Izdvojeno

Tsunoda: Pod većim sam pritiskom, ali to mi je motivacija

Piše: Marko Litvić

Prije 10 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Yuki Tsunoda izjavio je kako će biti pod nešto većim pritiskom u svojoj drugoj sezoni u Formuli 1.

U svojoj debitantskoj sezoni, 21-godišnji Japanac je u svakoj kategoriji bio gori od svog momčadskog kolege, Pierrea Gaslyja. Gasly je bio toliko bolji da se Tsunoda malo iznenadio što je uopće dobio priliku voziti u sezoni 2022.

Tsunodin najveći problem u prvoj sezoni bio je manjak iskustva na većini staza jer na njima nije vozio u juniorskim kategorijama. Sada kad je odvozio cijelu sezonu, mladi vozač AlphaTaurija zna na čemu mora poraditi u novoj sezoni.

“Jedva čekam opet se utrkivati, imam osjećaj kako sad puno bolje razumijem stvari u usporedbi sa prošlom godinom, i sad znam kako se moram pripremiti da bih odvozio dobro.”

“Znam koje su mi slabe točke, imam iskustvo iz prošle sezone i naporno sam radio kako bih bio spreman.”

“Prošle godine, ako bi se nešto neočekivano ili neobično dogodilo, nisam se mogao dovoljno brzo prilagoditi i zbog toga mi je bilo teško u puno utrka.”

“Prošlu sezonu sam zaključio dobro, četvrtim mjestom u Abu Dhabiju, tako da želim prenijeti taj zamah u novu sezonu.”

“Sad osjećam veći pritisak rezultata nego prošle godine, ali to je dobar pritisak, to mi je motivacija kad treniram.”

AlphaTauri je danas imao otkrivanje bolida, iako je zapravo riječ o konceptu sa ovosezonskom livrejom, dok će pravi bolid pokazati kasnije.

Tsunoda je za kraj rekao kako je svjestan da je pred njim puno napornog rada.

“Želim poboljšati svoj tempo i dosljednost u stilu vožnje. Znam što moram učiniti kako bih to postigao.”

“Ako mogu voziti na isti način kao zadnje tri ili četiri utrke prošle sezone, bit će to dobar početak. Neće biti lako, ali sam uvjeren kako to mogu postići.”

Yuki Tsunoda

Komentiraj

3 komentara

  1. Ništa se kod tebe promjenit neče.tu si zbog Honde,a do kad čemo vidit



    4

    2
  2. Mora on puno toga popraviti
    razlika između dva vozača od 90 bodova je katastrofa. Sa obzirom da je PG često kvalificirao ispred Ferraria i MCL-a i znao završavati i ispred dvojca 30i kusur bodova na kontu YS-a je apsolutna katastrofa sa obzirom na potencijal bolida u rukama PG-a.
    Po meni on ništa posebno nije pokazao a koliko je navikan bio.



    6

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni