Izdvojeno

Sainz, Bottas i Gasly: Ovo poskakivanje nije ugodno i može stvarati probleme

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prošloga mjeseca odvila su se testiranja u Barceloni i ostvareni su prvi dojmovi o bolidima na stazi.

Nažalost, ono što je svima upalo u oči i na neki način bacilo sve ostalo u drugi plan, je društvenim mrežama smiješno, ali većini neugledno “poskakivanje bolida” na ravninama. To je posljedica novih pravila za aerodinamiku koje su uvedene ove zime.

No, kako se početak sezone približava, sve je manje vremena za pronalaženje rješenja i vozači će vjerojatno morati izdržati na prvih par utrka. Je li netko uspio pronaći rješenje u ovih dva tjedna, odgovor će stići ovaj tjedan na testiranju u Bahreinu.

Najglasniji o tome problemu su bili Ferrarijev Carlos Sainz, Alfa Romeov Valtteri Bottas i AlphaTaurijev Pierre Gasly. Carlos Sainz je rekao kako se nada brzom rješenju jer osjećaj je pomalo zastrašujuć.

“Nije ugodan osjećaj, definitivno. Pogotovo kad jurite brzinom od 300 kilometara na sat i poskakujete 30-40 milimetara gore-dolje kao ludi. Jako dosađuje.”

“Ali nadamo se kako će biti riješeno što prije i kako to nije nešto s čime ćemo morati živjeti. Stvarno smo na granici. Moramo vjerovati našim inženjerima i svima oko nas kako će se situacija poboljšavati kako učimo o novim bolidima.”

Carlos Sainz

Valtteri Bottas, koji je imao mnogo problema na testiranjima naveo je poskakivanje kao samo jedan od problema, ali vjerojatno najveći jer mu je poprilično smetalo pri približavanju zavojima zbog smanjene vidljivosti.

“Rekao bih kako utječe na sve. Naravno, nije ugodno kada se dogodi, vizualno postane teže, a može se i dogoditi da u potpunosti izgubite bolid jer takve nagle promjene potisne sile od poskakivanja mogu jako utjecati na kočenje.”

“Stvar oko koje se brinem je, ako se ovako nastavi, pouzdanost nekih dijelova na bolidu. Tako da mislim kako ovo svakoj momčadi predstavlja novitet i izazov.”

Valtteri Bottas

Pierre Gasly se brine oko potencijalnih problema u utrci, na primjer kada tlak u gumama bude nešto niži i bolidi budu nešto bliže tlu kao posljedica toga.

“Nije nimalo ugodno. Što se vožnje tiče, bilo je prilično šokantno jer nisam to očekivao kad sam isprobavao bolid. Ali i to je dio pronalaska rješenja.”

“Znamo kako u nekim situacijama za vrijeme utrke, tipa za vrijeme sigurnosnog automobila ili kad padne tlak u gumama, možda se suočimo s ovime i to postane pravi problem.”

“Moramo razmišljati o takvim situacijama, kad može postati puno gore.”

“Ali zasad, ono što moramo je preusmjeriti fokus na razvoj i rješavanje toga jer neke momčadi su se bolje snašle od drugih.”

“Mi nismo u lošoj situaciji, ali očito je kako možemo bolje.”

Pierre Gasly

Komentiraj

7 komentara

  1. Imam neki osjećaj da će svi manje-više riješiti to poskakivanje u tolikoj mjeri da vozačima u bolidu više ne bude neugodno. E sad, hoće li se time žrtvovati dio performansi i kojih točno, to ćemo vidjeti…ali sumnjam da ćemo išta o pravim snagama znati do Q2 u Bahrainu, bar što se ovih najjačih tiče.



    8

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Poskakivanje će se riješiti, al kak će ekipe podnijet ovo poskupljenje nafte. Valjda ne će startati sa jednim bolidom ako se dogodi nova eskalacija cijena goriva i maziva



    9

    1
  3. “Russell: “Dupinjanje” je potencijalni sigurnosni problem; Bottas se ne slaže”

    Naslov prije dva tjedna 😁



    6

    0
  4. Momci, ajmo se upisati na sate jahanja. 😀


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni