Izdvojeno

Sullivan: Masi u ulozi trkaćeg direktora radi strašno puno

Piše: Katarina Predovan

Prije 7 mjeseci, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pobjednik 500 milja Indianapolisa Danny Sullivan smatra da trkaći direktor u Formuli 1 Michael Masi naporno radi te je stao u njegovu obranu s obzirom da FIA planira reorganizaciju vodstva utrke nakon kontroverzne VN Abu Dhabija.

“To je veliki pritisak, pokušavate donijeti ispravnu odluku i slijediti sva pravila. U najboljem slučaju na internetu, imate 51% sretnih ljudi i 49% nezadovoljnih svakom odlukom!”

“Mislim da je nepravedno kriviti Michaela Masija. On je donio odluku temeljenu na mnogo stvari koje sežu unatrag godinu ili dvije, a to je, znate, ‘hajmo završiti pod zelenim zastavama.'”

“Michael je jedan tip – radi inspekcije staza, radi ovo, radi ono. Mislim, tip radi kao pas cijele godine!”

“Na kraju ovog posla, svi su iscrpljeni, vi samo pokušavate donijeti ispravnu odluku.”

Danny Sullivan

Sullivan je rekao kako se odluke donose na temelju pregleda situacije na stazi te da se nikad nije gledalo na to gdje tko stoji u prvenstvu s bodovima. O situaciju u Abu Dhabiju je rekao slijedeće, apleirajući na pritisak vremena i način komunikacije:

“Malo je izmaklo kontroli. U konačnici on mora donijeti odluku i što više podrške možete dobiti oko njega – to bolje. Ali, problem je što nemate vremena sazvati konferenciju.”

“Kada pokušavate raščistiti nesreću, skloniti radnike u zavojima sa staze i sve spremniti za nastavak, nije kao da ima vremena za ‘hej dečki, skupimo se ovdje’. A onda imate ovu radijsku situaciju s porukama momčadi za kontrolu utrke koje se emitiraju… To je po mom mišljenju pogrešno.”

“Michael je dobar tip, Charlie je stvarno vjerovao u njega. Godinama je radio s Charliejem, učio je od najboljih. A Charlie je imao toliko znanja da je razvio cijeli posao, odrastao je kao mehaničar Formule 1 i prošao kroz sve to, tako da je teško pronaći zamjenu za ljude s takvim iskustvom.”

Danny Sullivan

Komentiraj

21 komentara

  1. tko radi, taj i griješi :D



    4

    0
  2. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Sto bi bilo da je masi dignuo crvenu zastavu umjesto safety cara


    0

    0
  3. Evo ideje, sad bilo koji incident da bude, stavi se glasanje na Twitter i nek se u roku od 5-10m izglasa krivac i tjt :)))))).



    3

    0
  4. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    hajmo završiti pod zelenim zastavama

    Sasvim solidan argument, ali ne pod cijenu kršenja pravilnika.


    0

    3
  5. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Ovaj je do sada dao najbolju izjavu vezanu za ovu situaciju. Napokon zdrav razum.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni