu dobiti u backmarkerima.



        7

        7
        • Pirelli Intermedium
          crofessional Donator Prikaži

          Nekulturna seljačina, Kamenjašević ? Što bi onda bio Lewis, kulturna selj., Max divlja svinja, Toto, Horner hohštapleri… malo si pretjerao…. ja recimo, nisam uopće fan Guntera i KMaga, a pogotovo DTS-a i netflixove adaptacije scenarija prema kojoj je Haas prikazan kao jedna kaosom vođena ekipa, ali mogu shvatiti odluku da se u ovih trenutcima kad nit imaš vozača, nit imaš sponzora, nit imaš iskustvo u ekipi, a dijelovi auta su ti zapeli u Turskoj, odlučiš za nekog koliko/toliko provjerenog tipa koji zna ekipu i brzo će se uklopiti…

          A za mlade vozače, hm… koliko ih je samo došlo do vožnje u tim backmakerima poput Marussije, HRT-a, Chaterhama i sl i onda im se izgubio svaki trag…
          Slažem se da trebaju voziti najbolji, ali potrošiti mladiće prerano u nekoj prikolici na začelju, nema nekog smisla. Npr, što je mladi MSC mogao /uspio pokazati u Haasu prošle sezone, osim par krugova Budimpešte, ništa!



          5

          1
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          dosta je pretjerao.


          0

          1
        • Nisam fan “suck my balls” izljeva mudrosti i agresivnog ponašanja prema kolegama izvan automobila – ne znam kako bi se to nazvalo nego nekulturnom seljačinom.

          Ako ti je to super – odlično! Zato je i dobio posao, jer će raditi skandale i privlačiti pažnju na momčad kroz incidente. Donekle mi je žao Genea Haasa; mislim da zaslužuje bolje vođenje momčadi, ali to je njegov problem.

          Rusell je vozio 3 godine iza Haasa u poretku prije nego je dobio priliku u Mercu i moglo se primjetiti u Williamsu da priliku zaslužuje. Tako da ako netko priliku zasluži to će se vidjeti unutar dvije godine – max 3.



          1

          0
    • Kimi Raikkonen 7
      test_007 Prikaži

      Ah panju se sviđa panj kaj drugo reći… Za Schumachera jr. je najbolje što prije otići iz te momčadi.



      1

      0
  8. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Iznenađenje svakako, ali pozitivno ! KMag je baš cool tip, sigurno nije jedan od onih korporativnih PR robota. Sretno!



    8

    1
  9. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Predobra vijest! :thumbs:



    4

    1
  10. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Ok vozac,sad cemo moci procijenit MS kakav je vozac i kakav bolid ima Hass.



    12

    1
  11. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Ima li magnusen ikakvih sponzora iza sebe? Legiće mozda haha.
    Msm sad kad nema ruskih para moraju valjda bar malo popuniti rupu



    2

    0
  12. ajme zaboravio sam na KMaga. Vrh!



    6

    2
  13. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Meh. Steta sto nije netko nov ili Hulkenberg.



    6

    3
  14. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Mene zanima zašto toliko ljudi zagovara Hulkenberga? Lik nije ništa specijalno pokazao da ga se toliko hvali i uzdiže, meni je KMag extra solucija za Haas!



    13

    4
  15. Bezveze. Mogli su Piastriju dat priliku.



    4

    6
  16. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    “Suck my balls” Magnussen Hulkenbergu vjerojatno.



    9

    3
  17. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ova me vijest pozitivno iznenadi :thumbs:

    Nije mi bilo drago što on odlazi, a dolazi Mazepin u istu tu momčad, tako da su se stvari po tom pitanju nekako vratile u ravnotežu :D



    5

    2
  18. Wow.. prilično iznenađenje bar za mene. Nisam ga vidio u kombinacijama, ali dobro… Bit će malo više “muda” na gridu, a vidjet ćemo hoće li i SCH pokupit neke fore od KMAG-a. A još kad bi dobili bolid za midfield…



    3

    1
  19. Iznenađen pozitivno.
    Mladi Schumacher i ‘bad boy’ KMag.
    Čak ekipa za koju bi se moglo navijati.



    17

    1
  20. Schumacher, Magnussen i Verstappen na gridu…jel ovo 1997.? :D



    23

    0
  21. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Potajno sam se nadao ovome :D



    1

    1
  22. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Alonso na aparatima, čovjek ga ne može očima vidjet…a mislim i 80% grida :facepalm:



    2

    1
  23. Sretan mu povratak.


    0

    0
  24. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    živo me zanima odnos u rezultatima sch – mag.
    nova referenca u odnosu na nikitu. i jedino kroz tu prizmu gledam povratak MAG. nova referenca za sch.

    sch MORA min biti al pari ako želi išta u f1.



    1

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Ako želi išta u F1 treba ga deklasirati u svakom pogledu. Kao što je sa Nikitom uradio. I mislim da će to i uraditi. Magnussen je ispodprosječan vozač. Ako uzmemo da je Palmer jedan od gorih vozača koji je vozio u F1, tipa Chilton i sl. onda ne može Magnussen nikako ići iznad prosjeka…



      1

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni