Izdvojeno

Capito: Podržavam ulazak Andrettija u F1

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 7 mjeseci, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sve su ozbiljnije priče oko toga kako bi se grid Formule 1 uskoro mogao povećati s momčadi iza koje stoji obitelj Andretii.

Iako je sve to još uvijek daleko od ostvarenja, već su se pronašla i mnoga lica koja ne odobravaju ulazak Andrettija u sport, ali ima i onih koji novoj ekipi daju ‘zeleno svijetlo’. Među njima je i prvi čovjek momčadi Williamsa, Jost Capito:

„Radio sam s Michaelom u SAD-u za Volkswagen i jako ga poštujem. Ima dobrih ljudi oko sebe i svakako bi bio dobar dodatak Formuli 1.“

Michael Andretti navodno je već i prijavio svoju momčad za sezonu 2024., a priča se i kako je već sve dogovorio i s Renaultom, koji bi trebao proizvoditi njihove pogonske jedinice.

Posljednjih se dana sve više priča i o tome hoće li Haas o(p)stati u F1 iz svima nam poznatih razloga. Ako trenutni grid ostane na mjestu te im se na njemu pridruži momčad Andrettija, broj momčadi porastao bi na 11, a broj vozača na 22. To bi bio prvi put od 2016. godine i odlaska Manora da grid broji više od 20 bolida.

Capito u tome ne vidi ništa loše. Naprotiv, volio bi da ih je i još više od 22:

„24 bolida je dokazano dobra brojka za F1. Povećanje broja može samo poboljšati sport.“

Komentiraj

7 komentara

  1. 24 bolida je dokazano dobra brojka za F1. Povećanje broja može samo poboljšati broj plavih zastava 😂



    2

    2
  2. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Super. To je neki znak da Renault PU ipak obećava?



    2

    0
  3. Lako meni za Andrettija! Nego, hoće li biti kakav popust za F1 TV Pro? 😂 🤣



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni