Izdvojeno

Potvrđeno: Max u Red Bullu do kraja 2028.

Piše: Ante Vetma

Prije 11 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Red Bull je upravo objavio da je Max Verstappen potpisao novi petogodišnji ugovor, te da će biti njihov vozač barem do kraja 2028. godine.

Nakon što je prošle godine osvojio svoj prvi vozački naslov – Verstappen je odlučio ostati uz svoju ekipu, te je rekao:

“Zaista mi je užitak biti dio Oracle Red Bull Racing ekipe. Ovaj odabir da ostanem s njima je bio jednostavna odluka. Volim ovu ekipu i prošla godina je bila nevjerojatna. Ostvarili smo naš cilj i uspjeli smo postati svjetski prvaci. Sad želimo dugoročno na bolidu zadržati bolidu broj 1.”

Christian Horner je dodao:

“Ovo potpisivanje petogodišnjeg ugovora s Maxom je jasan pokazatelj naše namjere. Trenutno želimo obraniti titulu, ali su jasne i dugoročne namjere. S Red Bull Powertrains odsjekom idemo prema novom setu pravila za motore 2026. godine. Htjeli smo osigurati da u svom bolidu imamo najboljeg vozača na gridu.”

Novi ugovor ističe krajem 2028. godine kad će Verstappen imati 30 godina.

Komentiraj

9 komentara

  1. Zasluzeno…
    Samo se nadam za koju godinu da ce imati konkurenta u drugom bolidu. A ne imati potrcka.



    8

    1
  2. Najbolja odluka i za Red Bull i za Verstappena i njihove navijače.



    1

    0
  3. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Odličan potez RBR-a, trenutačno imaju najboljeg vozača i bolje ga sada zabetonirati ugovorom, nego da osvoji još 2 titule I na kraju dodje Ferrari i ponudi mu mastan ugovor. Ovako je njihov na duge staze dok ne dodje neki novi Max.



    7

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni