Izdvojeno

Hamilton: Vidjet ćemo je li Ferrari par mjeseci ispred svih po pitanju razvoja novog bolida

Piše: Ante Vetma

Prije 7 mjeseci, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton kaže da postoji mogućnost da je Ferrari iskoristio priliku dok su se Mercedes i Red Bull prošle godine borili za naslov, te da trenutno ima nekoliko mjeseci prednosti u razvoju novog bolida.

“Za pretpostaviti je da Ferrari nije previše razvijao prošlogodišnji bolid i da su sve resurse preusmjerili u ovaj bolid. Znači li to da su oni par mjeseci ispred svih? Pričekat ćemo i vidjeti…”

Lewis kaže da je bilo uzbudljivo doći u paddock i gledati sve nove bolide i različite interpretacije novog pravilnika:

“Mislim da je ovo jedna od najuzbudljivijih i najzanimljivijih sezona što nas čeka. Bilo je uzbudljivo prošetati pit-laneom i vidjeti sve te različite bolide. Zanimljivo će biti vidjeti što su svi smislili i kako mi stojimo u prvoj utrci.”

“Ovo su uzbudljiva vremena. Ne znamo gdje je tko u ovom trenutku. No, nadam se da će se ispuniti ono što je Ross Brawn prezentirao prije par godina. Pritom mislim na bliže utrkivanje. Definitivno će ovo, nadam se, izjednačiti grid.”

Odbacio je mogućnost da je Mercedes pogriješio u razvoju novog bolida:

“Moja ekipa ne griješi. Naravno, uvijek postoji rizik, ali mi ne griješimo.”

“Imamo inteligentne ljude u tvornici i vjerujem im 100%. Kakva god da nam je početna točka – mi ćemo proći kroz to. Uvijek smo imali sjajan plan razvoja i radni pogon.”

Trenutno je u tijeku posljednji dan testiranja u Barceloni i na vrhu po broju krugova su Russell s 30 i Verstappen s 27. Najupečatljiviji trenutak zasad svakako je zaustavljanje Alpinea na stazi zbog problema s pogonskom jedinicom.

Komentiraj

18 komentara

  1. Vidjet cemo jeste li vi par godina ispred svih….nisi se ni vratio vec su ti dali ulje, i nove svjecice za podmazat pilu naopako



    22

    6
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Bilo bi vrijeme da se Hamsta malo vrati u sredinu poretka.



    27

    5
  3. Moja ekipa ne griješi. Naravno, uvijek postoji rizik, ali mi ne griješimo.

    Pogriješili su bar dva puta u prošloj utrci a to si i sam javno putem team-radia propitivao dali je to ispravna odluka.
    I kako se ispostavilo nije bila. Bar nije bila za tebe.



    22

    2
  4. …jučer je piola rekao da merc i ove godine igra kao i 2019-te, dva paralelna projekta te da u bahrein dolazi drugačiji bolid koji bi se trebao razlikovati od ovog u dosta elemenata…



    4

    0
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    već si traži opravdanje za eventualnu nemoć ako neće pobjeđivati. a opet je moguća priča “sakrivanja” brzine. sve je sa njima već viđeno i poznato.
    samo neka vozi naj bolje što zna, to očekujemo od njega



    8

    8
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      već si traži opravdanje za eventualnu nemoć ako neće pobjeđivati.

      Ja odavno tvrdim da je Hamilton najmudriji od svih vozača kada treba davati izjave. Hebiga Totova škola.



      17

      2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      “Za pretpostaviti je da Ferrari nije previše razvijao prošlogodišnji bolid i da su sve resurse preusmjerili u ovaj bolid. Znači li to da su oni par mjeseci ispred svih? Pričekat ćemo i vidjeti…”
      “Imamo inteligentne ljude u tvornici i vjerujem im 100%. Kakva god da nam je početna točka – mi ćemo proći kroz to. Uvijek smo imali sjajan plan razvoja i radni pogon.”

      Ja ovdje ne vidim opravdanja. Kako ste rekli i sami kada su drugi vozači u pitanju “on odgovara na pitanja koja dobije”.


      0

      0
  6. Svi znamo kako je Merc bio loš na prvim testiranjima lani pa je isto pobijedio na prvoj utrci. Ove pričice neka priča nekome drugom ili još bolje, neka ih zadrži za sebe.



    11

    3
  7. NRteamLH44.. nakon pročitanih izjava LH i komentara čini mi se da samo ti vidiš nekakvu zavjeru dok ostali misle kako LH pi*di ka obično . svaki vozač koji godinama dominira počevši od MS preko SV i sad do LH dopi*i svima osim fanova navedenih . ostali bi virujem želili recimo raznolikost , borbe na stazi između vozača , timova no ti to vidiš ka frustracije . misliš da kad bi sad max počeja dominirat , osvajat titule da ne bi dopi*dija svima osim svojim fanovima ?



    9

    3
    • pričaju o frustracijama, a nisu prestali kmečati zadnja 3 mjeseca. stvarno moraš biti lobotomiran da ti bude zabavno gledat istog lika kako se vozi ispred uškopljenog kolege 5 godina za redom bez ikakve konkurencije. btw za sve one koji nisu vidjeli na vrijeme, NRteamLH44 je izbrisao svoj komentar o frustracijama, možda i bolje.



      9

      2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni