BMW je bio dobavljač motora za Williams od 2000. do 2005., a zatim su kupili momčad Saubera i od 2006. do 2009. se natjecali kao BMW Sauber. Nakon završetka 2009. prodali su momčad natrag Sauberu.
Formula 1 2026. želi uvesti novu generaciju motora koji bi više ovisili o električnoj energiji, a motori sa unutarnjim izgaranjem bi trebali ići na potpuno održivo biogorivo koje je trenutno u fazi razvoja.
Već je poznato kako su Audi i Porsche već neko vrijeme jako aktivni u razgovorima što se dobavljanja motora tiče. Pitanje je jesu li i u BMW-u zainteresirani za nešto takvo.
Novi šef momčadi Aston Martina, Mike Krack, rekao je kako BMW budno prati što se događa u svijetu Formule 1, ali kako im trenutno nije plan vratiti se.
“BMW stalno gleda što se događa u Formuli 1, ali mislim kako to u ovom trenutku nije problem.”
Krack je ranije u svojoj karijeri radio upravo za BMW Sauber, gdje je bio glavni inženjer. U to vrijeme radio je s mladim njemačkim vozačem koji je kasnije osvojio četiri naslova prvaka – Sebastianom Vettelom. Njih dvojica se ove godine ponovno ujedinjuju u bojama Aston Martina.
Vettel je rekao kako će dolazak Kracka biti poboljšanje za momčad, jer će njegovo iskustvo jako dobro doći Aston Martinu. Krack je rekao kako je ostao u dobrim odnosima s Vettelom čak i 15-ak godina kasnije.
Kad je upitan je li možda Vettel imao ikakav utjecaj na njegov dolazak, Krack je kroz smijeh rekao:
“Ne znam, nisam bio tamo. To morate njega pitati.”
Mike Krack
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pljušte dobre vijesti u ovoj 2022.
Nadam se, dobrim tempom, tj. nećemo previše očekivati, ali neka pozitive za F1 budućnost.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjalo bi da se vrati bar jos jedan legendarni proizvođač motora sa unutrašnjim izgaranjem, a posebno netko kvalitetan kao BMW ili Porsche. 👍
Možda u buduće vrijeme elektromobilnosti ugledaju potencijal natjecanja u jednom iskonskom motorsportu da pokažu da su još uvijek živi!
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Poslije Ferrarija najdraza momcad
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novi Ferrari?
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet cemo sutra ☺️
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se da jest. izgleda superagresivno. iako sam više fan crvene i bijele kombe, moram priznat da je ovo odlično još malo pa too good to be true.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguće. Nisam još vidio ovakav model, ni od FiA-e, ni od fanova.
Ako jest, ima zanimljivih stvari, ali mislim da su neka već prikazana rješenja ekstremnija…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na svaki moj post Pastor mi lupi minus. Baš svaki. Haha 😂
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sam sebi daje plus. 🤣
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa logično da sam sebi daje +. Valjda se slaže sam sa sobom :))))).
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.meme-arsenal.com/memes/e44e016e1e7a8528bac018ec951a67da.jpg :D
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://imgur.com/j2hpdG7
Prvi naslov je bio da se planira vratiti, sad vidim drugi naslov i pročačkam po history-u i vidim da je promijenjeno u da se BMW ne planira vratiti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u linku isto nema ”ne”, jedino je u naslovu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BMW je kao trkaća kompanija podbacio u novije doba. Nešto malo dtm i tu i tamo dakar reli. Ali podvili su rep u WTCC-u, podvili su rep u f1. U reliju su sa minijem kojeg je pripremao prodrive imali veliki napredak i borili se za postolja i pobjede već u prvoj sezoni. I onda iznenadno povlaćenje. Ma obična pr firma.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ne začuđuje s obzirom na veze obitelji Quandt s bivšim ministrom propagande. :)
2
0