Izdvojeno

Albon nakon treninga u simulatoru: Novi bolid je živahan

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alexander Albon je ponovno u Formuli 1 nakon godine pauziranja.

Danas je sa šefom momčadi Williamsa, Jostom Capitom, i novim momčadskim kolegom Nicholasom Latifijem otkrio novu livreju Williamsa FW44, kojega će voziti ove sezone – Williamsovoj 45. u Formuli 1.

Albon je na otkrivanju rekao kako razumije kako momčad funkcionira, te kako je uložio puno truda kako bi došao u potrebnu formu i skupio znanje u simulatoru.

“Toliko je drugačije, vozimo potpuno drugačije bolide u usporedbi s prethodnim godinama, tako da što se pouzdanosti tiče, ali i vremena na stazi općenito, učinkovita vožnja postaje puno važnija.”

Albon u svojoj karijeri u Formuli 1 ima dva postolja iz vremena kad je bio vozač Red Bulla – treća mjesta na VN Toskane i VN Bahreina 2020. Iako nije bio na gridu u 2021., vjeruje kako je spreman vratiti se.

“Za mene je pauza otkad sam zadnji put sjeo u bolid bila još dulja. Naporno sam trenirao prošlu sezonu i na početku ove godine kako bih bio spreman.”

“Što se tiče priprema i osjećaja za bolid, puno dana smo proveli u simulatoru. Imamo dobru ideju kakav će bolid biti. Bit će malo više živahan.”

“Mislim kako će sposobnost vozača biti više naglašena i to koliko performansi mogu izvući iz bolida. To je dobro za navijače.”

Williams idući tjedan ide u Barcelonu gdje će imati prva testiranja. Tad će Albon morati brzo raščistiti paučinu.

“U Barceloni mi je glavni cilj ponovno ojačati mišiće vrata.”

“Ali uzbuđen sam i imam osjećaj kako ćemo imati lagano trodnevno testiranje u Barceloni prije nego što odemo u Bahrein i svi se uozbilje.”

Alexander Albon

Komentiraj

2 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Živahan, znači biće pirueta? Sviđa mi se ovaj novi bolid viđen danas na Silverstoneu. Lijep je i prilično utegnut i vitak. Meni ovo izgleda jako dobro.



    2

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Albon je vjerovatno ono najbolje ka drugima a najgore ka sebi. Covjek je na nivou da ne vidi kako se pobjede ili titule uzimaju. Podrska za Albona u 2022!



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni