Izdvojeno

Perez: Želim da mi 2022. bude najuspješnija sezona karijere

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Može se reći kako se Sergio Perez dobro snašao u Red Bullu u prvoj sezoni s novom momčadi. Nakon svega 6 utrka imao je i prvu pobjedu na VN Azerbajdžana. Ali, njegov momčadski kolega, Max Verstappen, je ipak pobrao svu slavu osvojivši naslov svjetskog prvaka.

Meksikanac vjeruje kako ove sezone može odvoziti još bolje i potencijalno imati svoju najbolju sezonu dosad.

“Jako je posebno biti predstavnik Latinske Amerike, ove sezone želim ponuditi svoje najbolje izdanje i imati svoju najbolju sezonu u Formuli 1.”

Osvrnuo se na testiranja i opisao svoj osjećaj u bolidu, te kolike su razlike između prijašnje i sljedeće sezone.

“Bolidi su puno teži, to osjećamo pri kočenju, ali u zavojima osjećaj je više manje isti kao prošle godine, tako da vjerujem kako ćemo imati brze bolide, možda ne već na prvoj utrci, ali tijekom sezone i nove ere propisa hoćemo. Gume su važan dio novih pravila i to može biti naša najjača točka našega bolida.”

Checo je također spomenuo kako mu je u početku bilo teško, jer je potrebno brzo se priviknuti na potpuno drugačiji ritam kakav ima momčad koja se bori za naslov.

“Dolazak na razinu momčadi koja je u borbi za naslov je bio težak, nekad je bilo mentalno teško jer se nisam mogao prilagoditi kako spada, ali na sreću smo napredovali.”

Kao i ostatak svijeta Formule 1, Perez je uzbuđen i jedva čeka početak nove sezone i što će nova pravila donijeti.

“Bit će zanimljivo vidjeti što će ova nova pravila donijeti u Formulu 1. Nadam se kako će doprinijeti utrkivanju i borbi više momčadi za vrh.”

Ne smije se zaboraviti kako će Perezu ovo biti 11. sezona u Formuli 1 i kako iza sebe ima podosta iskustva i već je vidio nekoliko promjena u sportu, vozeći za Sauber, McLaren, Force Indiju/Racing Point i trenutno Red Bull u svojoj karijeri.

“Puno sam učio i sazrijevao tijekom svih ovih godina. Mislim kako je danas to iskustvo moja jaka točka, ali uvijek se prilagođavam i od novih momčadi i novih bolida učim nove radne filozofije i mislim kako to čini moj posao u Formuli 1 zanimljivim jer svaka godina je drugačija.”

Sergio Perez

Komentiraj

6 komentara

  1. Lik ima dobar osjećaj za utrkivanje, ali nema stalnu brzinu. Ako se Max može boriti protiv prvog čovjeka Mercedesa prošle godine onda je bilo za očekivati da će Perez moći pojesti Botinja za večeru i tako pomoći osvajanju konstruktorskog naslova. To je cilj za ovu godinu ako RB bude na toj razini. Nema alibija više. Ali ima novi problem – ako će opet biti fight sa merđom sada je u igri George. Dakle mnogo jači vozač, ali s manom neiskustva u velikoj ekipi i igri politike.



    7

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      I Perez je lani imao to neiskustvo u velikoj ekipi, kao i prvu godinu u novoj ekipi gdje se morao prilagoditi. A imao je i ono zabijanje Bottasa u njega…



      3

      0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Ozbiljno?
      Bottas i Max u istim ekipama cirka pet godina. I sada Perez u prvoj sezoni treba da uzima najmanje jednoga. Nitko objektivan nije očekivao da će Perez “pojesti” Finca u petoj sezoni sa Mercedesom.
      A Perez je poznat kao stabilan vozac zadnjih godina.



      6

      1
  2. Ja isto vjerujem da bi mogao biti bolji. Sada već poznaje momčad, okruženje. Vjerojatno je svjestan svog položaja u odnosu na Maxa i RB će to cijeniti. Za razliku od Bottasa u Mercu ne priča da će iduće godine osvojiti naslov, već realno sagledava situaciju i postavlja si realan cilj.



    4

    1
  3. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Sad ce se vidjeti pravi odnos snaga izmedju Pereza i Maxa jer obadvojica sjedaju u novi bolid, bolid koji nije razvijen po ukusu Maxa kao što je to bio slucaj prošle godine …i prošlih godina.
    Ne sumnjam da ce Max opet dominirati.



    4

    2
  4. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    U dosta kvalifikacija je bio preloš.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni