Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Alpine optimističan oko pogonske jedinice; Permane: Vozači se ne žale

Marko Litvić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Alpine optimističan oko pogonske jedinice; Permane: Vozači se ne žale

Marko Litvić

Prije početka nove sezone, Alpine je u potpunosti promijenio svoj motor. Najveća promjena je dodavanje rješenja turbopunjača kakvoga je prvi uveo Mercedes još “davne” 2014.

Još jedno moguće pojačanje za koje se nadaju kako će funkcionirati je novi aerodinamički paket, te se nadaju kako će im pomoći sniziti težište samoga bolida.

Iako prava snaga motora i potencijal u usporedbi s vodećim Mercedesom i Hondom neće biti poznata do kvalifikacija u Bahrainu za dva tjedna, prvi utisak ostavljen u Barceloni nije loš. Alpineov sportski direktor, Alan Permane, za Motorsport portal je rekao da je momčad eksperimentirala sa različitim postavkama rada motora, te kako ne pokazuju još sve karte.

“Nismo koristili punu snagu, mislim kako nismo prošli niti jedan krug na postavkama za kvalifikacije i utrku. Došli smo blizu toga, ali nikad punom snagom.”

“Iskreno, nismo još javno pričali o pogonskim jedinicama, što je dobra stvar.”

“Toliko je drugačija. Potpuno je drugačija od ičega što smo dosad izradili. Kompleksnija je, itekako izgleda ljepše i urednije. Ali, slaže se s bolidom, tako da smo je odabrali kao konačno rješenje, što je odlično.”

“Vozači su dosad imali uobičajene komentare , malo o voznim sposobnostima, malo o nekakvim naletima tu i tamo, tu i tamo poneki “lag” turbopunjača, ali momci su se samo posvetili problemima, malo se igrali s postavkama i problemi su nestali.”

Permane je rekao kako je još jedan razlog za optimizam činjenica kako mu se vozači uopće nisu žalili na motor tijekom svih testiranja.

“Motor uopće nije bio tema razgovora ovih dana, što je odlično. Mislim kako im je teško usporediti s prošlom sezonom zbog velike razlike u gorivima i velikom razlikom u snazi u usporedbi koja dolazi kao posljedica toga.”

“Međutim, sigurno se ne žale zbog toga i jako smo sretni zbog toga.”

Zadnji donatori:
jenson
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10063 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Marko Litvić
Pulsmedia autor
94 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Alpine

Komentiraj

4 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 GP2Engine Prikaži

    The engine feels good…



    4

    0
  2. Alpine Alpine Prikaži

    Mercedes 2014, Honda 2017, Renault napokon 2022, jedino je Ferrari ostao na starom sistemu gdje je turbo na vreloj strani motora, u repu bolida. Split turbo koncepcija je jednostavno bolja, bolje radi turbo, motor je bliže težištu bolida, ajde, napokon.


    0

    0