Izdvojeno

Imola ostaje u kalendaru do 2025.

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Staza koja se već dugo nije koristila kao redovna stanica F1 vratila se 2020. kao pomoć za upotpunjavanje kalendara za vrijeme vrhunca pandemije Covida-19.

1980. je bila domaćin VN Italije, a u periodu od 1981. do 2006. VN San Marina. Nakon izvanrednog povratka u 2020. pokazala se kao hit među navijačima i vozačima, ponajviše zbog svog staromodnog izgleda, kakvoga rijetko danas viđamo zbog najezde modernih “omeđenih aerodroma”.

Prošle dvije sezone događaj je nosio naziv “VN Emilije Romagne”, a sada je potpisan novi ugovor koji osigurava utrkivanje na toj stazi do 2025. godine! Ugovor vrijedi oko 25 milijuna dolara po sezoni, iako je moguće da se cijena smanji na ispod 10 milijuna dolara u slučaju da organizatori moraju održati utrku zatvorenu za javnost.

Predsjednik Automobilskog kluba Italije, Angelo Sticchi Damiani, je rekao kako je zadovoljan što se nastavlja utrkivati na Imoli.

“Jako sam zadovoljan što smo se uspjeli dogovoriti s Liberty Medijom.”

“Bio je jako kompliciran ugovor za dogovoriti, jer smo ga pisali mi, kao javno tijelo, a Formula 1 je privatno tijelo. Ali, najvažnija stvar je što smo dogovorili ostanak Formule 1 na Imoli do 2025.”

Angelo Sticchi Damiani

U svome stilu javio se i direktor Formule 1 – Stefano Domenicali.

“Naravno da sam sretan što nastavljamo svoje odlično partnerstvo sa Imolom za VN Emilije Romagne do 2025.”

“Staza je bila dio povijesti našega sporta i napravili su odličan posao organizirajući dvije utrke za vrijeme pandemije. Ovo je odličan trenutak za naše navijače u Italiji jer će imati priliku biti domaćini dvije utrke u jednoj sezoni i za sve naše navijače diljem svijeta što će moći gledati ovu stazu u kalendaru još neko vrijeme.”

Stefano Domenicali

Naravno, financijsku pomoć dobili su od talijanske vlade i uprave regije Emilia Romagna, koja će biti domaćin.

“Sljedećih nekoliko godina imat ćemo dvije utrke Formule 1 u Italiji. Bio je to odličan timski trud.”

“Uspjeli smo napraviti odličnu skupinu i moram se zahvaliti vladi i premijeru, Mariu Draghiju, ministrima vanjskih poslova, financija i infrastrukture, te regiji Emilia Romagna.”

Angelo Sticchi Damiani

VN Emilije Romagne ove sezone je na rasporedu u travnju, točnije – 22.-24. travnja.

Komentiraj

4 komentara

  1. Što više utrka u tradicionalnim trkaćim zemljama, to bolje za Formulu 1.

    Makar cijena bila neprilagođenost modernih bolida nekim starim standardima iz vremena sitnijih bolida.



    8

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni