Ferrarijev šef Mattia Binotto kaže da je njegova ekipa već pronašla rješenje za “dupinjanje” koje je mnoge iznenadilo svojim intenzitetom tijekom prva tri dana testiranja.
Naime, ono što vozač osjeća kao nasilno poskakivanje zapravo je nuspojava ground-efekta. Prednji rub podnice i/ili prednje krilo približavaju se asfaltu kako raste downforce. Kako se ta udaljenost do asfalta smanjuje – učinak ground-efekta je veći, a zrak još brže putuje tim prostorom koji postaje sve uži.
To povećava razliku tlaka između gornjih i donjih površina, sve dok ne dođe do svoje granice u kojem se trenutku iznenada oslobađa veliki dio opterećenja. Prednji dio bolida se naglo podigne, a samim time se ground-efektu ponovo omogućava da pokrene cijeli proces iznova.
“Što se tiče skakutanja – mislim da je to bio problem, ali više nije. Nekako kontroliramo situaciju.”
“Ako pogledamo što se događalo u četvrtak i onda u petak – mislim da skakućemo puno manje.”
Binotto je zadovoljan kako je njegova ekipa odradila Barcelonu. Carlos Sainz je vozač koji je imao najviše odvoženih krugova, čak 236, odnosno 1103 kilometra.
“Sretni smo ponajprije zato što smo napravili puno krugova. Puno smo naučili, sakupili dosta podataka.”
“Ako pogledate čiste performanse – jako je rano za nekakve prognoze. Ne vozimo svi s istim postavkama i očekujem da će drugi bolidi biti jako brzi.”
“Naš cilj je bila konzistentnost. Pokušali smo sakupiti što je više moguće podataka. Još je tu puno problema koje trebamo riješiti i potencijala kojeg moramo izvući.”
Sad je ispred svih ekipa kratak period prije novog testa u Bahreinu koji je na rasporedu već 10. ožujka.
“Vraćamo se u Maranello gdje ćemo u ovih par dana pregledati sve podatke i pokušati optimizirati trenutni bolid.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izbacili su Snoop Dogg mode 666 iz automobila. Manje beatova, manje hidraulike i manje kurbli.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rijesili smo problem skakutanja…
Kako ?
-nekako
Nadam se da znaju sta rade…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zasto bi trebali rec kako?
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ekipe imaju taj problem i ne vidim zašto bi pomagali konkurenciji otkrivanjem informacija
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to. Neka si drugi misle kako i zasto.
Mi (Ferrari) smo rijesili problem, a vi ostali se zamislite.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mislim da trebaju rec kako su rijesili…nego mi s ovim “nekako” ne zvuce bas uvjerljivo…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari napokon djeluje kao neko ko zna šta radi ,Binotta treba zadržati u tvornici a vođenje ekipe prepustiti nekom ko to bolje radi od njega.
Sainz je po mišljenju vecine manji talenat od Leclerca ali to nadoknađuje mudršcu i strpljenjem uz rad – prošlu godinu je završio sve trke i skupio više bodova , mislim da mu je to i bio plan – da se “nametne” ekipi kao jednako vrijedan a bonus mu je to što je ekipa shvatila da su njegove povratne informacije korisnije nego Leclercove.
To mu odmah daje dobru poziciju u ovoj sezoni jer je “dobio” više krugova na testiranju a uz njegovu poznatu brzu prilagodljivost novom bolidu mislim da ce i ove godine biti jako dobar.
Priznajem da je kod mene Sainz junior u startu dobio određene simpatije zbog Sainza seniora ali sve poslije toga je zaslužio.
Nadam se da ce se za dobrobit Ferraria i Leclerc ponašati kao Lando – međusobno trkanje uz poštovanje drugog i interesa ekipe.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će se ove sezone već na prvoj trci iskristalisati ko je br1 u Ferrariju. U stvari… za mene to nije upitno, ali vidim da mnogi potenciraju vozača br2. Ove godine te nedoumice neće biti! 😀
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mene ful zanima koji ce to biti. neka bolji pobjedi. forza f
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja baš mislim da će biti suprotno. Ne znam što sainz treba napraviti da ga neki shvate ozbiljno. Pobijedio je dvije od tri glavne mlade “zvijede”. Možda se neističe na stazi nekim atraktivnim preticanjima ili u jednom krugu, no u utrci je itekako konkuretan i podcjenjuje se momka bez imalo razloga.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Skakuderia Ferrari
23
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Morao sam sad upalit mobilnu da vidim tko je lupio ove minuse. Ubi me znatiželja.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nekima lupam minuse bez da gledam što napišu :))))
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam niti znao da se to na mobilnoj moze vidjeti.
Isao probat , pa lupio sam sebi minus haha.
@graho , a gle mjesecna norma je 20ak minusa, pa se to mora nekome podjeliti :D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem skakutanja je sigurnosni problem i mislim da će ga sve ekipe riješiti prije prve utrke. Pitanje je samo koja je cijena po pitanju gubitka performansi.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da to skakutanje troši energiju, možda gubitka performansi ne bude nego naprotiv dobitka….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako već troši “energiju”, onda je to gubitak preformansi? Ili ne kontam…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda to neko (neki, svi) riješe na način da ne bude gubitka performansi.
Možda će rješavanje toga, “po defaultu” donijeti dobitak performansi (pretpostavljam da je @wapi na ovo msilio).
A možda se ovo ipak ne može riješiti bez gubitka performansi….
:kokice:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako prestaneš gubiti energiju u neproduktivno kretanje automobila gore dolje, onda valjda dobiješ na performansama…. To sam mislio…
0
0