Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Kravitz: Russell će prihvatiti položaj drugog vozača kad mu se to kaže

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kravitz: Russell će prihvatiti položaj drugog vozača kad mu se to kaže

Katarina Predovan

Reporter Sky Sportsa Ted Kravitz smatra da će George Russell prihvatiti položaj drugog vozača kad mu to bude naređeno od strane vrha momčadi. Mnogi, posebice navijači drugih ekipa očekuju agresivnu borbu između dvojice Mercedesovih vozača.

Kravitz ipak ima drugačije mišljenje:

“On će pritiskati Hamiltona, ali kada mu to kaže momčad, također će se pokoriti kao drugi vozač.”

“Mislim da je dinamika apsolutno u redu. Da, Lewis bi više volio da je Valtteri Bottas ostao jer su imali uspostavljen odnos s dobrim poštovanjem, a Lewis se nije morao brinuti da je drugi vozač prečesto brži od njega.”

“To možda neće biti tako u slučaju s Russellom, ali Mercedes će se pobrinuti da ništa ne stane na put Lewisu u pohodu na prvenstvo ako bude daleko ispred.”

Ted Kravitz

Šef momčadi Mercedesa Toto Wolff rekao je kako u momčadi nisu imali vozača broj jedan i broj dva te da Russella vidi kao zvijezdu u usponu.

“Nikad nismo imali situaciju u kojoj smo imali broj jedan i dva; imali su jednake prilike i isti bolid.”

“Ove godine, zanimljiva situacija je da u Georgeu imamo nadolazeću zvijezdu, u jednom sjedalu, te nesumnjivo najboljeg vozača Formule 1 ikada u drugom sjedalu.”

“Dakle, dinamika je nova i očigledno je to nešto što ćemo pokušati usmjeriti u pravcu koji ima najpozitivniji učinak na razvoj bolida i čini nas sveukupno konkurentnima.”

Toto Wolff

Zadnji donatori:
Vordas
zekohonda

Patreoni:
lukarak
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10061 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
250 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

37 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

    Svi nešto brinu da Hamilton nema prepreke…….izgleda da su naučili da čim dođe na prepreku, bude zaustavljen.😄



    18

    10
    • uvijek dođe taj kineski pijesak ili pritisne krivo dugme.



      15

      5
    • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

      Sreća pa Ferrari nije morao brinuti za Schumachera pa mu se morao sklanjati osrednji Barichello koji i kad je bio bolji i pobjedio Schumachera morao pustiti gas na 100m od ciljne ravnine.

      Sreća pa se i Massa morao sklanjati velikom Alonsu, samo sto Petrov nije bio u sličnom raspoloženju.

      A Perez je prošle godine doktorirao na temu sklanjanja, on je čak otišao korak vise gdje je direktno blokirao rivala.



      5

      14
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

        Sreća pa pratim dovoljno dugo ovaj sport da znam da nitko nikada nije trebao komplet momčad, fia, suce i novinare kako bi bio “goat” 🤣🤣🤣
        Prije sezone se novinari brinu da novi vozač ima br2 u momčadi, ko da je njihova momčad. žalost.



        24

        8
      • @ NRteamLH44
        Barrichellovo propuštanje Schumachera u Austriji 2002. u istoj mjeri bilo je nepotrebno, kako su imali najbolji auto te godine, toliko i ponižavajuće. Oko toga nemam dvojbe gledao sam tu utrku. Odluku o propuštanju je donio Ross Brown, no to ne oslobađa odgovornosti Schumachera. Ono što mi smeta je to da nitko ne pominje Schumacherovo vraćanje usluge RB u USA iste godine.
        Imajte na umu da je Barrichello bio klasa ispod MSC u svakom pogledu. Ako ima i malo dvojbe po tom pitanju treba samo pogledati što se desilo 2009. kada je RB imao priliku boriti se za naslov, no izgubio je Buttona.
        Kada govorimo o Kravitzu (isto vrijedi i za Johny Herberta) želim reći da je to crna duša i da je promašio zanimanje jer je trebao biti ratni dopisnik. Jer ono što taj čovjek radi godinama ravno je najgoroj praksi ratne propagande.

        Ne blijedi mi sjećanje na 2018. godinu i od tada sve što dođe od Teda Kravitza se stavlja na ignor.
        Ted Kravitz-ovi “komentari” i ismijavanja koja je radio zajedno s Johny Herbert tokom zimskih testiranja 2018. godine na svaki pomen Ferrarijevog motora i dimljenja istog bili su bez presedana I to u bilo kom sportu koga sam ikada pratio do sada jer tako nezgrapne i netesane komentare nećete naći nigdje na međunarodnoj sportskoj sceni.
        Nego kada smo kod 2018. godine da li se sjećate GP Rusije?



        13

        1
        • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

          Niko se isto tako ne sjeća Hamiltonovog vraćanja Bottasu pozicije u Madjarskoj.

          Ted Kravitz me uopste ne zanima njega nisam ni komentarisao nego ove mrzitelje sporta.

          A Rusije 2018 se sjecam, ako mislite na Bottasovo propuštanje Hamiltona? Niko ne kaže da njega niko nije puštao ali je naravno sve sa dobrim i opravdanim razlogom, samo me nervira kada se piše o tome kao nečemu ludom,samo da bi se na bijedan način diskreditirao Hamilton,navodim primjere jer je takvo nešto sasvim normalno i desavalo se uvijek iz opravdanih razloga, niko nikad nikoga nije puštao kad su bili u 5 bodova razlike.



          2

          8
        • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

          Kolega, fulao si kopletnu misao.
          Nitko ne kaze da se više manje, svile momcadi nisu okoristile momčadskim naredbama vec da se tu, unaprijed priprema sve da bude podređeno Hamiltonu.
          Ne vidim nigdje da se itko pitao dali bi Hamilton bio spreman biti vozača br2. za potrebe tima ili bi opet bilo “moj tim me sabotira”



          9

          0
        • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

          Čiki fulao si ti kompletan sport

          I ko to kaže da se Hamiltonu nešto sprema?

          Ted Kravitz??? Ko je on? Novinar?

          Potpuno nebitan lik za F1 ili Mercedes ,ali si ti jedva dočekao da komentarises jelde?

          Evo ja isto potpuno nebitan ti kažem ako Russell bude imao 40pt vise od Hamiltona poslije 10 trka , nece ga propustiti Russell na stazi nijednom.

          Samo sto ti unaprijed znaš da od toga nema ništa, pa ajde da malo kakim sada,zar ne?

          Jel to nije potpuno promašen sport?


          0

          12
        • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

          Kako ti kažeš🤣🤣
          Ugodan dan



          8

          0
        • @NRteamLH44
          Gledate kroz optiku Hamiltonovog navijača i tako vam promiče bit o kojoj vam tako jasno govori “Ciki-F1”.
          Riječ je o dvostukim mjerilima- standardima.
          Vi to sami radite:

          naravno sve sa dobrim i opravdanim razlogom

          jer je takvo nešto sasvim normalno

          Problem je da uvijek možemo naći “dobre razloge” za ono što nam odgovara.

          Ako je važan tim ili neka druga “viša stvar” onda bi trebalo da govorimo o tome da će oba vozača u slučaju potrebe zanemariti osobne interese u korist tima, a ne govoriti samo o asimetriji koja ide u korist jednog vozača.
          Schumacher je u drugoj polovini 1999. igrao ulogu drugog vozača i vozio za Irvinea bez velike drame.

          Godine 2017. prije GP Singapura Sebastian Vettel je bio samo tri poena iza Hamiltona, no Sky reporteri su bili svi za to da ne smije biti timskih naredbi u Ferrariju.

          To vam je još jedan primjer dvostukih mjerila. I vidite to jako dobro pristaje uz vaše “dobre razloge”.



          13

          0
        • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

          Bravo dejan_s.
          zgodna opservacija za Schumija 99.



          4

          0
        • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

          Dejan

          Ne razumijem o kakvim dvostrukim mjerilima govorite ?

          Kažem da je normalno da će vozač koji puno zaostaje u prvenstvu propustiti onog sa boljim šansama za titulu?

          To je naravno i u interesu vozača a i tima ( dvostruka titula ).

          Ali ovde pojedinci kada to pročitaju blate Hamiltona j Mercedes kao da je to nešto nečuveno. Ja samo navodim primjer da su to i drugi radili i da je normalno i logično?

          Šta su tu dvostruki standardi?



          1

          8
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          @dejan_s
          Budimo realni da se Schumi potrgao od vožnje za Irvinea i nije baš. No da se razumijemo ne osuđujem ga zbog toga, svi su oni egotriperi jer inače ne bi bili tu di jesu. I nitko od njih duboko u duši sigurno nebi želio da kolega uzme naslov. Bolje da užem netko iz druge momčadi nego čovjek u istom bolidu. Nebitno jel to Rosberg, Ham, MS, Norris ili Max.


          0

          5
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Hajde da više stavimo tu tačku na i sa Schumacher- Barichello stvar. Prvo, Schumacher je došao u Ferrari kada su bili u totalnom rastrojstvu. Drugo, 5 godina je krčio svoj put ka tituli. Mislim da ti je dovoljno ovo da shvatiš koliko je Schumacher bio ključan za Ferrari, dok Barichello je bio tu formalno da popuni status drugog vozača.

        Naravno da u tom pogledu Schumacher je bio prioritet broj 1, isto tako i da su dali slobodu Barichella da se bori za titulu u ono vrijeme, teško da bi mogao parirati Schumacheru. I još nešto, Austrija nije mrlja Schumachera, već Todt-a, on je povukao taj ocajni potez, koji će na kraju biti totalno nepotreban, jer tu sezonu Schumacher je totalo izdominirao.

        Što se tiče Hamiltona, on je došao na gotovo, prva sezona formalna, druga dominacija. Hajde, nema veze, s obzirom na status Hamilton je ipak br 1 u timu i ujedno prilika da bude najtrofejni vozač, pa iz ugla Merca to razumijem. Ono što ne razumijem jeste to javno obraćanje da nema timskih naredbi bla bla, na kraju se sve završi oko Hamiltona.

        Onda Slučaj Massa i Alonso. Massa u ono vrijeme nije bio ni M od onog prije nesreće, njegove preformanse su bile toplo -hladno, dok Alonso je bio konstantan. Ono “Fernando is faster then you”, je isto bruka tima, koja je na kraju trebala reći Alonsu, vrati Massi poziciju, jer nisi toliko brzi. No i nas Ferrarijevce, Ferrari počesto iznenađuje, a kamo li vas.

        Dakle, sve je jasno da Russell nema apsolutno nikakvu moć ili već kredibilitet da bude 1:1 sa Hamiltonom. To su samo pumping priče pred sezonu…

        Jedini koji je dobio kredibilitet da bude 1:1 sa svjetskim prvakom je gle cuda Hamilton.



        10

        2
        • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

          Slavene nisi pročitao sve moje komentare, ja kažem da je to normalno i da se desavalo.

          A ne vidim čemu toliko loženje da Mercedes laže da nema timskih naredbi?

          Mislim jel se vi namjerno pravite ludi ili je uvijek ista priča diskredituj Mercedes pa kako god?

          Dajte mi 1 primjer gdje je 1 vozač Mercedesa ( Rosberg, Bottas) propustio Hamiltona u prvih 5 trka sezone?

          Hamiltonu odavno niko ne može pera odbiti i onda se neko čudi kaže puštaju ga? Pa legende nek neko poslije prvih 10 trka ima 40-50 pt prednosti nad Hamiltonom pa ga niko neće puštati.

          Šta je tu laž i namješteno?
          Šta vi hoćete da se Hamilton bori za titulu a lik koji zaostaje 100pt u sampionatu iz istog tima da ga zadržava?

          Znate koliko smiješno izgledate kada kmečite o tome kako je Hamiltonu sve od početka namješteno a ujedno pričate o najboljem vozaču F1 ikada ili bar u top 5.

          Zamisli da neko kaže Messi Ronaldo LeBron Jordan, sve je to namješteno, uvijek njima svi dodaju loptu pa nije ni čudo da su najbolji?


          0

          10
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Hamdobio priliku jer je pokazao brzinu od prvog dana i nakon 5-6 utrka bio ispred po bodovima.
          Da je Alonso bio 20 bodova ispred i redovito ga pobjeđivao momčad bi se okrenula njemu.
          Sigurno nisu doveli 2x WDC da bi ga onda svjesno bušili. No vjerojatno nitko nije očekivao da će Ham biti tako brz od prvog dana.



          2

          5
        • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

          Ovo si ti napisao:

          Sreća pa Ferrari nije morao brinuti za Schumachera pa mu se morao sklanjati osrednji Barichello koji i kad je bio bolji i pobjedio Schumachera morao pustiti gas na 100m od ciljne ravnine.

          Sreća pa se i Massa morao sklanjati velikom Alonsu, samo sto Petrov nije bio u sličnom raspoloženju

          .

          Prvo si ti pravio komparacije, koje na kraju s nečim pokušavaš da demantujes.

          Ok, imaš svoje mišljenje, koje glasi Hamilton je najbolji od svih, ok, postujem i tu se sva priča završava. Ali, ako ti argumentovano dam repliku, onda me kontra pobij.

          Schumacheru ne možeš na teret stavljati jednog Barichella. Hamiltonu komotno možeš svakog. Hajde da ti objasnim zašto.

          Hamilton je u svojoj karijeri vozio samo za 2 tima. Prvi je šampionski nastrojen McLaren i drugi sampionski nastrojen Mercedes. Njemu se 2 x povijest ponavlja, što je stvarno lopata u medu. Prva godina bijase experimentalna, druga okrunjena titulom. Hamilton 2014 nije bio prvi vozač u timu, jer je došao u tim gdje je Rosberg već imao status solidnog vozača. Tad je Mercedes dao punu saglasnost za utrkivanje, jer niko im ne može ništa u šampionatu, a jedan od njih će biti prvak u to vrijeme Mercedesu je bilo svejedno…. Hamilton je dobio Rosberga 2x, bilo je tu laktanja, dok nije 2016 Rosberg podvukao liniju.

          Kasnije, Hamilton dobija status prvog vozača, Bottas je tu bio vodonosa kao što je Barichello bio Schumacheru. Ujedno Bottas nije bio kalibar koji će pobijediti Hamiltona, kao i Barichello Schumachera, ali kada gledamo kroz proslost, po čemu je to Hamilton bio zaslužan da bude toliko privilegovan? Sjeo je u sampionski bolid, njemu kao već dokazano dobrom vozaču pokazati umjece u istom nije nikakav problem.

          Hamilton svoj legacy nije gradio preko trnja, već samo je došao na gotovo. Poslije Rosberga je samo štancao titule, to je bila i misija Mercedesa, dominirati tako da se skine sa trona Michael i Ferrari, što je po meni ok stvar, odličan motiv. Hamilton je sustigao Michaela, sad je prilika da se prestigne, ali u tom slučaju ne smije ga niko ometati sem konkurencije.

          Hajde sada objektivno, ja da sam Mercedesov sef, forsirao bi Hamiltona, što je i logicno, on je projekat, a ostali su tu da prate stanje. I još nešto Hamilton nije loš vozač pa mu upravljaju bolid iz boxa, Hamilton je i dalje brz, pouzdan, sve sve, ali te priče kako u prvih par utrka nema razlike u timu je priča za malu djecu.



          4

          0
        • Lewis Hamilton 44 NRteamLH44 Prikaži

          Slavene ne demantujem ja ništa. Ja sam napisao da su i drugi imali propuštanja od strane nebitnog timskog kolege a ne samo Hamilton.

          Onda si se ti tu uhvatio Schumachera i Barichella kao pijan plota ( očigledno bolna tema)

          Ja kažem pročitaj moje komentare,ja kažem da tu nema ništa loše ni kod Hamiltona ni Schumachera samo hoću reci da je to normalno i da nema potrebe da se samo Hamilton proziva zbog toga kada su to i drugi radili. Ne znam šta hoćeš da ti odgovorim vise, ne želim ulaziti u detaljnu raspravu na relaciji Schu Barichello jer se očito slažem sa svim sto i vi Ferrarijevci kažete.

          Pa nisam ja antisportista kao ovi ovde da mi pada na pamet da Schumachera poredim sa Barichellom. Schumacher je u top 5 vozača svih vremena a Barichello nije ni u top 50. Tako da ne vidim razlog da ulazim u tu raspravu i da te demantujem.

          Sto se tiče ovog dijela oko Hamiltona i bolida kojih je vozio tu bi ti već mogao argumentovano odgovoriti.

          Prvo svi mladi supertalentovani vozači su na radarima velikih ekipa,samo zavisi gdje će i u kojem trenutku doći u F1. Recimo Hamilton je imao tu sreću da je na njega bacio oko Ron Dennis i britanski tim sto i ne čudi puno jer je Britanac. Imao je tu sreću da mu je Ron vjerovao od početka i dao mu šansu. Recimo da je Ham završio u školi Red Bulla pitanje je da li bi dobio odmah priliku u RB kod Marka,jer kao sto smo već čitali skoro na ovom sajtu u RB nemaju strpljenja za talente ( Sainz, Gasly). Toliko o Hamiltonovoj sreći i sto se sreće tiče tu se priča završava.

          Kada kažeš vozio je u dva dominantna tima to naizgled naivnom i mladom neiskusnom pratitelju F1 može proći, ali ne i kod mene koji sam pogledao svaku ama bas svaku trku F1 od 2002 godine.

          Prvo McLaren 2007-2008 nije bio dominantan. Zavisno od staze taj je bolid nekad bio prvi a nekad treći na gridu po brzini ( Ferrari,BMW).
          Znaci trebalo se izboriti za titulu pod pritiskom prvo tada najjačeg vozača na gridu Alonsa a onda i sa ostalima.
          Ako se te okolnosti čine laganim za osvajanje titule , onda očigledno ne pratimo isti sport.

          Ovde se postavlja predpostavka da bi bilo ko u tom McLarenu uzeo titulu. Ali svi dobro znamo da je tada na gridu bilo samo par vozača koji su bili sposobni to uraditi. Medju njima Hamilton,zato je veliki. Recimo Kovalainen ne bi ni 07-08 bio prvak u tom “dominantnom” McLarenu. I svi znamo da osim Alonsa vjerovatno niko drugi tada na gridu u tom McLarenu ne bi pobjedio Massu i Kimia niti jedne godine.

          Ok ako si u 2 vozača od 18 na gridu koji mogu pobjediti Ferrari i još pri tome golobradi debitant u najvećem cirkusu na svijetu , ne znam šta si ako nisi veliki.

          Sto je kasnije dokazao,tako sto je u tom McLarenu koji vise nije bio tako dobar nastavio da gradi sve trenutne rekorde,svake godine je uzeo poneki pole i pobjedu. Ako neko misli da bi to svako uradio u tom McLarenu, svaka čast, ali ja opet mislim da opet ima šačica vozača na gridu koji bi to uspjeli ( Alonso, Vettel) i niko vise. Znaci opet je u top 3.

          Sto se tice godina u Mercedesu, pobjediti Rosberga uopste nije bilo lagano , Rosberg je u toj ekipi puno duže nego Hamilton. Rosberg je na kraju krajeva i uzeo jednu titulu i dokazao da nije toliko los kao sto su svi mislili i pokušavali da ga predstave sto je i Bottas dodatno dokazao.

          Iako je 2014-2016 Hamilton za konkurenciju imao samo Rosberga bar u 2 od 3 sezone nije uopste bilo naivno i lagano pobjediti Rosberga, sto mislim da bi opet samo malo broj vozača na gridu tada uspio opet ću reci samo Alonso i Vettel.

          2017-2018 je bila top borba sa Ferrarijem i Vettelom. Koje se navijači Ferrarija ne žele sjećati jer su obe titule izgubili zbog nesposobstva Ferrarija a i poneke maestralne vožnje Hamiltona ( Singapur pole, Hokenhajm sa zadnjeg mjesta Itd)

          Znaci te dvije sezone niti je Mercedes bio dominantan niti je bilo koja pobjeda,pole ili bilo šta drugo bilo lagano. To je u domenu onoga da ja sada kažem da je Max lagano uzeo titulu zbog dominantnog bolida, znaci besmislica.

          I sto se tiče 2019/2020 sezone. Tu je Mercedes odradio svoje sa inovacijama na motoru i DASom. Znaci gdje mogu priznati da je sa takvim Mercedesom,Hamiltonom na najvišoj razini bio nedostižan ikome.

          I 2021 sezona je takodje remek djelo gdje je uspavan sezonama 2019/2020 neozbiljno shvatio Maxa do negdje tamo Silverstona gdje se probudio,pokazao zube i poceo voziti na većoj razini samo sto je to bilo malo kasno jer niko nije mogao uračunati Michaela Massia u sve to.

          Sve ovo kada se sabere i oduzme dobije se upravo ovo sto danas gledamo statistički najbolji vozač ikada. Uostalom , statistika i najbolji ikada se uvijek postajalo sa najboljim timom u najboljem izdanju. Ne znam da je iko ikada u nekom sportu postavio neke rekorde u nekom lošem okruženju, pocinjajuci svaki put kao autsajder.


          0

          8
        • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Donator Prikaži

          Da ne odg. na koplet komentar. 07’Mcl je bio većinom najbrži ili u najgorem slučaju 2. nikada 3. bolid.
          i nije se 2021 ham probudio na silverstonu vec je merc odvrnuo motor.



          6

          1
      • NRteamLH44 …. “Sreća pa Ferrari nije morao brinuti za Schumachera pa mu se morao sklanjati osrednji Barichello koji i kad je bio bolji i pobjedio Schumachera morao pustiti gas na 100m od ciljne ravnine.” ne znam bi li plaka ili se smija na ovo jer osrednji (kako pišeš) rubens je bija al pari MS i da mu se nije sklanja nijemac bi teško osvaja titule zar ne ? jer je i sam bija osrednji . 2002. je RB pobjedija u 4 trke , to mu je najveći broj pobjeda u sezonama dok je vozija ferrari i šta je bilo ? na kraju je usprkos te 4 pobjede za MS zaosta 67 bodova ;) očito su RB sputavali jer bi inače pobjeđiva MS . da je tome tako očito je iz 2009. kad mu je kolega bija button i tada kad nije bija sputavan rubens je na kraju završija čak 3. iza seba i buttona . srićom da postoje takvi ka ti koji nam otkrivaju istinu npr onu iz austrije kad je rubens mora propustit michaela samo … promaklo ti je
        1. MS je posli trke pobjedničko postolje prepustija rubensu
        2. ustupija je rubensu i pobjednički pehar
        3. u svojoj “zaljubljenosti u (ne)korektnost MS/ferraria propustija si spomenuti da je americi iste sezone MS vratija “uslugu” rubesu koji je pobjedija sa 0,01 s prednosti pred nijemcem
        ali naravno , ko bi pamtija takve sitnice , pamti se samo “uzimanje” pobjede RB . je li to nešto slično rusiji 2018. kad je bilo veselije na nekim sprovodima nego na podiju taj dan ? je li tada i LH ustupija pobjedničko postolje ka MS RB u austriji ? da VB pobjednički pehar ? “Sreća pa se i Massa morao sklanjati velikom Alonsu…” dok je vozija sa alonsom koji je ostvarija 11 pobjeda za ferrari massa ne da nije ima nijenu pobjedu nego nije ostvarija ni jedan PP . valjda samo zato šta se sklanja alonsu . samo zato je massa ta prvenstva završava 2 X 6. (2010./11.) , 2012. na 7. i 2013. na 8 mistu … zbog propuštanja :) :) :) a perez ? pa i on je bija u sličnom raspoloženju ka i petrov 2010. u abu dabiju koji se nije sklonija alonsu pa se ni on nije sklonija lewisu ;9 a perez je kako pišeš “otišao korak vise gdje je direktno blokirao rivala.” i opet imaš “rupe” u memoriji jer npr posli meksika ( kako si to zaboravija , a bilo je prije nepuna 4 miseca ) LH je optužio je momčadskoga kolegu Valtterija Bottasa da nije blokirao Maxa Verstappena na startu utrku . znači da je VB blokira maxa da pomogne lewisu to bi bilo Ok , a nekorektni perez se usudija odupirati pokušajima LH i po tebi ga je blokira :) :) :) sugerira bi ti da pogledaš snimku pobjedničkog postolja iz austrije 2002. , završetak trke iz amerike iste godine . možda si to treba uradit prije nego si nam otkrija istinu kako je RB propušta MS ;)



        17

        0
      • Mclaren AlkY Donator Prikaži

        Ivica Kostelić je neki dan rekao , da je dosta pratio Formulu 1 , ali da je nakon te situacije MSC-Bar prestao pratiti. Da mu se zgadila Formula 1 nakon tog poteza :D


        0

        0
  2. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    u njih nema suprotne opcije, da Hamilton upali desni žmigavac 🤣



    4

    2
  3. Renault zd1400rt Prikaži

    “Nikad nismo imali situaciju u kojoj smo imali broj jedan i dva; imali su jednake prilike i isti bolid.”

    Jel ovaj toliko glup ili narcisoidan da stvarno misli da ljudi vjeruju u ovakve debilne izjave?
    Postoji li neki limit ili će se srozavati sve dublje i dublje. Strašno.



    22

    4
  4. Za Russella ne sumnjam da će napravit sve što bude trebalo da osigura dugogodišnji ostanak u Mercedesu ako bude u takvoj situaciji.
    Ali tako je trebao i Leclerc kada je došao u Ferrari pa su se stvari odvile drugačije od očekivanog.
    A hoće li Lewis prihvatiti takav položaj ako George kojim slučajem bude u boljoj poziciji?



    11

    1
  5. Toro Rosso 25_321 Prikaži

    Pitanje je hoce li i Hamilton.



    5

    1
  6. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    “Big Brother” ove sezone trlja ruke.. to je jedino sigurno. :)
    jedva čekam ovu sezonu F1 reality show-a!



    4

    0
  7. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    “Nikad nismo imali situaciju u kojoj smo imali broj jedan i dva; imali su jednake prilike i isti bolid.”

    Ima li ijedan navijač Mercedesa koji u ovo vjeruje? Tko vjeruje u ovo može slobodno i Djeda Mraza.



    22

    1
    • Pirelli Wet r2d2 Donator Prikaži

      Pa dobro u Singaporeu i Rusiji pred koju godinu su išli na ruku Lewisu, ali je zato Valtteri prošle sezone prvi dobio nove motore. :) Kad dovoljno dugo lažeš počinješ vjerovati u vlastite laži.



      13

      1
    • Ja nisam navijač Mercedesa i ne samo da vjerujem u to već sve jasno ukazuje da je to tako i bilo.

      Kad je vozač broj 2 pobijedio u prve 4 utrke u sezoni? Nikad. To možeš samo kad si ravnopravan. Sjećam se 2014. do 2016. se pisalo da je Nico broj 2. Na kraju je dobio. Ne sjećam se kad je vozač broj 2 osvojio prvenstvo.

      Ne znam, ali čudi me da ljudi ne mogu prihvatiti da je Lewis brži od Bottasa. Nico je brži od Boittasa i s njim je Lewisu bilo teže. Očekujem da će mu sa Russellom biti najteže do sada. Ne zato jer je Russell najbrži od njegovih timskih kolega (Alonso) nego zato što je brz i što je 15 godina mlađi.

      2021. kad je bilo gusto u Mercedesu, Bottas je bio drugi vozač. To se odmah i odrazilo na njegovu sezonu. Bio je nigdje. I po sekundu nekad iza Lewisa. Tako izgleda biti vozač broj 2.

      Sad dolazi Russell i potpuno je jasno da će oni koji ne navijaju za Lewisa od prve utrke (ako Lewis bude ispred) pričati da Russell ne smije dobiti Lewisa i da je vozač broj 2. Ja se veselim borbi Lewis Russell. Kao i mnogim drugim borbama među timskim kolegama (Ric-Lan, Lec-Sai). Bottas je po mom ukusu predugo ostao. Bilo je jasno već nakon druge sezone da mu Bottas ne može parirati i trebalo je odmah dovesti novog izazivača. Možemo samo zamišljati paralelni svemir u kojem su od 2007. do danas Alonso i Lewis timski kolege :)



      4

      1
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        U eri Nico-Lewis nije bilo konkurencije i bili su sekundu brzi od drugog bolida pa zato i nije trebalo imati vozaca br. 2, ali sa boljom formom ferrarija i red bulla su jasno odredili da je Bottas vozac br.2 iako su i u tim vremenima bili brzi od ostalih a ti drugi timovi nisu koristili drugog vozaca kao sto su oni… jedina ravnopravna borba je bila 2021 godine gdje su i rb i merc koristili svoje 2. Vozace kad je trebalo.



        7

        1
      • Nigel Mansell drv Prikaži

        Kažeš da je tako i bilo, ali misliš samo na prve sezone sa Nicom.
        To se slažem, i mislim da nitko s tim periodom nema problema. Tim je još bio relativno nov i nije iskusio problematične odnose, MS i Nico su si bili ok, i onda je došao Lewis. Nico je bio domaći stari vozač, Lewis zvijezda u usponu, a superiorni auto je donio borbu za prvaka. Nije bilo timskih odredbi i onda je s vremenom sve zakuhalo.

        Nakon turbulentne Nicove sezone, Toto je vidio da je vrag odnio šalu i postavio jasna pravila. Bottas je otpočetka bio broj 2 i to svi znamo, a najbolje Bottas.

        Problem sa Totom i Mercedesom je to što oni uporno pokušavaju demantirati tu podjelu jer se ona među dobrim dijelom fanova ne prihvaća kao baš sportska. Tomu su kumovali upravo engleski mediji kad su se natjecali u ocrnivanju MS-a i Ferrarija u vrijeme njihove dominacije. Ni Ferrari onda, ni RB danas, nisu skrivali tu podjelu, pa kome se sviđa dobro, a kome ne – nije nas briga. I njihovi navijači to prihvaćaju. Toto s druge strane pokušava neki PR kao mi smo jako pošteni, sportski, mi smo cool i slično, kod nas toga nema, iako su isti kao i svi drugi. Mislim da je taj licemjerni stav zapravo najveća crvena krpa ljudima koji nisu njihovi navijači. A navijače (nemoj se ljutiti, ali i ti si očito među njima) pak stavlja u neugodnu situaciju da moraju izvoditi verbalne vratolomije kako opravdati Totove izjave koje su totalna glupost i očiti prazni PR.



        7

        1
  8. Lewis Hamilton Mercedes team Prikaži

    Wolf cim zine laze.Uvijek su imali vodonosu,a to sto se vodonosa oteo kontroli i osvojio naslov drugi par cipela.Sjecam se jedne utrke di je R.Brawn zabranio N R da napadne Hamzu za prvu mjesto.Botas je gori bio od Rubensa,uvijek se resetirao kao on ce napast naslov dok ga nebi Vuk smiri,pa zato mislim da je dobivao godinu za godinu da se nebi oteo kontroli kao NR



    9

    1
  9. Ayrton Senna Scuderia Prikaži

    Ja ću dati pomalo hrabru prognozu da će russel ove sezone pobijediti hamiltona.



    3

    1
  10. Vezano za komentare u nastavku… svi se ponašate kao da f1 jedna viteška, poštena borba, gdje svi imaju jednake uvjete..jednaka prava.. po principu olimpizma…haha… budemio pošteni.. uvijek, al uvijek je u svakoj momčadi..pogotovo u velikim momčadima (pšosebice u sezonama kada su pri vrhu) ima (ne)pisano pravilo u prvom i drugom vozaču..i to je normalna stvar.. . kada se desi da nema dogovorenog prvog i drugog vozača, dešava se mclaren 1988 (senna i prost), 2007 (hamilton i alonso) itd…
    svi bi mi htjeli da se dva vozača u istom bolid međusobno natječu, ali realnost ipak drugačija (posebice iz pogleda same momčadi).. njima je na kraju dana najvažnije osvojiti konstruktorski naslov (pitajte glavonje u mercedesu nakon prošle godine.. fučka se njima za hamiltona, njima je bitno da su dioničari sretni nakon osmog uzastopnog konstruktorskog naslova)



    6

    0