Izdvojeno

Szafnauer u Alpineu

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 10 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Otmar Szafnauer novi je šef momčadi Alpinea.

Američki inžinjer rumunjskih korijena početkom kalendarske godine napustio je momčad Aston Martina, a da bi se mogao pridružiti Alpineu šuška se od prošlog tjedna, kada je obznanjeno da će glavni sponzor momčadi od sezone 2022. biti BWT.

Na visokim pozicijama F1 momčadi nalazi se od 1998. Nakon nekoliko godina rada za BAR, Jaguar i Hondu, 2009. je došao na čelo Force Indije te je tamo proveo 12 sezona. Preživio je i dva rebrandinga ekipe, prvo u Racing Point, a zatim i u Aston Martin.

U vrhu momčadi Alpinea došlo je do velike rekonstrukcije – uz Szafnauera, momčadi se pridružio i Bruno Famin, bivši dužnosnik FIA-e, koji će se u Viry-Chatillonu, sjedištu momčadi za tehnikalije, brinuti oko razvoja pogonskih jedinica. Pat Fry je s pozicije dizajnera napredovao do one CTO-a, dok bi mu po novom, desna ruka u tehnološkom sektoru trebao biti Matt Harman.

Prošlosezonski izvršni direktor Marcin Budkowski više nije član Alpinea, dok je Davide Brivio preusmjeren na poziciju glavnog odgovornog za razvojni program vozača.

Konce momčadi, koju na stazi predstavljaju Esteban Ocon i Fernando Alonso, i dalje drži CEO Laurent Rossi.

Komentiraj

3 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Spominje se i Bruno Famin kao izvršni direktor?
    Ipak se okreće😀


    0

    0
    • Od 1.1. 22., Renault Sport odjel više ne postoji kao pravni entitet i pripojen je Alpine Racingu, a Bruno Famin postaje šef u Viry Chatillonu u pogonu za pogonske jedinice, tako da od ove godine nema više Renault pogonskih jedinica u F1, sad su Alpine pogonske jedinice.
      I sad im još predstoji kao proizvođaču predstaviti ta prva tri nova modela za cestu, 2024, 25. i 26.



      8

      0
  2. Mclaren
    GoranS Prikaži

    Radio je fantastičan posao u Force Indiji (do početka MB copy-paste filozofije tata Strolla). Nadam se da će uspeti to ponoviti ili još bolje, nadmašiti samog sebe u Alpini.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni