Izdvojeno

Andretti sklopio dogovor s Renaultom kao dobavljačem motora za 2024.

Piše: Marko Litvić

Prije 6 mjeseci, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Dok su svi trenutno usredotočeni na prva testiranja u Barceloni, istovremeno se u svijetu Formule 1 događaju jako zanimljive stvari. Podsjećamo kako je prošli tjedan Mario Andretti na svom Twitter profilu obznanio kako njegov sin Michael radi na priključivanju Formuli 1.

I dok FIA odlučuje je li to dobra ideja ili ne, Andretti Global je već dogovorio dobavljača motora. Riječ je o Renaultu.

Ranije je direktor Alpinea, Laurent Rossi, rekao kako nije pametno biti dobavljač motora za neku drugu momčad tako rano, ali kako planiraju nešto takvo za budućnost. Budućnost “dolazi” 2024. i druga momčad na gridu s Renaultovim motorom bi trebala biti Andretti Global.

“Sad imamo formalni dogovor što se dobavljača motora tiče, dakle, bit će to Renault i sad napokon imam dozvolu pričati o tome.”

Činjenica kako će Andretti raditi s Renaultom su dobre vijesti za direktora Mercedesa, Tota Wolffa, koji se pribojavao kako će Andretti završiti s Ferrarijem kao dobavljačem. Kad bi se to dogodilo, Ferrari bi se izjednačio s Mercedesom po broju momčadi kojima su dobavljači. Ferrari bi u tom slučaju bio dobavljač Haasu, Alfa Romeu i Andrettiju, dok bi Mercedes svoje motore proizvodio za McLaren, Williams i Aston Martin.

“Da, bilo je puno nagađanja, čak je i Toto Wolff osobno pričao o tome. On je mislio da je možda Ferrari u pitanju.”

Međutim, Andretti nije samo dogovorio svoga dobavljača motora, radili su i na dogovoru vezanim uz izgradnju svoje centrale u Velikoj Britaniji.

“Nismo mi od jučer, znamo sve preduvjete koji su potrebni i znamo kako je faktor vremena prisutan. Jednom kad smo rekli da idemo, morali smo krenuti.”

“Tako da je puno posla obavljeno, znamo gdje je posjed i gdje će se objekti izgraditi, u Ujedinjenom Kraljevstvu. Znam da imamo ljude, istaknute pojedince koji su obavili ovakvu vrstu posla, barem što se pokretanja momčadi tiče. Imamo jako puno stvari na pameti.”

Za kraj je svjetski prvak Formule 1 iz 1978. nadodao kako zna koliko je to velik i težak posao, ali kako imaju iskustva u svijetu motosporta.

“Ima puno koraka koji se moraju proći i razumijem to, ovo je ogroman pothvat, ali spremni smo za to. Imamo odlične partnere na našoj strani, Michael ima, i ovdje smo do kraja.”

“Ja osobno sam u ovome već 67 godina i znam što se događa s obje strane Atlantika. Ovo je odličan pothvat s Michaelove strane. Pokazuje koliko je ambiciozan u ovome sportu. To je njegov posao, točka.”

“Živimo i dišemo samo za utrkivanje i on je u toj dobi kada je potrebno napraviti kvantni skok, kako bi mogao biti još barem 20-25 godina, dobrih 25 godina u sportu i to je to, to nam je cilj i spremni smo za pokret.”

Mario Andretti

Komentiraj

19 komentara

  1. Mora biti Renault kada oni nemaju kupce. Formula 1 može funkcionirati ako se nekako ravnomjerno raspodjele proizvođači motora.



    5

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Odlična vijest! Odlična!
    Neka, tako i treba.



    7

    0
  3. Naravno, pod pretpostavkom “debili” iz vrha F1 “prime” Andrettijevu ekipu u sport.

    Mislim
    “I dok FIA odlučuje je li to dobra ideja ili ne”…..



    9

    0
    • Toto kaze da je 10 momcadi dovoljno za F1…
      A ovih 200 milja bolje da ostanu u momcadi kao garancija za zavrsetak sezone koju su poceli, da ne dodje do situacija da otpadnu na pola sezone…


      0

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Ne znam. Meni je taj članak pogrešno shvaćen. Ili je autor pogrešno shvatio te izjave. To su sve izjave od ranije. Ali ne vjerujem da te izjave imaju ikakve veze sa ulaskom Andrettija 2024.



      1

      0
  4. Odlično!
    Nadam se da ovo Fia, fom i timovi neće zajebat.



    8

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Super. Nakon njih, još jedna ekipa i to je najtaman



    7

    0
  6. Odlična vijest za Renault. Nadam se da će napokon pokazati iskorak s motorom u ovoj sezoni. Kako kažu – gdje ima dima ima i vatre. Hehe. Testira se žestoko, zato testovi i služe.
    Nadam se da je sklapanje ovog ugovora i ono što su ponudili/obećali Andrettiju realno i da će biti konkurentniji.



    3

    0
  7. Klasicna poslovna strategija Andrettija pritiskanjem FIA-e formalnim dogovorima. “Sve imam spremno, samo se jos na vas ceka.” Natjerat ce ih na kapitulaciju prije nego sto uopce potpise bilo koji ugovor, haha! Tako se to radi.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni