Izdvojeno

Alpine optimističan oko pogonske jedinice; Permane: Vozači se ne žale

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije početka nove sezone, Alpine je u potpunosti promijenio svoj motor. Najveća promjena je dodavanje rješenja turbopunjača kakvoga je prvi uveo Mercedes još “davne” 2014.

Još jedno moguće pojačanje za koje se nadaju kako će funkcionirati je novi aerodinamički paket, te se nadaju kako će im pomoći sniziti težište samoga bolida.

Iako prava snaga motora i potencijal u usporedbi s vodećim Mercedesom i Hondom neće biti poznata do kvalifikacija u Bahrainu za dva tjedna, prvi utisak ostavljen u Barceloni nije loš. Alpineov sportski direktor, Alan Permane, za Motorsport portal je rekao da je momčad eksperimentirala sa različitim postavkama rada motora, te kako ne pokazuju još sve karte.

“Nismo koristili punu snagu, mislim kako nismo prošli niti jedan krug na postavkama za kvalifikacije i utrku. Došli smo blizu toga, ali nikad punom snagom.”

“Iskreno, nismo još javno pričali o pogonskim jedinicama, što je dobra stvar.”

“Toliko je drugačija. Potpuno je drugačija od ičega što smo dosad izradili. Kompleksnija je, itekako izgleda ljepše i urednije. Ali, slaže se s bolidom, tako da smo je odabrali kao konačno rješenje, što je odlično.”

“Vozači su dosad imali uobičajene komentare , malo o voznim sposobnostima, malo o nekakvim naletima tu i tamo, tu i tamo poneki “lag” turbopunjača, ali momci su se samo posvetili problemima, malo se igrali s postavkama i problemi su nestali.”

Permane je rekao kako je još jedan razlog za optimizam činjenica kako mu se vozači uopće nisu žalili na motor tijekom svih testiranja.

“Motor uopće nije bio tema razgovora ovih dana, što je odlično. Mislim kako im je teško usporediti s prošlom sezonom zbog velike razlike u gorivima i velikom razlikom u snazi u usporedbi koja dolazi kao posljedica toga.”

“Međutim, sigurno se ne žale zbog toga i jako smo sretni zbog toga.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    The engine feels good…



    4

    0
  2. Mercedes 2014, Honda 2017, Renault napokon 2022, jedino je Ferrari ostao na starom sistemu gdje je turbo na vreloj strani motora, u repu bolida. Split turbo koncepcija je jednostavno bolja, bolje radi turbo, motor je bliže težištu bolida, ajde, napokon.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni