Izdvojeno

Tost: Stvarni utjecaj ograničenja troškova osjetit će se u 2023. godini

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jedna od novosti u sezoni 2022. su i ograničeni troškovi koje momčadi imaju, kako bi razlika između bogatih i siromašnijih ekipa bila što manje primjetna. Šef AlphaTaurija Franz Tost smatra da su velike ekipe ipak imale prednost tijekom dizajniranja bolida prošle sezone za sezonu 2022., no vjeruje da će ograničenje troškova imati učinak.

“Mislim da će ograničenje troškova imati učinka. Ove je godine smanjeno za dodatnih pet milijuna.”

“Trebalo bi napraviti razliku, ali kako su velike momčadi do ljeta prošle godine mogle imati koristi od većeg broja ljudi, naravno da su bile u prednosti.”

“Mogli su obaviti puno više istraživanja i razvoja, posebno koristeći simulacijske alate, i mogli su isprobati nekoliko različitih filozofija dizajna kako bi pronašli najbolje rješenje za njih.”

“Stoga bi se moglo dogoditi da će vrhunske momčadi i i dalje imati prednost, ali jaz između vrhunskih momčadi i ostatka trebao bi biti manji i očekuje se da će svi bolidi biti puno bliži.”

“S ovom novom erom bolida, trebali bismo imati više akcije na stazi i kompaktniji grid, odnosno, više zabave za gledatelje.”

Franz Tost

Iduću sezonu ograničenje budžeta smanjuje se za dodatnih 5 milijuna, odnosno, u osnovi iznosi 135 milijuna eura.

“Mislim da će se puni učinak ograničenja troškova vidjeti tek 2023. uz daljnje smanjenje proračuna.”

“Zato što u tom trenutku niti jedna momčad neće imati prednost i svi će morati paziti da ostanu u granicama troškova.”

“Prošle godine nas limit troškova apsolutno nije zabrinjavao, jer smo poslovali na razini daleko ispod toga, ali čini se da su ovi potpuno novi bolidi puno skuplji od onih iz prethodnih godina.”

“Ovo će otežati svim ekipama da ostanu unutar tih granica, ali će pomoći da se bolidi približe u smislu performansi, za što mislim da je vrlo pozitivno.”

Franz Tost

Komentiraj

4 komentara

  1. Sve dosadašnje midfield ekipe čekaju tu 2023/24 ko ozebli sunce.
    Inače, bolid Tostove ekipe me stvarno iznenadio, Haas je recimo jako širok kod prednjih usisa zraka ( i zbog sistema hlađenja), Aston Martin odozgo nema onaj “coke bottle” dizajn, nego izgleda kao neko ovalno pecivo za sendvič (opet da bi smjestio i hlađenje), čak je i McLaren kao i Alpine prošle godine ( ipak u nešto manjem opsegu) stavio dio hlađenja iznad motora, a Alpha Tauri je najvitkiji bolid do sada, što bi moglo značiti da Hondinom motoru treba manje hlađenja nego Mercedesovom. Ako je tako, onda je Mercedes u problemu, osim ako opet ne razvijaju veću snagu.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni