Izdvojeno

Hamilton najbrži na trećem danu testiranja

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 10 mjeseci, 43 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač Mercedesa, Lewis Hamilton, postavio je najbrže vrijeme posljednjeg dana predsezonskih testiranja u Barceloni.

S vremenom 1:19.138, bio je 95 tisućinki sekunde brži od sunarodnjaka i momčadskog kolege Georgea Russella. Na treću i četvrtu poziciju smjestili vozači Red Bulla, Sergio Perez i Max Verstappen.

Nakon što je u srijedu najbolje vrijeme postavio Lando Norris u McLarenu, a jučer Charles Leclerc u Ferrariju, treći dan donio nam je i treću momčad na vrh.

Napomenimo i kako su Mercedesovi vozači danas odvozili najveći broj krugova, 155, ispred McLarena sa 132. S druge strane, bijelu livreju Haasa imali smo prilike vidjeti u tek devet krugova.

Rezultati trećeg dana testiranja:

PozicijaVozačMomčadVrijemeKrugovi
1.Lewis HamiltonMercedes1:19.13889
2.George RussellMercedes1:19.23366
3.Sergio PerezRed Bull1:19.55668
4.Max VerstappenRed Bull1:19.75659
5.Sebastian VettelAston Martin1:19.82448
6.Charles LeclercFerrari1:19.83144
7.Carlos SainzFerrari1:20.07286
8.Alexander AlbonWilliams1:20.31888
9.Nicholas LatifiWilliams1:20.69913
10.Daniel RicciardoMcLaren1:20.75080
11.Lando NorrisMcLaren1:20.82752
12.Fernando AlonsoAlpine1:21.24212
13.Guanyu ZhouAlfa Romeo1:21.93941
14.Pierre GaslyAlphaTauri1:22.46940
15.Nikita MazepinHaas1:26.2299
16.Valtteri BottasAlfa Romeo1:30.43310

Ako sagledamo momčadske učinke kroz sva tri dana, Hamiltonov današnji rezultat Mercedes stavlja na prvo mjesto ispred Red Bulla. Broj krugova uvjerljivo je najveći kod Ferrarija, koji je odvozio 432 kruga, čak 45 više od drugoplasiranog Mercedesa. Momčadi koje su odvozile najmanji broj krugova, Haas i Alfa Romeo, zauzele su i dvije posljednje pozicije po pitanju najbržih vremena.

PozicijaMomčadNajbolje vrijemeZaostatakUkupni krugovi
1.Mercedes1:19.138387
2.Red Bull1:19.5560.418352
3.McLaren1:19.5680.430361
4.Aston Martin1:19.8240.686295
5.Ferrari1:19.8310.693432
6.AlphaTauri1:19.9180.780308
7.Williams1:20.3181.180341
8.Alpine1:21.2422.104264
9.Haas1:21.5122.374160
10.Alfa Romeo1:21.8852.747175

Iduća stanica – Bahrein. Tamo nas od 10. do 12. ožujka očekuje drugi dio predsezonskih testiranja bolida za novu sezonu. Ovaj put, pred kamerama.

Komentiraj

43 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Blizu su Ferari Merc i Rb po ovim testiranjima Ham 19.1-c4, Lec 19.6(najbrze vrijeme u sva tri dana)-c3, Ver 19.7-c3. Trebalo bi da su c4 6-8 desetinki brze od c3



    8

    1
    • Stvarno bi bilo lijepo, barem jednom u 7 godina otkako postoji portal, prestati prognozirati gdje se tko nalazi nakon tri dana testiranja, i to temeljeno na odvoženim vremenima. Odnos snaga ćemo vidjeti tek nakon tri ili četiri utrke, osim ako netko ne bude ekstra dominantan.



      28

      10
      • upravo to.

        nekima je tesko i nakon cijele sezone odrediti precizan odnos snaga.

        i dan danas postoje pojedinci koji su uvjereni da je red bull bio brzi od mercedesa u 2021.



        17

        6
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Covjek prati F1, prati i vas portal, napise tu neke svoje dojmove i zapazanja i onda mu ti kazes da bi bas bilo lijepo nakon 7 godina portala da se ne donose zakljucci o vremenima nakon tri dana testiranja. Pitanje za tebe: zbog cega vi onda prenosite vremena testiranja i i imate poseban clanak o tome? Sta ste ocekivali da ce ljudi komentirati na tom clanku? Ne kuzim..pa podrzi tog nekog tko klika na tvoj trud svaki dan i napisao je nesto konstruktivno…nebitno jel covjek u pravu ili ne, ali tvoj komentar govori vise o tebi nego o njemu…al sta ja znam



        28

        2
        • Hvala mu na tome, ali možemo pričati o konstruktivnijim stvarima jer stvarno nema smisla predviđanje formi momčadi bez pravih parametara. Hajmo malo o tehnikalijama, preočitim novostima koje imamo za ovu sezonu, dojmovima vozača, može li se reći da je rješen problem praćenja itd, ima masu tema. Moj post je bio apel da ne turpijamo svake godine po istom što se tih stvari tiče.

          Pisao sam prije tehničke analize, sad nažalost nemam vremena niti za klasične članke, stoga znam da se ima o čemu pisati. Toliko od mene, lp.



          5

          14
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Hamilton 19.138 na C5 komponenti! Kao I Russel! Ferrari I RB nisu postavljali vremena na C4 I C5



      2

      1
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      Nisam siguran ali mislim da prosle godine su imali vremena 1.17 i nesto ako ne i ispod toga ..tako da ovo nije nista relevantno



      2

      1
      • Teško je to uspoređivati sa vremenima od prošlih godina jer su ovo novi bolidi za koje se procjenjuje da bi trebali biti nešto sporiji od lanjskih. Ako u tome ima istine, onda su već ova vremena solidna za testiranja.



        5

        1
  2. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Ova vremena ne vrijede ništa, jer ne znamo koliko je tko od njih imao goriva u rezervoarima…..



    2

    1
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Prenosi se sa staze da je Ham u najbržem krugu u zadnjem sektoru izgubio (usporio) 0,5 sec.
    Ima tu još 2 sec min u Mercu za Q3.



    3

    3
  4. Prica se da bu onaj divni Mazapin dobi nogu iz Haas-a jel se Hassu neda zajebavat s Rusima. Što je predivna vjest za Hassove tehnicare na odijelu karbona, mali ih držal na prekovremenima konstantno



    13

    11
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Što se tiče tehničara na odjelu karbona i tvom sinu bi rado leđa vidjeli. Ali eto Nikita je gori jer je izabrao da se rodi kao Rus!



      14

      5
      • Nikita je tu samo zato jel je tatica iskrcao brdo para, a Hass-u pare trebaju. Sad kad se pipa zatvori naglo ce i mali nestat. I napokon doci netko tko je svojim talentom zaslužio tu poziciju i trudom. A uz sve to i taj moj sin će ipak ostati jel su ga na tu poziciju doveli rezultati maštogod ti mislio da tome nije tako. Dok je najveci problem Nikite nažicat oca da iskrca još para da se može vozit.



        2

        10
        • Isto tako možemo reći da nečiji tateki nisu iskrcali brdo para ne da ne bi oni vozili, nego nebi vozili ni drugi u toj ekipi jer tih nekih ekipa bez tih para nebi ni bilo kao npr Force indije/racing pointa. Nitko od vas ne gleda daj tatica omogući dva vozačka mjesta svojom lovom pa uz njegovog sina dobije priliku netko tko ne bi ni došao u f1 do tog mjesta, jer ga nebi ni bilo.



          7

          2
        • Mclaren
          GoranS Prikaži

          Pa na žalost, ako tako gledamo i Mick spada u grupu taticinih sinova. A sa druge strane za momke kao što su Nikita i Lance imam jednu vrstu poštovanja – ako se pogleda šta inače tatinu sinovi rade, ova dvojica su izabrali sve ono što život sportiste nosi sa sobom. Da li su pokazali nešto spektakularno – nisu, a da li zauzimaju mesto nekog talenta – ja mislim ne. Evo primera, Vandoorne je ušao na velika vrata kao super talenat a šta je pokazao?



          2

          0
      • Po meni je glupo da boli glava kažnjavati sprtaša jer je porijeklom iz zemlje gdje netko ima svoje žute minute i ratuje . Znači sve bi ruse trebalo kazniti jer im je lider napravio to što je. Jbg meni je to besmisleno. NM nije još ni dobio pravu šansu, njegov život je utrkivanje. I ajmo mu uništiti karijeru jer mu je lider napravio to što je. Nisam vidio da su se obacivali američki aponzori ili izbacivali američki sportaši iz nekog sporta zbog njihovih ratovanja. Smatram da ovo nema veze sa sportom i da NM nema nikakvu odgvornost za poteze Rusije. Neodržati utrku tamo je ok, ali ovo ne i to ne podržavam nikako.



        22

        2
        • Nije kažnjavanje vozača, nego Haas bi trebao ostati bez love koju je iskrcao tatica Mazepin, pa tako i njegov ionako netalentirani plus arogantni sinek.



          5

          1
        • Carlos Sainz 55
          Tudum Donator Prikaži

          Slažem se donekle s tvojim komentarom i mislim da ogromna većina ruskih sportaša ne bi smjela ispaštati zbog Putina. Međutim, tata Mazepin je visoko rangiran u ruskom političkom i gospodarskom životu, a sinek Mazepin je u formuli upravo zahvaljujući praljavom novcu kojeg je stari zaradio na bog zna kakav način. Imati takvog čovjeka u F1 je bad look za sport u ovom trenutku. Vjerujem da će već do Bahreina izgubiti mjesto. Jbg, takav mu grah pao.



          3

          4
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          Treba ga pitati šta on misli o ratu u Ukrajini i na osnovu odgovora odlučiti? Možda momak ima šta za reći?



          2

          0
        • James Hunt
          Luca Badoer Prikaži

          Stari Mazepin i je bio na sastanku s Putinom dan dva prije napada.

          Uobicajeno je kod njih da se uz politicki vrh pozivaju i oligarsi


          0

          0
  5. Hamilton the bullshiter je već počeo govoriti da je Ferrari barem 2-3 mjeseca ispred svih u razvoju. On je uvijek underdog u slabom bolidu. Koji papak.



    22

    19
  6. Ferrari 432 kruga tj najviše od svih je ono što mene trenutno zanima <3 a ova vremena možemo okačit mačku o rep jer ne znače ništa.



    14

    2
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      bravo … napokon netko pametan …. ovo je prvi put da ferkan ima vise krugova nego mercedes …dobar predznak .. a pol prosle godine bio je 1’16.741 …. a navodno ovi ce biti jos brzi



      2

      1
      • Ja sam baš čitao suprotno. A i logika nalaže da će bolidi više naklonjeni ground efektu biti sporiji po zavojima a shodno tome i sporiji po krugu.



        1

        5
        • Znači ako sam te dobro shvatio, više prijanjanja u zavojima uzrokuje manju brzinu ali radi čuda na pravcima? Čudna ti je ta logika.


          0

          0
        • Zaboravljaš reduciranu aerodinamiku napsram prošlih godina. Sam po sebi bolid sa istim aerodinamickim utjecajem bi bio brži . S obzirom da je naglasak na boljem praćenju i majem prljavom zraku, teško ground efekt može donjeti više gripa nego sa većim aerodinamičkim potiskom . Daleko je jače drzanje potiskom zraka nego čistim mehaničkim gripom. Pretpostavke su da bi ovi bolidi mogli voziti naopačke po plafonu na brzinama iznad 250+kmh jer stvaraju veći potisak nego što je težina bolida. Sumnjam da takav grip mogu ostvariti 4 kotača sa daleko manjom utjecajem aerodinamike.


          0

          0
        • https://sportklub.hr/automoto/formula-1/verstappen-sljedece-godine-ocekuje-pad-brzine-bolida/

          Sumnjam da će biti baš tako no eto vidjeti ćemo. No postupak pravljenja ovih bolida je bio da se smanji aero utjecaj zbog boljeg utrkivanja i da se bolidi okrenu ground efektu. Sami vozaci ocekuju sporija vremena. Stoga ne znam što je čudno u mojem prvom komentaru. Moje mišljenje se zasniva na cjelokupnoj razlici lanjskih i ovogodisnjih bolida.


          0

          0
        • Sve 5, samo kad radiš usporedbu s prijašnjim bolidima bilo bi dobro da to i napišeš jer inače dolazi do nesporazuma👍


          0

          0
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Vi nikad zadovoljni. Jedva čekam prvu utrku.



    3

    1
  8. Ne moze se puno zakljuciti na temelju testiranja, ali evo ipak mog zaključka: Haas neće biti prvak 2022.



    13

    1
  9. Ova gore prikazana postignuta vremene ne znače ama baš ništa jer nisu prikazane i vrste guma na kojima su postignuta.
    Jer treba uzetri u obzir da su Mercedesova vremena postignuta na najbržim gumama a ostali su vozili na sporijima.
    Plus što se nezna kako je ko vozio s kolko goriva, kao što je tu neko već spomenuo…itd.

    Ovo bi bilo nešto takvoga

    Pozicija Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Krugova/Gume
    1 Lewis Hamilton Mercedes 1:19.138 89/C5
    2 George Russell Mercedes 1:19.233 +0.095s 66/C5
    3 Sergio Perez Red Bull 1:19.556 +0.418s 68/C4
    4 Max Verstappen Red Bull 1:19.756 +0.618s 59/C3
    5 Sebastian Vettel Aston Martin 1:19.824 +0.686s 48/C5
    6 Charles Leclerc Ferrari 1:19.831 +0.693s 44/C3
    7 Carlos Sainz Ferrari 1:20.072 +0.934s 86/C3
    8 Alex Albon Williams 1:20.318 +1.180s 88/C4
    9 Nicholas Latifi Williams 1:20.699 +1.561s 13/C4
    10 Daniel Ricciardo McLaren 1:20.750 +1.612s 80/C3
    11 Lando Norris McLaren 1:20.827 +1.689s 52/C3
    12 Fernando Alonso Alpine 1:21.242 +2.104s 12/C3
    13 Guanyu Zhou Alfa Romeo 1:21.939 +2.801s 41/C3
    14 Pierre Gasly AlphaTauri 1:22.469 +3.331s 40/C4
    15 Nikita Mazepin Haas 1:26.229 +7.912s 9 /C3
    16 Valtteri Bottas Alfa Romeo 1:30.433 +11.295s 10/C3

    EDIT: uuupss… kolko sam se namučio dok sam postavio sve razmake i jedno ispod drugog, a onda mi post neda to prikazat… njaaaaa… sorry



    14

    0
  10. Mclaren
    raca Prikaži

    ono što svi vide kod svakog su gume. Ono što nitko ne vidi ni kod koga, je težina bolida sa količinom goriva na određenim gu,mama. Tako ni oni sami ne znaju ko ima određenu prednost, a kamo li mi. Tek su prva testiranja završila. Ne vrijedi išta komentirat



    5

    0
  11. Formula1
    Zeko Prikaži

    mora MB zadovoljiti sponzore i vjerne navjače


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni