Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Binotto: Riješili smo problem skakutanja

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Binotto: Riješili smo problem skakutanja

Ante Vetma

Ferrarijev šef Mattia Binotto kaže da je njegova ekipa već pronašla rješenje za “dupinjanje” koje je mnoge iznenadilo svojim intenzitetom tijekom prva tri dana testiranja.

Naime, ono što vozač osjeća kao nasilno poskakivanje zapravo je nuspojava ground-efekta. Prednji rub podnice i/ili prednje krilo približavaju se asfaltu kako raste downforce. Kako se ta udaljenost do asfalta smanjuje – učinak ground-efekta je veći, a zrak još brže putuje tim prostorom koji postaje sve uži.

To povećava razliku tlaka između gornjih i donjih površina, sve dok ne dođe do svoje granice u kojem se trenutku iznenada oslobađa veliki dio opterećenja. Prednji dio bolida se naglo podigne, a samim time se ground-efektu ponovo omogućava da pokrene cijeli proces iznova.

“Što se tiče skakutanja – mislim da je to bio problem, ali više nije. Nekako kontroliramo situaciju.”

“Ako pogledamo što se događalo u četvrtak i onda u petak – mislim da skakućemo puno manje.”

Binotto je zadovoljan kako je njegova ekipa odradila Barcelonu. Carlos Sainz je vozač koji je imao najviše odvoženih krugova, čak 236, odnosno 1103 kilometra.

“Sretni smo ponajprije zato što smo napravili puno krugova. Puno smo naučili, sakupili dosta podataka.”

“Ako pogledate čiste performanse – jako je rano za nekakve prognoze. Ne vozimo svi s istim postavkama i očekujem da će drugi bolidi biti jako brzi.”

“Naš cilj je bila konzistentnost. Pokušali smo sakupiti što je više moguće podataka. Još je tu puno problema koje trebamo riješiti i potencijala kojeg moramo izvući.”

Sad je ispred svih ekipa kratak period prije novog testa u Bahreinu koji je na rasporedu već 10. ožujka.

“Vraćamo se u Maranello gdje ćemo u ovih par dana pregledati sve podatke i pokušati optimizirati trenutni bolid.”

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
4143 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Izbacili su Snoop Dogg mode 666 iz automobila. Manje beatova, manje hidraulike i manje kurbli.



    6

    1
  2. Rijesili smo problem skakutanja…

    Kako ?

    -nekako

    Nadam se da znaju sta rade…



    6

    1
  3. Carlos Sainz 55 2CV6 Prikaži

    Ferrari napokon djeluje kao neko ko zna šta radi ,Binotta treba zadržati u tvornici a vođenje ekipe prepustiti nekom ko to bolje radi od njega.
    Sainz je po mišljenju vecine manji talenat od Leclerca ali to nadoknađuje mudršcu i strpljenjem uz rad – prošlu godinu je završio sve trke i skupio više bodova , mislim da mu je to i bio plan – da se “nametne” ekipi kao jednako vrijedan a bonus mu je to što je ekipa shvatila da su njegove povratne informacije korisnije nego Leclercove.
    To mu odmah daje dobru poziciju u ovoj sezoni jer je “dobio” više krugova na testiranju a uz njegovu poznatu brzu prilagodljivost novom bolidu mislim da ce i ove godine biti jako dobar.
    Priznajem da je kod mene Sainz junior u startu dobio određene simpatije zbog Sainza seniora ali sve poslije toga je zaslužio.
    Nadam se da ce se za dobrobit Ferraria i Leclerc ponašati kao Lando – međusobno trkanje uz poštovanje drugog i interesa ekipe.



    24

    0
    • Ferrari nelinjo Prikaži

      Mislim da će se ove sezone već na prvoj trci iskristalisati ko je br1 u Ferrariju. U stvari… za mene to nije upitno, ali vidim da mnogi potenciraju vozača br2. Ove godine te nedoumice neće biti! 😀



      3

      12
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        mene ful zanima koji ce to biti. neka bolji pobjedi. forza f


        0

        0
      • Ja baš mislim da će biti suprotno. Ne znam što sainz treba napraviti da ga neki shvate ozbiljno. Pobijedio je dvije od tri glavne mlade “zvijede”. Možda se neističe na stazi nekim atraktivnim preticanjima ili u jednom krugu, no u utrci je itekako konkuretan i podcjenjuje se momka bez imalo razloga.



        2

        0
  4. Mclaren AlkY Donator Prikaži
    Reakcija "Pirelli" za smiješan komentarReakcija "Pirelli" za smiješan komentarReakcija "Schumi" za legendaran komentar

    Skakuderia Ferrari



    23

    8
  5. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Problem skakutanja je sigurnosni problem i mislim da će ga sve ekipe riješiti prije prve utrke. Pitanje je samo koja je cijena po pitanju gubitka performansi.



    4

    2
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      S obzirom da to skakutanje troši energiju, možda gubitka performansi ne bude nego naprotiv dobitka….



      1

      0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Ako već troši “energiju”, onda je to gubitak preformansi? Ili ne kontam…



        1

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          Možda to neko (neki, svi) riješe na način da ne bude gubitka performansi.
          Možda će rješavanje toga, “po defaultu” donijeti dobitak performansi (pretpostavljam da je @wapi na ovo msilio).
          A možda se ovo ipak ne može riješiti bez gubitka performansi….
          :kokice:


          0

          0
        • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

          Ako prestaneš gubiti energiju u neproduktivno kretanje automobila gore dolje, onda valjda dobiješ na performansama…. To sam mislio…


          0

          0