Izdvojeno

Ferrari predstavio F1-75

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 7 mjeseci, 55 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Momčad Ferrarija sedma je po redu predstavila bolid za sezonu 2022. U njihovom domu u Maranellu, svjetlo dana ugledao je F1-75.

Ferrari, kojeg će drugu godinu zaredom predstavljati Charles Leclerc i Carlos Sainz Jr., prošlu je sezonu završio treći u ukupnom poretku konstruktora, s 323,5 boda. Najbolji prošlogodišnji rezultati druga su mjesta Sainza na utrci u Monaku, te Leclerca u Velikoj Britaniji.


Što se vizualnog dijela tiče, ono što se moglo nagovijestiti po odjeći u kojoj su se posljednjih dana kretali Ferrarijevi vozači, nova livreja imat će malo više crne boje u odnosu na prošlogodišnji SF21 model. Također, ovogodišnje izdanje neće imati zeleni detalj njihovog sponzora Mission Winnowa.
Brzini novog bolida javnost će po prvi puta moći svjedočiti između 23. i 25. veljače, na predsezonskim testovima u Barceloni.
Sljedeći na redu za predstavljanje je Mercedes, koji će sutra u Silverstoneu svijetu pokazati svoj W13.

Komentiraj

55 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ako je brz kako izgleda nece bit problemaa 😀😀



    29

    2
  2. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Izgleda jako inovativno i nadajmo se da je brz.



    18

    0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Ko metak💪



    6

    1
  4. ne što su moji, nego bolid izgleda vrhunski, agresivno, komba boja odlična, nos zanimljiv.



    17

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Ufff kakav ljepotan, samo da bude brz. Dosta razlicit u usporedbi s rivalima… bit ce zanimljivoo kad se sve karte pokazu i kad vidimo tko je pogodio sa svojim idejama :D



    13

    0
  6. Brutala….još da mu je implementirati AM prednje krilo i nos (uzdignuta sredina, vezan na drugi element)



    3

    0
  7. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Podsjeca me na Ferrari iz 90s



    12

    0
  8. Super je !
    & kako kaže @VRSV546 – “Ako je brz kako izgleda nece bit problemaa ”

    Ima škrge kao i Aston plus vrlo interesantan dizajn sidepodsa.
    Nešto drugačiji nos, špičast… cool

    No nešto mitu svejedno još ne štima…mmmm…. nekako nedovršeno – na primjer na zadnjem spoileru NEMA NIŠTA!

    Spoiler je prazan. Očekivao sam Santander tamo, pa mi to nekako čudno.



    9

    0
  9. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Hvalim te Bože, napokon lijep bolid. Izgleda utegnuto sa stilom.

    Sad se barem mozemo pravdati za nesto, ako nije brz, bar je zato lijep.



    19

    0
  10. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Nema šanse da je spor sa ovakvim izgledom. Sainz 2022 💪



    18

    1
  11. E to volim, potpuno drugacija filozofija, pa i nek je losa, barem su probali nesto.



    12

    1
  12. Sad kad se maknuo Phillip Morris s bolida – boja je više tradicionalna Ferrari crvena, a manje Marlboro crvena.



    8

    0
  13. agresivno izgleda. oštar nos, kombinacija crne i crvene i zanimljiv zadnji kraj sa sidepodovima i “rupom” između ruba i sredine.
    jedva čekam da ga vidim na stazi.
    i drago mi je što su pravi bolid predstavili a ne samo obojanu repliku.

    ovo mi je možda i najbolja promjena :D

    izdanje neće imati zeleni detalj



    6

    1
  14. ferrari pamtim kao vrhunac povezivanja elegancije i brzine u formuli 1 kroz bolide f2004, f2002 itd

    nadam se da je ovo potpuni povratak staroj slavi



    13

    1
  15. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Nadam se da je pobjednicki.Vec bi bio red.



    9

    0
  16. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    E to je Ferrari.



    9

    0
  17. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Dosad naj agresivniji i najljepši bolid prikazan od ovih ” pravih” predstavljenih.. Pogotovo nos.. Ma vrh!
    Nek još bude brz i bit će odlična sezona. 🏎️😉



    6

    4
  18. Dobar dobar…dosad uz Astona najljepsi…



    8

    0
  19. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    apsolutni pobjednik po pitanju dizajna i ljepote. nadam se da će biti i brz i vratiti ferrari tamo gdje pripada.



    12

    3
  20. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    skupljat će mu se voda u ovim udubinama sa strane XD

    forza f!



    8

    0
  21. Ljepši mi je bio jučer dok je kružila ona slika, ovako sada nos mi i nije neka sreća što se tiče izgleda i retrovizori mi imaju čudan i ne baš atraktivan dizajn – naravno, nebitno kako izgleda bitno kako se vozi…

    Dobijemo te veće felge i onda nam izgledaju ko čelične 13ke sa Golfa 2! Jel imaju kakve BBSice da pašu na ovaj raspored rupa da se koriste barem na intermediji? 🤔😉



    13

    15
  22. Na prvi pogled izgleda agresivno i brzo videcemo da li ce to opravdati i na stazi.



    2

    0
  23. i ovdje nakon foruma:
    izgleda prekrasno, sa dosta zanimljivih detalja. podsjeća me na morskog psa.
    pretpostavljam da ovo nije konačna verzija.



    4

    2
  24. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ferrari uvijek ima neku foru. Usisivač 2014 a sada izgleda kao drenažna cijev za vodu.😂
    Jesu ostavili šaht da voda otiče?
    Lijep je i inovativan i nadam se da će se boriti za pobjede.



    2

    2
  25. James Hunt
    Jozuka Prikaži

    Ja sam jednostavan čovjek, gdje god vidim kombinaciju crne i crvene boje dižem palac gore.



    11

    0
  26. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Evo trnci idu. Ko prva ljubav. Idemo po prvenstvo.



    5

    0
  27. Formula1
    Zeko Prikaži

    za sada AlphaTauri, Williams i Ferrari pokazali inovativnu konstrukciju bočnih usisa. ovo kod Ferrarija posebno drugačije izgleda, sa gornje strane uzdužno udubljenje prema dolje, a rebra su više izbačena prema gore bočno. čekamo ostale sa nestrpljenjem.



    4

    1
  28. Marlboro
    Miha Prikaži

    Sviđa mi se, za sada najljepši. Nos izgleda zanimljivo, super je što inovativno iz dva dijela pa ga mogu naknadno dotjerivat. Prednje krilo je isto drugačije nego kod ostalih. Još samo da se pokaže brz na stazi.



    2

    2
  29. Najs, za sada svatko ima neku svoju filozofiju. Malo me smeta crna fleka sa brojem 75 i crni brojevi.



    1

    0
  30. Izgleda agresivno. Mislim da nisu gledali u neki ziher koncept vec mi dijeluje da su se odlučili na malo više rizika šta je po meni i pravi put ako misliš napredovat. Nekako mi se čini da vecina momčadi daje škrte slike zadnjeg kraja. Ima li tu neke rupe i inovacije u pravilniku koje ne žele da vide i drugi ili sam krivog dojma?
    Samo da ide kao šta izgleda i ja zadovoljan



    8

    0
  31. Gleda sprijeda, zadnji kraj izgleda ko MTD kosilica 😆


    0

    4
  32. Jako podsjeća na bolide sa početka 90-ih. Prst gore za odluku da sve drastično promijene, jedino mi se ne sviđa crna boja brojeva, radije bi da je bijela pa da u tv-prijenosu mogu skužit tko je Sainz, a tko Leclerc.



    1

    0
  33. Ajme, ružan je do bola, ali ako će biti brz, preboljet ću.
    Koncept je zanimljiv, drugačiji od svega što smo do sada vidjeli, što me veseli, jer to znači da su pokušali nešto više.
    Thumbs up Ferrari! 🙂



    2

    11
  34. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Ja jednostavno ne mogu probavit ove felge na bolidima za 2022 sezonu. Odvratne u 3pm!
    Nadam se konkurentnom SF BBQ bolidu :-)



    1

    0
    • Vidiš, meni su felge OK. Drago mi je da se ne ističu. Ne bi volio F&F stil na bolidima.


      0

      0
      • Monisha Kaltenborn
        monkeyseat Prikaži

        Ne bi ni ja f&f kromirana sranja, ali niti rješenja sa ratkapama iz 2007. sezone.
        Par krakova na felgama ne bi ubilo nikoga (osim valjda aerodinamičare) :-)


        0

        0
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          Felge su svakako ove godine za sve od istog proizvođača. Pa čak i da su otkrivene izgledale bi isto za sve. Možda bi ih samo neki drugačije obojili… A i ove ratkape se mogu drugačije obojiti da bi se razlikovali. Kao što je evo Mercedes napisao AMG na njima.



          1

          0
  35. Fenomenalno izgleda, mislim da će se ovu noć ovaj bolid dosta analizirati kod svih konkurenata.
    Inače, gotovo svi skrivaju zadnji dio, izgleda da je tu sva magija….



    4

    0
  36. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ljepotica baš, nemam što drugo nadodati😍



    3

    1
  37. Po do sad viđenom, ovogodišnji bolidi su mi puno ljepši od starih, a ovo je čista poezija, meni je prelijep, a kako mnogi rekoše, ako je brz kao što izgleda, onda nema problema.
    Video s predstavljanja: https://www.youtube.com/watch?v=eCEXpukJTIs



    1

    0
  38. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    Ne smiješ napisat da je ružan, odma dobiješ 10 minusa. :)



    3

    0
  39. Kimi Raikkonen 7
    test_007 Prikaži

    Nos i usisnici su im koma, ostalo je prolazno, nadam se da je brz barem.


    0

    1
  40. Vidim ljudi su oduševljeni ali mnogima je promaklo ono najbirnije ispod usisa nema “prolaza” bocne stranice su debele i ravne , bolid što se poklopca motora tice širok dijeluje jako jako špekasto. Nisam baš uvjeren da su složili nešto pretjerano dobar bolid iz prezentiranoga


    0

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni