Dnevna zagonetka
Dnevna zagonetka

Vozači Ferrarija slobodni su boriti se međusobno

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vozači Ferrarija slobodni su boriti se međusobno

Katarina Predovan

Charles Leclerc i Carlos Sainz uspjeli su prošle sezone dovesti momčad Ferrarija do trećeg mjesta u poretku konstruktora, a cijele. sezone su predstavljali najujednačeniji vozački par. Promjena tehničkih pravila otvara vrata Ferrariju za borbu za sam vrh, a iz momčadi su poručili da su tom slučaju njihovi vozači slobodni što se tiče međusobnih dvoboja.

“Naravno da smo razgovarali o tome, mislim da je to bilo jučer ili prije dva dana.”

“Da, slobodni smo se boriti, očito bez ikakvih glupih rizika jer se borimo za momčad, a konačni cilj je dovesti Ferrari na vrh. Ali bit ćemo slobodni boriti se.”

Charles Leclerc

Sainz se također složio s Leclercom dodavši kako će poštovanje na stazi uvijek biti prisutno. Šef momčadi Mattia Binotto pohvalio je dvojicu vozača i ono što su učinili za momčad prošle sezone.

“S moje točke gledišta, bio sam vrlo sretan vidjeti ova dva vozača u potpuno otvorenoj, transparentnoj raspravi, pokazujući razinu zrelosti.”

“Kao što smo dokazali prošle godine, oni se dobro slažu, ali nije to samo na onaj način kako se to vidi izvana. Kada se pristupi takvoj vrsti rasprave, to može biti vrlo delikatno.”

“Mislim da obojica zaista pokazuju i dokazuju fantastičnu razinu zrelosti, s čime sam jako zadovoljan.”

Mattia Binotto

Leclerc je priznao kako je tijekom prošle sezone nekad izgubio dobre prilike svojom krivicom, ali i kako ponekad nije imao sreće te da uči iz takvih situacija. Dodao je kako ga povrijede takve situacije te zaključio da je ipak zadovoljan prošlogodišnjom sezonom.

Zadnji donatori:
vlado
zekohonda
Beethoven87
zekohonda
Vordas
vlado

Pretplatnici:
dalmat
graho
lukarak
vlado
Renault_F1_team
Ciki-F1
Djuvedj
Become a Patron!

Bok , F1puls autori su dosad napisali 10254 vijesti i tekstova. Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
250 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

19 komentara

  1. Red Bull Deathbone5 Prikaži

    sve dok ne bude “Carlos, its Mattia”. Zna se tko ne šefov miljenik, a ovo su pr gluposti isto kao što Toto prica u Mercedesu. Iako imam osjecaj da je Carlos postao draži ostatku momčadi nego Lec, ali vidjet ćemo



    19

    4
    • Kimi Raikkonen Mentor_Kimi Prikaži

      A šta je Sainz očekivao? Promijenio je 4 momčadi u svojoj karijeri i Ferrariju nitko ne garantira da danas sutra neće otići negdje. Jos je Lec njihovo dijete i znaju da nikada neće otići osim ako ga ne potjeraju.



      4

      16
      • Red Bull Deathbone5 Prikaži

        Razmisli o okolnostima odlaska iz RBa i Renaulta. Nije to bilo iz namjere da im napakosti, gledo je širu perspektivu i svoju poziciju u tome (ni u jednoj od te dvije momčadi je nije imao). Iz McLarena mogu shvatit njegov odlazak jer Ferrarijev poziv ne možes odbit. Tako da sam poprilično siguran da on neće nikud iz Ferrarija osim ako ga potjeraju ko Seba. Sam neće nikud jer je ovo najveća momčad u kojoj je vozio, ostale veće timove je vec prosao i sigurno neće ici prelaziti u jedan Haas.



        22

        0
    • Ferrari blejky Donator Prikaži

      Nisam siguran da je baš tako jer da je ne bi prošle sezone Binoto obavijestio svog miljenika da će se referirati i koristiti feedback od CS-a po pitanju podešena i unapređenja bolida, na šta je CL dobio blagi slom živaca kad je čuo za to čak je izbio i mali rat po tom pitanju unutar ekipe jer je CL upleo i svog menadžera u tu priču.
      Pa baš mu je miljenik.



      10

      2
    • Pa s obzirom da to nismo baš čuli lani, čak štoviše bilo je i obrnutih poziva pa je Leclerc pustio Sainza te zbog toga sumnjam u te verzije. Da je tako valjda bi onda bilo toga i prošle godine. Isto tako da je Leclerc takav miljenik valjda bi on dobio kasnije jaču pogosnsku jedinicu kao Sainz. Ne vidim to favoriziranje kontra Sainza u postupanju ekipe prošle godine. Kad je Sainz pokazao da mu može parirati već lani su imali jednake uvijete i nitko nije njega sputavao da bude brzi i bolji. Tako da ne razumijem čemu takvo viđenje favoriziranja Leclerca od strane Binota. Bio je favoriziran kontra Vettela, no sa pravom jer je pokazao više. Ako Sainz bude vozio kao prošle godine neće njega nitko u ekipi kočiti i bili bi budale da to rade. Nije Leclerc Scumaher sa 7 titula da ima neki povlašten status.



      6

      1
      • Alfa Romeo Tito Prikaži

        Prosle godine u italiji je donesena odluka da se gleda telemetrija od Sainca i da dobijaju vise informacija sa ponasanjem bolida ……. tako da nema se tu pisat cuo ili ne Binoto je u nekom momentu to potvrdio



        2

        1
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Sve momcadi ce govoriti da se vozaci smiju slobodno utrkivati.
    A druga prica je dali je to stvarno tako ili nije.
    Ne kazem da u Ferrariju nije tako , samo kazem da to svi govore i neznas kome vjerovati :D



    16

    0
  3. Marlboro Hey You Prikaži

    Let them fight eachother. What could possibly go wrong.

    Vettel – Kimi, Vettel – Leclerc…

    Oh wai…



    11

    0
  4. Ferrari drstrain Prikaži

    ferrari je lud ako daju prednost sainzu pored lec..
    makar, zna se, ferrariju je uvijek bio najbitniji ferrari nego itko od vozaca



    2

    10
    • Leclerc je brži, ali je Sainz kompletniji vozač.



      6

      1
      • Leclerc moze biti bolji ako smanji broj incidenata nešto kao Max lani naspram prijašniih godina. Sainz je nešto malo sporiji no to nadomjeszi izbjegavanjem nepotrebnih rizika. Definitivno je teško prognozirati tko će tu biti bolji, no s obzirom na prošlu godinu Sainz sa pravom ima jednak status. Svi pricaju o Leclercu kao da je dugi niz godina prvak. Pokazao se protiv Vettela i ok, no lanjska godina mu nije nešto za pohvaliti se. Prosuo je svojim odlukama i greškama cca 40 bodova plus situacije gdje ga je npr Stroll pomeo. Dok god radi krive odluke kao Rusija ili greške kao MC nema pravo tražiti status prvog vozača. Tek kad uz brzinu pokaže konstantu onda možemo pričati da je zaslužio nešto više . Do tad mi je on u sveri Montoye isl talenata koji su mogli nešto više no nikad nisu uspjeli. Brzina je samo jedna stavka na putu do uspjeha u F1. U početku sam ga branio, mislio sam neiskustvo isl. No očito po lanjskoj sezoni nije baš sazrio na nivo jednog Norisa ili Sainza po pitanju kompletnosti.



        6

        2
        • Slažem se s većinom komentara, ali kad spominješ Rusiju a onda i zrelost Norrisa to mi baš i ne ide skupa. Vidjeli smo u Rusiji koliko Lando ima za naučiti dok se derao na svog inženjera kad su ga zvali u boks. Razumljivo potpuno, mlad vozač u takvoj situaciji, takvim uvjetima u borbi za pobjedu, ali uglavnom ima i on još dosta prostora za napredak.


          0

          0
        • Ferrari drstrain Prikaži

          pokazao se lec protiv mercedesa a ne protiv vetela prve godine.. al aj, nek vam bude, budemo vidli u skoroj buducnosti


          0

          1
        • To je jedini kiks Norisa u sezoni. Za nekoga tko slovi kao talent jos bez ijedne pobjede mu to mogu prozvakat. Ipak je bio u igri za pobjedu i riskirao da dođe do nje. Leclerc je na toj istoj utrci stigao Maxu na dupe prije kise . Max završi drugi a ovaj debelo van bodova. Imao je Leclerc malo više krivih odluka do sada kao i neplanskih bokseva zbog unistenih guma itd. Netko kao Noris tko se jos dokazuje a odveze sezonu dolsovno sa jednom greskom mu ne mogu to prigovoriti.



          1

          0
        • Je, bio je dobar protiv Mercedesea Lec pogotovo u kvalama. No on u jednoj utrci ili dvije odveze fantasticno a onda se u iducoj zaljepi ko muha. Previse puta se spuca i to je to. Za nekog o kome pricaju da je u rangu najboljih ne bi smio toliko grijesiti.


          0

          0
  5. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Apsolutno podržavam slobodu. Ko je navijač Ferrarija, njemu je više sve jedno ko će biti prvi, a ko drugi vozač, biće onaj koji je bolji. Ono jedino što ne želim da vidim jeste egoistične budale koje će raditi štetu timu.



    7

    0
    • Upravo to, taman da nam Ham donese titulu i skine Schumahera ma bas me briga tko ju je donio jer navijam za ekipu. Leclerc je bio odličan naspram Vettela i za to mu skidam kapu. Lani u globalu nije odvezao ništa posebno osim par utrka i kvala. Lanjska sezona nije bila ništa bolja od ijednog njegovih potencijalnih rivala s obzirom u kojem autu oni sjede. Lanjska mu je sezona kao Hamova kada je gubio od Rosberga ili Buttona. Ok ali ispod očekvianja ma tko i što rekao. Branim kad imam materijala za nekoga braniti. Ja prvi ne bi dao ni jednom ni drugom prednost dok ne pokazu da ju zaslužuju i ako za time ima potrebe. Imali bi tretman kao Masa i Kimi u borbi za naslov i ako budu u borbi za titule. Tko u određenom trenutku ima prednost njemu se ekipa okreće i to je to. Ako se nastavi niz i odnos snaga iz druge polovice prošle sezone, Leclerc će morati dobro zasukati rukave i misliti dva koraka u naprijed. Dečko ima potencijal, no imaju i neki dtugi dečki. Na kraju o čemu pričamo . U Ferrari su dolazili višestruki prvaci zadnjih deset godina pa nisu uspjeli u cilju vraćanja naslova u Maranello. Prvo treba vidjeti kakav je bolid pa onda pričati o nekakvim borbama. Ako budu u igri za naslove onda ove price imaju smisla a ako budu kao priteklih godina onda je tako svejedno hoce li biti ovaj ili onaj ispred. Mislim da svi navijači Ferrarija želimo napokon naslov i da je onaj tko će ga donjeti nam u globalu ne bitan. Samo neka ga netko vise osvoji.



      3

      1
  6. U ovom trenutku vjerujem da vozaci Ferrarija imaju nesumnjivo najvise slobode po pitanju utrkivanja, pa onda McLaren pa onda Mercedes, Red Bull (ne racunajuci ostale mid field ekipe).

    Sainz je povjerenje momcadi stekao jer je u svojoj kolekciji imao vise bodova od Leclerca na kraju prethodne sezone, a Leclerc je dokazano tvrd suparnik radi svoje besprijekorne brzine koja ga je poneki put odvela do pole pozicije, pobjede ili bitke za pobjedu u vozilu koje cesto tamo nije pripadalo. Definitivno najotvoreniji timski duel na gridu.

    U McLarenu su stvari pod malo vecim upitnikom s obzirom da je Ricciardo dosao u ekipu kao favorit i race winner, a na kraju su na njemu izvrsavali povremene timske odredbe jer je Norris bio neosporno brzi gotovo pola sezone, stoga mislim da se takve stvari mogu ponavljati u korist jednog ili drugog vozaca ovisno o kontekstu utrke, a ne nuzno radi mogucih preferenci.

    Od Mercedesa ocekujem da ce Russellu dodijeliti ulogu asistenta ukoliko odmah ne pokaze vise brzine od Hamiltona. Suludo, ali naviknuli smo. Nedajboze da se opire ili oglusi na instrukcije, moglo bi opet biti podjela u ekipi na “moju garazu” i “tvoju garazu” kao svojevremeno s Rosbergom.

    Sto se Red Bulla tice tu je jasno da Verstappena smatraju vozacem br. 1, neovisno sto je Verstappen natuknuo kako ubuduce ne zeli Pereza kao vodonosu. Njima ce biti najteze dokazati da je veteran Perez imalo ravnopravan igrac, kad Verstappena ioanko medijski projiciraju kao “buducnost Formule 1”. Nema dvojbe da ce naredbe s pitwalla na nasu zalost i dalje igrati svoju ulogu.


    0

    0
  7. Moj se stav nije mijenjao od doba Schumachera i Irvinea… Mora se znati tko je gazda.


    0

    0