Tost: Stvarni utjecaj ograničenja troškova osjetit će se u 2023. godini

Izdvojeno

Katarina Predovan

Prije 2 godina 2 min 4 komentara

Jedna od novosti u sezoni 2022. su i ograničeni troškovi koje momčadi imaju, kako bi razlika između bogatih i siromašnijih ekipa bila što manje primjetna. Šef AlphaTaurija Franz Tost smatra da su velike ekipe ipak imale prednost tijekom dizajniranja bolida prošle sezone za sezonu 2022., no vjeruje da će ograničenje troškova imati učinak.

“Mislim da će ograničenje troškova imati učinka. Ove je godine smanjeno za dodatnih pet milijuna.”

“Trebalo bi napraviti razliku, ali kako su velike momčadi do ljeta prošle godine mogle imati koristi od većeg broja ljudi, naravno da su bile u prednosti.”

“Mogli su obaviti puno više istraživanja i razvoja, posebno koristeći simulacijske alate, i mogli su isprobati nekoliko različitih filozofija dizajna kako bi pronašli najbolje rješenje za njih.”

“Stoga bi se moglo dogoditi da će vrhunske momčadi i i dalje imati prednost, ali jaz između vrhunskih momčadi i ostatka trebao bi biti manji i očekuje se da će svi bolidi biti puno bliži.”

“S ovom novom erom bolida, trebali bismo imati više akcije na stazi i kompaktniji grid, odnosno, više zabave za gledatelje.”

Franz Tost

Iduću sezonu ograničenje budžeta smanjuje se za dodatnih 5 milijuna, odnosno, u osnovi iznosi 135 milijuna eura.

“Mislim da će se puni učinak ograničenja troškova vidjeti tek 2023. uz daljnje smanjenje proračuna.”

“Zato što u tom trenutku niti jedna momčad neće imati prednost i svi će morati paziti da ostanu u granicama troškova.”

“Prošle godine nas limit troškova apsolutno nije zabrinjavao, jer smo poslovali na razini daleko ispod toga, ali čini se da su ovi potpuno novi bolidi puno skuplji od onih iz prethodnih godina.”

“Ovo će otežati svim ekipama da ostanu unutar tih granica, ali će pomoći da se bolidi približe u smislu performansi, za što mislim da je vrlo pozitivno.”

Franz Tost

Odgovor

4 komentara

  1. Alpine
    Alpine Prikaži

    Sve dosadašnje midfield ekipe čekaju tu 2023/24 ko ozebli sunce.
    Inače, bolid Tostove ekipe me stvarno iznenadio, Haas je recimo jako širok kod prednjih usisa zraka ( i zbog sistema hlađenja), Aston Martin odozgo nema onaj “coke bottle” dizajn, nego izgleda kao neko ovalno pecivo za sendvič (opet da bi smjestio i hlađenje), čak je i McLaren kao i Alpine prošle godine ( ipak u nešto manjem opsegu) stavio dio hlađenja iznad motora, a Alpha Tauri je najvitkiji bolid do sada, što bi moglo značiti da Hondinom motoru treba manje hlađenja nego Mercedesovom. Ako je tako, onda je Mercedes u problemu, osim ako opet ne razvijaju veću snagu.



    3
    2

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.