Izdvojeno

Krenuli prvi testovi u Barceloni: Pozornost ukrao neobičan sidepod Red Bulla

Piše: Ante Vetma

Prije 6 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Red Bull je vješto skrivao svoj novi RB18 od pogleda znatiželjnika i kamera, ali s početkom testiranja u Barceloni to više ne mogu raditi tako efikasno. Unatoč nedostatku službenog prijenosa i općem dojmu tajnovitosti – polako u javnost izlaze prve fotografije s nekim neobičnim rješenjima.

Prvog dana u bolidu će biti Max Verstappen, a obaveze sutra preuzima Sergio Perez.

Podsjetimo, Red Bull na predstavljanju bolida nije pokazao novu verziju nego prezentaciju s “novom” livrejom, a jednom kad su svi ostali vidjeli što je ovaj put smislio Adrian Newey sa svojom ekipom, mnogi su se iznenadili.

Španjolski novinar Albert Fabrega je na svojim društvenim mrežama objavio fotografiju na kojoj se vidi dosad neviđeno rješenje bočnog dijela bolida.

Na vrhu poretka trenutno je Charles Leclerc sa šest desetinki boljim vremenom od Georgea Russella, ali je najviše krugova napravio upravo Verstappen – 65, što je 10 više od Russella i 11 više od Leclerca.

Najmanje krugova zasad imaju Haas s Mazepinom (13) i Kubica s Alfom (4).

Praćenju testiranja možete nam se pridružiti na našem forumu.

Komentiraj

21 komentara

  1. Uspjeli su sve iznenaditi! Biti će zanimljivo vidjeti hoće li sutra imati neki novi dizajn sidepoda ili su sve pare uložili u ovaj radikalni dizajn.



    9

    1
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Iz ovih slika najekstremniji bolid do sada, mogao bi max napravit raspasoj ove sezone.



    6

    3
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ne znam zašto mi se čini da će Ferrari ubosti bolid. 😀

    Što se tiče Adriana, znamo šta sve može…

    Čini se da će do Bahreina vecina imati velike promjene na bolidima. Za sad mi Haas I Alfa izgledaju kao totalno ne pripremljeni. Nadam se da grijesim.



    12

    1
  4. zanimljivo, al ne i neočekivano s obzirom da je RBR odnosno Newey u pitanju. Do prvih kvala nećemo imat pojma gdje je tko. VER, LEC i RUS su napravili dosta krugova što bi trebao biti dobar znak za te ekipe.



    9

    0
  5. Formula1
    Zeko Prikaži

    ne znam do kuda su granice novog pravilnika, samo se nadam da rbr neće morati pliti ta krila na bočnim usisima.
    iskreno, ne sviđa mi se.



    1

    2
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ovi voze bez radijatora :D



    3

    0
  7. Sve dok ne “radi” borer kod McLarena dobro je :D.



    7

    1
  8. Bas totalno drukcije od ostalih…e sad ili su pogodili ili su omasili fudbal vidjet ce se…



    4

    0
  9. Toto šalje mailove novim sucima… :D



    17

    2
  10. Sidepod ta divna Hrvatska riječ



    5

    3
  11. Zanimljhiva je oba kvra ispod hladnjaka.

    Inače sam usisnik nije po meni toliko ekstra poseban osimovog donjeg produžetka…


    0

    0
  12. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Kakvi sidepodi. A undercut ide i ispod vozača. Ludo izgleda.



    2

    0
  13. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    RB izgleda kao LJUTI transformer. najljući je od svih s ovim riješenjem.
    Znao sam da ono prikazivanje livreje nema veze s vezom i baš me zanimalo šta će ispasti. i bogme baš je ekstra.
    Trebalo bi standardizirati ta objavljivanja i nek svi pokazuju samo livreju, a onda da gledamo na testovima šarenilo riješenja.

    Po dosada viđenom, ferari je vizualno najelegantniji bolid. rb i merc su kvrgaviji i “ljući”. bez komentiranja o tome koji je najefikasniji jer to nemam blage.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni