Izdvojeno

Fittipaldi će voziti na testu u Bahreinu, ali dugoročno Haas gleda ostale opcije

Piše: Lovro Andraka

Prije 7 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Gene Haas potvrdio je da će Pietro Fittipaldi voziti za njegovu momčad na testiranju u Bahreinu, ali je također otkrio da za dugoročno rješenje traže neke druge opcije, po mogućnosti nekoga s više iskustva u F1.

Vlasnik američke momčadi otkrio je u intervjuu za AP kako razmatraju više vozača za mjesto iz kojeg je izbačen Nikita Mazepin – po medijima se osim Fittipaldija najčešće spominjao Antonio Giovinazzi, a BBC je spomenuo Oscara Piastrija i Jehana Daruvalu.

“Trenutno razmatramo nekoliko kandidata, vidjet ćemo tko je dostupan i što moramo dogovoriti, ali imat ćemo nekoga do srijede”, rekao je Haas.

“Pietro će sigurno voziti, tome i služi, on je test vozač.”

“Jasno je da bismo voljeli dobiti nekoga s malo više pravog iskustva. Samo moramo vidjeti što je dostupno.”

Jedini od spomenutih vozača koji ima F1 iskustva je Giovinazzi koji je prošle tri sezone vozio za Alfa Romeo, a sada je rezervni vozač Ferrarija i vozač Dragon/Penske momčadi u Formuli E. Piastri, koji je trenutno Alpineov rezervni vozač nema F1 iskustva, ali zato nakon uzastopnih naslova u F3 i F2 slovi za jednog od najvećih mladih talenata, dok je Daruvala Red Bullov junior s poprilično skromnim rezultatima u dvije sezone u F2.

Haas se osvrnuo i na financijsku stranu gubitka Uralkalija te rekao kako to nema pretjeran utjecaj na egzistenciju momčadi jer je njegova CNC kompanija uvijek bila primarni izvor financija:

“Haas je uvijek bio veliki, primarni sponzor. Ne znam zašto su ljudi govorili da je to postala ruska momčad. Haas Automation je uvijek bio na našem bolidu.”

“Dobro smo. Željeli bismo više novca, naravno, ali dobro smo. Ovo nam samo daje veću negativnu cifru.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    Magnisen ili Grosjean? Nekako ima smisla ovako na brzinu ubacit jednog od ove dvojice jer poznaju momčad?



    7

    2
  2. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Šteta za Pietra, mislim da mu se treba dati šansa, barem do ljetne stanke. Da sam Gene, onda bih inzistirao na Piastriju ako mi već Fittipaldi neće biti opcija za stalno jer Daruvala mi nije nešto puno pokazao, a ni Giovinazzi također. Možda bi čak probao nekakvo partnerstvo s Andrettijem sklopit, onda u paketu dolazi i Herta te mu onda poslije prodati momčad. Nije Gene bez opcija, nadam se da će odabrati najbolju moguću.



    3

    2
  3. Možda Hulk nebi bio loša opcija



    7

    0
  4. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Ako je Seb rekao da je pred svima period ucenja vožnje novih bolida onda i nije veliki hendikep ubaciti Piastria.
    Mladi brže uce i ne robuju starim navikama a mislim da je izuzetan talent.
    To što je neko spomenuo da ce brzo otici iz Haasa – vjerovatno hoce, ali tek ako se pokaže kao dobar, znaci da ce “gristi” što bi bio benefit za Haas.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni