Dok su svi trenutno usredotočeni na prva testiranja u Barceloni, istovremeno se u svijetu Formule 1 događaju jako zanimljive stvari. Podsjećamo kako je prošli tjedan Mario Andretti na svom Twitter profilu obznanio kako njegov sin Michael radi na priključivanju Formuli 1.
I dok FIA odlučuje je li to dobra ideja ili ne, Andretti Global je već dogovorio dobavljača motora. Riječ je o Renaultu.
Ranije je direktor Alpinea, Laurent Rossi, rekao kako nije pametno biti dobavljač motora za neku drugu momčad tako rano, ali kako planiraju nešto takvo za budućnost. Budućnost “dolazi” 2024. i druga momčad na gridu s Renaultovim motorom bi trebala biti Andretti Global.
“Sad imamo formalni dogovor što se dobavljača motora tiče, dakle, bit će to Renault i sad napokon imam dozvolu pričati o tome.”
Činjenica kako će Andretti raditi s Renaultom su dobre vijesti za direktora Mercedesa, Tota Wolffa, koji se pribojavao kako će Andretti završiti s Ferrarijem kao dobavljačem. Kad bi se to dogodilo, Ferrari bi se izjednačio s Mercedesom po broju momčadi kojima su dobavljači. Ferrari bi u tom slučaju bio dobavljač Haasu, Alfa Romeu i Andrettiju, dok bi Mercedes svoje motore proizvodio za McLaren, Williams i Aston Martin.
“Da, bilo je puno nagađanja, čak je i Toto Wolff osobno pričao o tome. On je mislio da je možda Ferrari u pitanju.”
Međutim, Andretti nije samo dogovorio svoga dobavljača motora, radili su i na dogovoru vezanim uz izgradnju svoje centrale u Velikoj Britaniji.
“Nismo mi od jučer, znamo sve preduvjete koji su potrebni i znamo kako je faktor vremena prisutan. Jednom kad smo rekli da idemo, morali smo krenuti.”
“Tako da je puno posla obavljeno, znamo gdje je posjed i gdje će se objekti izgraditi, u Ujedinjenom Kraljevstvu. Znam da imamo ljude, istaknute pojedince koji su obavili ovakvu vrstu posla, barem što se pokretanja momčadi tiče. Imamo jako puno stvari na pameti.”
Za kraj je svjetski prvak Formule 1 iz 1978. nadodao kako zna koliko je to velik i težak posao, ali kako imaju iskustva u svijetu motosporta.
“Ima puno koraka koji se moraju proći i razumijem to, ovo je ogroman pothvat, ali spremni smo za to. Imamo odlične partnere na našoj strani, Michael ima, i ovdje smo do kraja.”
“Ja osobno sam u ovome već 67 godina i znam što se događa s obje strane Atlantika. Ovo je odličan pothvat s Michaelove strane. Pokazuje koliko je ambiciozan u ovome sportu. To je njegov posao, točka.”
“Živimo i dišemo samo za utrkivanje i on je u toj dobi kada je potrebno napraviti kvantni skok, kako bi mogao biti još barem 20-25 godina, dobrih 25 godina u sportu i to je to, to nam je cilj i spremni smo za pokret.”
Mario Andretti
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora biti Renault kada oni nemaju kupce. Formula 1 može funkcionirati ako se nekako ravnomjerno raspodjele proizvođači motora.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemora biti Renault, mogli su se oni slobodno dogovoriti sa Ferrarijem.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sigurno je Renault imao financijski najbolju ponudu jer im treba još netko. A jednom kad su unutra stignu i promijeniti ako ne budu zadovoljni….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična vijest! Odlična!
Neka, tako i treba.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, pod pretpostavkom “debili” iz vrha F1 “prime” Andrettijevu ekipu u sport.
Mislim
“I dok FIA odlučuje je li to dobra ideja ili ne”…..
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto kaze da je 10 momcadi dovoljno za F1…
A ovih 200 milja bolje da ostanu u momcadi kao garancija za zavrsetak sezone koju su poceli, da ne dodje do situacija da otpadnu na pola sezone…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam. Meni je taj članak pogrešno shvaćen. Ili je autor pogrešno shvatio te izjave. To su sve izjave od ranije. Ali ne vjerujem da te izjave imaju ikakve veze sa ulaskom Andrettija 2024.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično!
Nadam se da ovo Fia, fom i timovi neće zajebat.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Timovima nije u interesu dolazak nekog novog jer se kolač dijeli na 11 umjesto na 10 dijelova….Ali ima i za to rješenja kad bi s F1 upravljao netko s mudima.
Jedino se nadam da ime momčadi neće biti Andretti nego nešto apstraktnije…..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ne Andretti? Ljepše zvuči od Haas.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni meni se baš ne sviđa ime Andretti, možda bi ljepši naziv momčadi bio (pošto će tvornicu vjerojatno imati u UK) British American Racing ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brabham, Mclaren, Surtees, Hill, Fittipaldi, Stewart, Prost,…..
Sve su to bila (ili su još uvijek, u slučaju Mclarena) i imena ekipa.
Zašto ne i Andretti?
Uostalom, nije mi važno kako će se zvati.
Neka uđu (neka ih prime) i neka imamo 11. ekipu.
S obzirom na zaleđinu projekta, ne strahujem da će biti poput HRTa, Caterhama, Marussie….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro zaleđe je imao i Virgin pa se nije nimalo proslavio
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kada je Virgin ušao nije bilo ograničenja budžeta.
Plus Andretii “zna” posao , jer ima ekipu preko bare nekih 20-ak godina, najjaču uz Penske i Ganassi.
I sve što ide uz to, organizacija, sponzori, personal…..
To sam najviše podrazumijevao pod zaleđem, jer novac, s obzirom na ograničen budžet, više nije toliki problem.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sauber, Jordan, Minardi…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam im prijedlog za ime. Giant Joe. Da se sjete od kuda su potekli.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super. Nakon njih, još jedna ekipa i to je najtaman
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlična vijest za Renault. Nadam se da će napokon pokazati iskorak s motorom u ovoj sezoni. Kako kažu – gdje ima dima ima i vatre. Hehe. Testira se žestoko, zato testovi i služe.
Nadam se da je sklapanje ovog ugovora i ono što su ponudili/obećali Andrettiju realno i da će biti konkurentniji.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Klasicna poslovna strategija Andrettija pritiskanjem FIA-e formalnim dogovorima. “Sve imam spremno, samo se jos na vas ceka.” Natjerat ce ih na kapitulaciju prije nego sto uopce potpise bilo koji ugovor, haha! Tako se to radi.
1
1