Jedna od novosti u sezoni 2022. su i ograničeni troškovi koje momčadi imaju, kako bi razlika između bogatih i siromašnijih ekipa bila što manje primjetna. Šef AlphaTaurija Franz Tost smatra da su velike ekipe ipak imale prednost tijekom dizajniranja bolida prošle sezone za sezonu 2022., no vjeruje da će ograničenje troškova imati učinak.
“Mislim da će ograničenje troškova imati učinka. Ove je godine smanjeno za dodatnih pet milijuna.”
“Trebalo bi napraviti razliku, ali kako su velike momčadi do ljeta prošle godine mogle imati koristi od većeg broja ljudi, naravno da su bile u prednosti.”
“Mogli su obaviti puno više istraživanja i razvoja, posebno koristeći simulacijske alate, i mogli su isprobati nekoliko različitih filozofija dizajna kako bi pronašli najbolje rješenje za njih.”
“Stoga bi se moglo dogoditi da će vrhunske momčadi i i dalje imati prednost, ali jaz između vrhunskih momčadi i ostatka trebao bi biti manji i očekuje se da će svi bolidi biti puno bliži.”
“S ovom novom erom bolida, trebali bismo imati više akcije na stazi i kompaktniji grid, odnosno, više zabave za gledatelje.”
Franz Tost
Iduću sezonu ograničenje budžeta smanjuje se za dodatnih 5 milijuna, odnosno, u osnovi iznosi 135 milijuna eura.
“Mislim da će se puni učinak ograničenja troškova vidjeti tek 2023. uz daljnje smanjenje proračuna.”
“Zato što u tom trenutku niti jedna momčad neće imati prednost i svi će morati paziti da ostanu u granicama troškova.”
“Prošle godine nas limit troškova apsolutno nije zabrinjavao, jer smo poslovali na razini daleko ispod toga, ali čini se da su ovi potpuno novi bolidi puno skuplji od onih iz prethodnih godina.”
“Ovo će otežati svim ekipama da ostanu unutar tih granica, ali će pomoći da se bolidi približe u smislu performansi, za što mislim da je vrlo pozitivno.”
Franz Tost
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve dosadašnje midfield ekipe čekaju tu 2023/24 ko ozebli sunce.
Inače, bolid Tostove ekipe me stvarno iznenadio, Haas je recimo jako širok kod prednjih usisa zraka ( i zbog sistema hlađenja), Aston Martin odozgo nema onaj “coke bottle” dizajn, nego izgleda kao neko ovalno pecivo za sendvič (opet da bi smjestio i hlađenje), čak je i McLaren kao i Alpine prošle godine ( ipak u nešto manjem opsegu) stavio dio hlađenja iznad motora, a Alpha Tauri je najvitkiji bolid do sada, što bi moglo značiti da Hondinom motoru treba manje hlađenja nego Mercedesovom. Ako je tako, onda je Mercedes u problemu, osim ako opet ne razvijaju veću snagu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a mozda je alpina u prednosti, jer su lani onakav koncept napravili da budu spremni za ovo sezonu 🤔
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam što je Aston radio ispod polopaca, ali bolid im je debeo, drastično. McL i Aston imaju isti PU. Pakiranje tog motora totalno drugačije. Po slikama pari da u Astona mogu stati dva motora.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad me još vise zanima šta je Ferrari napravio
1
0