Izdvojeno

Sullivan: Masi u ulozi trkaćeg direktora radi strašno puno

Piše: Katarina Predovan

Prije 11 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pobjednik 500 milja Indianapolisa Danny Sullivan smatra da trkaći direktor u Formuli 1 Michael Masi naporno radi te je stao u njegovu obranu s obzirom da FIA planira reorganizaciju vodstva utrke nakon kontroverzne VN Abu Dhabija.

“To je veliki pritisak, pokušavate donijeti ispravnu odluku i slijediti sva pravila. U najboljem slučaju na internetu, imate 51% sretnih ljudi i 49% nezadovoljnih svakom odlukom!”

“Mislim da je nepravedno kriviti Michaela Masija. On je donio odluku temeljenu na mnogo stvari koje sežu unatrag godinu ili dvije, a to je, znate, ‘hajmo završiti pod zelenim zastavama.'”

“Michael je jedan tip – radi inspekcije staza, radi ovo, radi ono. Mislim, tip radi kao pas cijele godine!”

“Na kraju ovog posla, svi su iscrpljeni, vi samo pokušavate donijeti ispravnu odluku.”

Danny Sullivan

Sullivan je rekao kako se odluke donose na temelju pregleda situacije na stazi te da se nikad nije gledalo na to gdje tko stoji u prvenstvu s bodovima. O situaciju u Abu Dhabiju je rekao slijedeće, apleirajući na pritisak vremena i način komunikacije:

“Malo je izmaklo kontroli. U konačnici on mora donijeti odluku i što više podrške možete dobiti oko njega – to bolje. Ali, problem je što nemate vremena sazvati konferenciju.”

“Kada pokušavate raščistiti nesreću, skloniti radnike u zavojima sa staze i sve spremniti za nastavak, nije kao da ima vremena za ‘hej dečki, skupimo se ovdje’. A onda imate ovu radijsku situaciju s porukama momčadi za kontrolu utrke koje se emitiraju… To je po mom mišljenju pogrešno.”

“Michael je dobar tip, Charlie je stvarno vjerovao u njega. Godinama je radio s Charliejem, učio je od najboljih. A Charlie je imao toliko znanja da je razvio cijeli posao, odrastao je kao mehaničar Formule 1 i prošao kroz sve to, tako da je teško pronaći zamjenu za ljude s takvim iskustvom.”

Danny Sullivan

Komentiraj

21 komentara

  1. tko radi, taj i griješi :D



    4

    0
  2. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Sto bi bilo da je masi dignuo crvenu zastavu umjesto safety cara


    0

    0
  3. Evo ideje, sad bilo koji incident da bude, stavi se glasanje na Twitter i nek se u roku od 5-10m izglasa krivac i tjt :)))))).



    3

    0
  4. hajmo završiti pod zelenim zastavama

    Sasvim solidan argument, ali ne pod cijenu kršenja pravilnika.


    0

    3
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ovaj je do sada dao najbolju izjavu vezanu za ovu situaciju. Napokon zdrav razum.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni