Alpine optimističan oko pogonske jedinice; Permane: Vozači se ne žale

Izdvojeno

Marko Litvić

Prije 2 godina 2 min 4 komentara

Prije početka nove sezone, Alpine je u potpunosti promijenio svoj motor. Najveća promjena je dodavanje rješenja turbopunjača kakvoga je prvi uveo Mercedes još “davne” 2014.

Još jedno moguće pojačanje za koje se nadaju kako će funkcionirati je novi aerodinamički paket, te se nadaju kako će im pomoći sniziti težište samoga bolida.

Iako prava snaga motora i potencijal u usporedbi s vodećim Mercedesom i Hondom neće biti poznata do kvalifikacija u Bahrainu za dva tjedna, prvi utisak ostavljen u Barceloni nije loš. Alpineov sportski direktor, Alan Permane, za Motorsport portal je rekao da je momčad eksperimentirala sa različitim postavkama rada motora, te kako ne pokazuju još sve karte.

“Nismo koristili punu snagu, mislim kako nismo prošli niti jedan krug na postavkama za kvalifikacije i utrku. Došli smo blizu toga, ali nikad punom snagom.”

“Iskreno, nismo još javno pričali o pogonskim jedinicama, što je dobra stvar.”

“Toliko je drugačija. Potpuno je drugačija od ičega što smo dosad izradili. Kompleksnija je, itekako izgleda ljepše i urednije. Ali, slaže se s bolidom, tako da smo je odabrali kao konačno rješenje, što je odlično.”

“Vozači su dosad imali uobičajene komentare , malo o voznim sposobnostima, malo o nekakvim naletima tu i tamo, tu i tamo poneki “lag” turbopunjača, ali momci su se samo posvetili problemima, malo se igrali s postavkama i problemi su nestali.”

Permane je rekao kako je još jedan razlog za optimizam činjenica kako mu se vozači uopće nisu žalili na motor tijekom svih testiranja.

“Motor uopće nije bio tema razgovora ovih dana, što je odlično. Mislim kako im je teško usporediti s prošlom sezonom zbog velike razlike u gorivima i velikom razlikom u snazi u usporedbi koja dolazi kao posljedica toga.”

“Međutim, sigurno se ne žale zbog toga i jako smo sretni zbog toga.”


Odgovor

4 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    The engine feels good…



    4
    4

    0
  2. Alpine
    Alpine Prikaži

    Mercedes 2014, Honda 2017, Renault napokon 2022, jedino je Ferrari ostao na starom sistemu gdje je turbo na vreloj strani motora, u repu bolida. Split turbo koncepcija je jednostavno bolja, bolje radi turbo, motor je bliže težištu bolida, ajde, napokon.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.