Izdvojeno

Bottas: Mogu biti najbolje izdanje sebe u Alfi Romeo

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jedna od rijetkih vozačkih promjena između ove dvije sezone bila je prelazak Valtterija Bottasa u Alfa Romeo. Tamo je došao nakon pet sezona provedenih u Mercedesu, gdje je ostvario 10 pobjeda i pomogao momčadi osvojiti 5 momčadskih naslova. Mercedes je mjesto koje je Bottas ostavio praznim dao svojemu junioru – Georgeu Russellu.

Šef momčadi Alfe Romeo, Frederic Vasseur, je odmah nakon objave Bottasova prelaska rekao kako bi to moglo jako pozitivno utjecati na njegov razvoj “jer više nije u Hamiltonovoj sjeni”.

Bottas je prošloga tjedna odvozio svoje prve krugove u Alfa Romeovom modelu C42 i tada je rekao kako njegov posao još nije završen, te kako ima još za ponuditi.

“Kao vozač, mislim kako nikad ne prestajete učiti, dokle god to želite.”

“Stoga naravno pokušavam naći područja gdje se mogu popraviti. Sad stvarno osjećam kako mogu biti najbolje izdanje sebe, umjesto da se pravim kako sam nešto što nisam i previše se forsiram.”

Iako je njegov momčadski kolega novajlija Guanyu Zhou, Bottas kaže kako se ne osjeća kao vođa momčadi, nego kako su svi oni dio jednog velikog stroja.

“Mi smo zajedno u ovome, takav je osjećaj i atmosfera. Naravno, ja mogu pomoći s orijentacijom u kojem smjeru bi momčad trebala ići, ako osjetim da već imam iskustva iz prošlosti. Na kraju, mi smo zajedno u ovome, skupa s Guanyuom i Robertom i cijelom momčadi.”

“Zasad je jako prijateljska atmosfera i više sam nego sretan što sam ovdje, te želim zahvaliti momčadi što su mi pružili priliku.”

Valtteri Bottas

Nažalost, Bottas nije imao previše sreće što se pouzdanosti bolida na testiranju tiče i zbog toga je odvozio najmanji broj krugova od svih stalnih vozača. Rekao je kako imaju puno posla za obaviti prije početka sezone. Sljedeća prilika za voziti mu je u Bahreinu za par dana, a nakon toga slijedi prva VN ove sezone.

Komentiraj

9 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Samo ako pojedeš zdjelu porridgea svaki dan



    1

    5
  2. Slika mi je top! Bas oslikava njegovu osobnost sto se voznje tice. 😄
    Vidim da se koristi kod clanaka o njemu 😄



    6

    0
  3. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Jos ce noob dobiti konkurentan bolid na kraju :D



    1

    0
  4. Hahaha pa on ne odustaje od tog stava kako je on pravi šofer, u prve tri utrke očekujem najmanje dva kiksa velikog vođe Valtterija



    4

    0
  5. Beta Bottas, beta dečko koji ima software u beta verziji. Još uvijek čekamo release verziju.



    2

    0
  6. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    Ako do sada to nisi pokazao u Mercedesu onda nećeš ni sada u Alfi.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni