Izdvojeno

Sainz: F1-75 je maksimalno inovativan i drukčiji

Piše: Ante Vetma

Prije 10 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz kaže da je Ferrarijev novi bolid za 2022. godinu “maksimalno inovativan i drukčiji”.

U pripremi za svoju drugu sezonu u Maranellu, Španjolac je za talijanski Corriere della Sera izjavio:

“Što se priprema tiče – imao sam intenzivne treninge u siječnju, kako po pitanju fizičke spreme, tako i u simulatoru.”

“Novi bolid je drukčiji od svega što ste vidjeli proteklih sezona, maksimalno inovativan.”

“Do prošle godine smo vozili najbolje bolide u povijesti Formule 1. Bili su jako dobro balansirani, ali i oštri prema pogreškama. Ako ste na trenutak izgubili kontrolu – sudarili biste se.”

“Ovaj Ferrari mi se čini pitomiji. Ovjes je tvrđi, a trebat će se i naviknuti na sve to.”

Sainz nastavlja o upravljivosti:

“Ako je bolid lakše voziti onda se sve brže razvija, a vremena krugova dolaze skoro sama od sebe. Nakon toga morate podatke usporediti s konkurencijom.”

“Ne vjerujem da će prvi testovi u Barceloni biti dovoljni, ali u Bahreinu ćemo imati određene informacije.”

Kaže da je atmosfera u ekipi energična i optimistična:

“Mislim da nam je prošlogodišnje iskustvo svima koristilo. U Maranellu vladaju osmjesi i samopouzdanje. Ne vidim stres. Vidim ljude koji žele ostvariti dobar rezultat.”

Ferrari je prošle godine završio na trećem mjestu u konstruktorskom poretku, a s novim resetom pravilnika nadaju se pobjedama i vječnom cilju – borbama za titulu.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Puno komentara iz Ferrarijevog tabora u zadnja dva tjedna, nekako mi djeluju pomalo i umjetno kao da se busaju u prsa. Iako bih volio da se ukljuce u fajt za naslov, sve sam manje optimistican da ce se to dogoditi.



    2

    7
  2. Nadam se da ce napokon se borit barem za postelja a da ne govorim o pobjedama



    2

    0
  3. Meni sve ukazuje da Ferrari ide u top 2. Bit će opet minusa. Nakon testiranja će se to pretvoriti u pluseve :)



    6

    0
  4. Samo neka budu blizu vodećima odmah na startu 🤞



    2

    0
  5. Iduca godina je nasa hehe



    3

    1
  6. Bilo bi lijepo da Ferari napokon napravi bolji bolid i da se njegovi vozači bore za pobjede. A još ljepše i da Alpine smanji zaostatak za vodećima.



    5

    0
  7. Ako su novi auti lakši za korištenje onda će i Vettel podignuti nivo.



    2

    3
  8. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ova godina je naša.



    2

    0
  9. “Ako je bolid lakše voziti onda se sve brže razvija (…)”

    nisam o ovome razmisljao iz tog kuta. fascinantan detalj. za brzi bolid tezih voznih karakteristika trebat ce vremena da se pronadje stabilnost kroz eksperimente i testove, a tek onda slijedi razvoj u vidu dodatne brzine. dobro balansiran bolid ce odmah imati temelj za izgradnju brzine. sainz mudro zbori.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni