Izdvojeno

Marko: Pregovori s Porscheom dobro napreduju

Piše: Marko Litvić

Prije 7 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U nadolazećim tjednima moglo bi doći do sklapanja jako zanimljivog partnerstva – Porsche bi mogao postati dobavljač motora za Red Bull od 2026. nadalje.

Datum početka partnerstva poklapa se s početkom korištenja nove generacije motora.

Članovi Volkswagen grupacije, Audi i Porsche, već neko vrijeme su u pregovorima s momčadima. Ti pregovori su podignuti na višu razinu prošloga ljeta i pokazalo se kako njemačke tvrtke ozbiljno misle po pitanju ulaska u Formulu 1. Audi je također prilično aktivan u pregovorima s McLarenom.

Sljedeće četiri godine Red Bull će imati “vlastite” motore, koji će također pogoniti sestrinsku momčad, AlphaTauri. Naravno, ti motori su zapravo Hondini, unatoč tome što su se oni službeno povukli iz natjecanja.

Pojavili su se izvori koji kažu kako su pregovori Red Bulla i Porschea toliko napredovali da sad samo čekaju potvrdu od nadzornih tijela iz Volkswagen grupe, te kako bi dogovor trebao biti dovršen već u ožujku ako ne bude nikakvih neočekivanih problema. Taj dogovor bi onda osigurao povratak Porschea kao dobavljača motora po prvi put nakon 1991., kad su bili dobavljač momčadi Footwork.

Red Bullov savjetnik Helmut Marko je rekao kako pregovori s njegovim sunarodnjakom Fritzom Enzigerom, voditeljem odjela za motosport VW Grupe, jako dobro napreduju.

Nedavno je potpredsjednik motosporta Porschea, Thomas Laudenbach, izjavio kako će odluka o Formuli 1 utjecati na to natječu li se u drugim kategorijama, ponajprije Formuli E.

“Nije tajna kako razmišljamo o Formuli 1 i da se faktori važni Porscheu, ponajviše pojačan pritisak za elektrifikaciju pogonske jedinice, polako ostvaruju.”

“Kad bismo se odlučili za Formulu 1, a ta šansa itekako postoji, imalo bi utjecaj na što radimo u ostalim programima. To je sigurno.”

Thomas Laudenbach

Valja spomenuti kako je odmah nakon Laudenbachovih izjava, Porsche ostvario svoju prvu pobjedu u Formuli E. Odnio ju je Pascal Wehrlein, bivši vozač Manora i Saubera.

Komentiraj

10 komentara

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Koja će onda biti svrha dovođenja inžinjera iz Mercedesa i izgradnje Red Bull Powertrains odjela?



    6

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Bez obzira na točnost / istinu u ovome članku, za mene je to puno-previše-prerano, ostvariti dogovor za nabavku motora za 2026., u 2022.!



    1

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Pa Porsche, kao i svi ostali će početi razvijati ove motore čim se finaliziraju pravila. A prije toga Porsche mora osigurati dogovor, da bi znali da sigurno ulaze u F1.



      2

      0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Mogao bi prste u tom motoru imati i Rimac, obzirom na elektrifikaciju i činjenicu na udio Porschea u Rimcu



    7

    0
  4. Nece te vi vidit Porsche_a dok vam Honda ne proda IP za motor, a to se desit nece nikad! Kad je Mclaren osvajao sve zivo s Hondom i kad su radili Mclaren F1 auto Honda nije dala motor,,pa je BMW slozio i proslavio se, japanci ce rade govna jest nego se poklonit nekom Porscheu!



    1

    4
    • nisam najbolje shvatio tvoj komentar, ali ‘nekom porscheu’ je pokazatelj ogromnog nepoštovanja prema instituciji motorsporta.



      3

      1
    • Sebastian Vettel 5
      Pastor Prikaži

      Porsche neće ništa kupovati od Honde. Kao što ni Red Bull nije kupio nikakvo intelektualno vlasništvo od njih. Samo su doveli neke ljude koji su radili za njih, kao što su doveli neke i iz Mercedesa…

      Kao što je sad već poznato, Red bull će i dalje koristiti Hondine motore, odnosno njihov pogon za proizvodnju motora neće ništa raditi na ovim motorima, nego na narednim. Tako da, ako se dogovore sa Porscheom, to neće imati nikakve veze sa Hondom.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni