Izdvojeno

Sainz: Svi mehaničari u Ferrariju još uvijek pričaju o Michaelu

Piše: Luka Softić

Prije 8 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon odlaska Michaela Schumachera u (prvu) mirovinu 2006. Ferrari je osvajao vozački naslov još samo s Raikkonenom 2007. a Massa je 2008. ostao kratak za bod. Veliki vozači poput Alonsa i Vettela dolazili su blizu, ali nisu uspijevali usrećiti Tifose na odgovarajući način, a legendarni Ferrarijevi navijači se dolaskom novih pravila 2022. nadaju da je čekanje na obnovu vječne slave najstarije F1 momčadi pri kraju. Mladu i ambicioznu vozačku postavu uz Monegažanina Leclerca čini i 27-godišnji Španjolac Carlos Sainz koji se u prethodnoj sezoni etablirao kao možda i najkvalitetnija pridošlica u novu momčad – ostvario je peto mjesto u ukupnom poretku, jedini je na gridu završio sve utrke u sezoni (izvan bodova je bio samo dvaput), a što je najintrigantnije, bodovno je nadmašio okosnicu momčadi Leclerca. Upravo zbog toga se Sainz nada da će u skorijoj budućnosti imati priliku za borbu za naslov, a osvajanje kojeg će mu, s Ferrarijem, biti, kako kaže, ostvarenje snova. Ususret novoj sezoni osvrnuo se na trenutnu atmosferu u momčadi.

“Otkad sam stigao u Ferrari slušam priče o Michaelu Schumacheru. Volio bih da sam ga poznavao, bio njegov drug, razumio zašto je uspijevao biti tako poseban.”

”Svaki mehaničar govori o njemu i divno je slušati kako je pridobio čitavu grupu i predvodio ih, okružen poštovanjem i privrženošću.”

Carlos Sainz ima ugovor s Ferrarijem do kraja 2022. a kvalitetne izvedbe 2021. su ga dovele u prigodu da pregovara o njegovu produljenju.

“Kao što je Binotto rekao, obojica smo zadovoljni i namjeravamo produljiti suradnju, a ova zima je dobra prilika da dođemo do sporazuma.”

”Trudimo se. Postati svjetski prvak s Ferrarijem je moja najveća ambicija. Volio bih obnoviti ugovor čim prije.”

Carlos Sainz

Predstavljanje novog Ferrarijevog F1-75 zakazano je za 17. veljače.

Komentiraj

23 komentara

  1. I dan danas ime Schumacher je sinonim za brzog vozača, samouvjerenog vozača, a ponekad i za luđaka za volanom. Uglavnom on je Formula 1 kao što je Michael Jordan NBA.



    33

    3
    • To je tebi.
      Ove moderne generacije vole tetkice u roza kompletićima s presađenom kosom ispletenom u pletenice….koji rutinski zlostavljaju svoje osoblje, ali su jako osjetljivi na svjetske probleme.



      48

      11
      • Michael Schumacher
        karte_m0lim Donator Prikaži

        🤭🤭🤭🤭



        14

        2
      • Dok si se ti divio MSu starija ekipa je vozače nazivala tetkicama i kako su pravi muškarci prije njih vozili F1.

        Sigurno se sjećaš Laudine izjave iz tog doba da bi i majmun mogao voziti ove bolide.

        Svi oni su pravi vozači. Za vrijeme MSa, prije njega i dan danas. Jedino što se mijenja jest da ti (i svi mi) starimo dok se pokušavamo držati za vrijednosti koje su bile onda kad smo bili najviše zapaljeni za F1.



        15

        9
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          Schumi je jedan od rijetkih koji je vozio ere V12, V10, V8, otišao je I pred V6-ce. Trkao se protiv Senne, Prosta, Mesnela, Hilla, Hakkinena, kasnije nove krivi koja je isto postala uticajna u F1, Alonso, Kimi itd… Svi oni su prvaci, konkurencija je bila velika I pored takvih se istaknes.

          Ono zbog čega ga svi pamte, došao je kao prvak u Ferrari, ne da bude zvijezda, već da sa timom vrate Ferrari na pravi put. Schumacher je 5 godina krcio svoj put do titule, kasnije trud se isplatio.

          Takvih priča nema puno u F1. Zato je sve misticno s njim.



          50

          1
        • @Slavenowsky zaboravio si reci da je i Mercedes od jednog tima srednjeg poredka izveo na pobednicki put



          14

          2
        • Mclaren
          GoranS Prikaži

          Ta Laudina izjava je antologijska, školski primer kako ukopati samog sebe :) Ubrzo nakon toga je testirao Jaguar, nije mogao jedan krug spojiti, mislim da se izvrteo 3 puta – zaključak je, možda majmun može voziti ali Lauda ne ;) https://youtu.be/GLLDWnJEUfQ



          11

          1
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          nikolar95, nije merc izveo tim nego je upravo schumi izveo merc iz prosjeka. samo nije ostao dovoljno dugo za žetvu



          2

          2
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Shumi je Schumi… sinonim za brzinu! Cak su pjesme i filmovi snimljeni! Da li je bio najbolji!? ne znam… da li je bio najgori!? znam da nije… ali je bio najpopularniji vozač u istoriji moto sporta! Bio je mit I velicina, radnik, muž I otac… šampon!

    A šta imamo danas!? Manekene, tweeterase, instagramere, pedere I zdepi materine… I onda dodje neko I počne da soli pamet ko je ko u F1 I motosportu…



    23

    4
  3. “Otkad sam stigao u Ferrari slušam priče o Michaelu Schumacheru. Svaki mehaničar govori o njemu i divno je slušati kako je pridobio čitavu grupu i predvodio ih, okružen poštovanjem i privrženošću.” pitam se zašto i posli 15 -16 godina mehaničari ferraria govore o MS ? mislim da nijedan vozač bar u zadnjih 20ak godina nije ima lojalniju ekipu mehaničara od michaela . on je naučio poštivati druge i zato je bija poštovan , zato je pridobija druge u svrhu zajedničkog cilja ferraria . ali nije MS bija takav samo u ferrariu . steve machetta nekadašnji konstruktor u benettonu je svojevremeno izjavija “Michael se odlično uklopio u Benetton kada je došao. U početku sam mislio da glumi kako bi nam se dopao, ali sam kasnije shvatio da je on zaista takav. Michael Schumacher je neko ko voli ljude i koga će ljudi veoma brzo zavoljeti” . poštovanje MS i ljudi sa kojima je radija je bilo uzajamno . da je danas pitat vozače kako se zovu žene , dica njihovih mehaničara čisto sumnjam da bi zanali …MS je to zna . sjećam se dvi “crtice” jergovića o MS … navodno su ih upoznali i posli 2 ili 3 godine su se sreli u prolazu . MS je jergovića oslovija po imenu i razminija nekoliko rečenica sa njim . jergović je isto spomenija da je MS svojim mehaničarima iz svog džepa zna kupovat zlatne rolexe . mo0gli bi se zapitat zašto su svi njegovi mehaničari plakali kad je u suzuki 2006. zbog kvara/odustajanja izgubija potencijalnu titulu . moga ih je bolit kur , oni su bez obzira dobili svoje plaće zar ne ? no , plakali su , a MS umisto da bude raspi*zđen zbog tog gubitka je odlazija od jednog do drugog i tješija je uplakane . MS je bija “okrutan” na stazi ali van staze je bija duša od osobe . bi li to moga bit razlog zašto CS i danas posli toliko vrimena sluša od mehaničara priče o MS ? jer od njegovog umirovljenja u ferrariu izmjenilo se vozača ali valjda nijedan nije bija tako unikatan ka šta je bija michael , a to mehaničari i znaju i pamte ….



    29

    0
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      veliki san fan Ferraria, ali i svi ljudi u Ferrariu znaju da bez njega, Ferrari nebi imao onu dominaciju, i mozda nebi ni bio tolko velik brend kao što ke danas iako nisu osvojili nista ima skoro 15 godina
      Zato sam ja osobno kao i oni sretan što je izabrao Ferrari 😀



      10

      0
    • Nisam ga volio na stazi, a izvan nisam ništa znao kakav je… Tada mi je zapelo za oko da je donirao 10 000 000 $ za žrtve tsunamija u Aziji od kojeg je stradao preko 100000 ljudi tamo 2004. godine


      0

      2
      • zd1400rt … nije u šoldima sve . iako je MS donira više od 50 milja $ , dolazija u sarajevo 1996,/97. i donira za bolnicu u kojoj su se liječila djeca stradala od mina i neeksplodiranih sredstava te također je donira i za dječije bolnice u peruu i senegalu meni više ovaj događaj ilustrira kakva je osoba bija MS “Zanimljiv detalj se dogodio pred VN Kanade. Naime, mali Michael iz Kanade je bio teško bolestan, a bio je veliki fan Michaela Schumachera. Dijete je bilo paralizovano, a njegova majka i otac su otputovali prema Montrealu kako bi pokušali da stupe u kontakt sa Schumacherom i da ga upoznaju. U velikoj masi fotoreportera i fanova, u prvi mah nisu uspjeli, pa su odlučili da se vrate u Toronto. Ipak, sutradan su ponovo odlučili da sa sinom dođu do boksa Ferrarija i da upoznaju Michaela. Kontaktirali su još neke ljude kako bi im oni pomogli da upoznaju Nijemca.
        U sili raznih fanova, fotorepotrera i starleta Michael Schumacher se probija kroz iste, te se kreće prema porodici malog Michaela. Dijete je bilo paralizovano i sjedilo je u kolicima, a roditeljima su se bukvalno odsjekle noge kada je Schumacher stigao do njih. Potom je kleknuo, zagrlio malog dječaka koji se također zvao Michael, a onda mu je rekao:
        “Zdravo Michaele. Znam da se zoveš Michael baš kao i ja i da navijaš za mene. Samo da znaš da ja znam ko si ti, čuo sam za tebe i veoma te volim. Ti si moj mali heroj”, rekao mu je Michael Schumacher.
        Roditelji i svi okupljeni su bukvalno grcali u suzama, dok je Schumacher grlio dječaka i pričao s njim.”
        tko god ima novca u “ogromnim količinama” može ga donirati samo je pitanje iz kojih pobuda tako nešto neki rade . npr zbog PR – a ? bill gates je filantrop isto ka šta je bija i MS samo šta bill priča kako nas je previše na planeti pa bi to trebalo “reducirat” , a pravi filantrop pokazuje ljudsku toplinu ka šta je MS pokaza u kanadi prema dječaku u kolicima . virujem da je veči gest kad takav šampion zanemari sve oko sebe i dođe zagrliti dječaka , popričat s njime . isto tako virujem da je malom michaelu bija draži zagrljaj njegovog fana nego da je od MS dobija novac jer topli , iskreni zagrljaj je nekad vridniji od mnogih svjetovnih stvari .



        9

        0
    • Eh usra ga sad s unikatom. Bio je jedan unikatan i to dvaput (i to je valjda unikatno). :)


      0

      0
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        ‘The car in front is absolutely unique, except for the one behind it, which is identical’


        0

        0
      • wapi … prije će bit da si ga ti usra sa komentarom . kažu da se vrag krije u malim stvarima pa si valjda previdija rečicu “VALJDA nijedan nije bija tako unikatan ka šta je bija michael” . ovako napisano daje mogućnost da je još bilo unikatnih u ferrariu ali VALJDA nijedan kalibra MS ;)


        0

        0
  4. ferrari je oduvijek cijenio tradiciju i ljude koji su doprinijeli ekipi.

    sin legendarnog ferrarijevog prvaka phil hilla je pricao kako su ih u ferrariju ugostili 2006. tijekom velike nagrade italije u monzi i tretirali ga s ogromnim postovanjem. kimi raikkonen je takodjer posebno pozdravljen od strane ferrarija u abu dhabiju, a njihovim mehanicarima je na kraju mahnuo prolazeci kroz pit lane. iskreno, nisam primjetio da se mclaren uopce oprostio od kimija. ne moram ni pricati o lorenzo bandiniju, michael schumacheru, gilles villeneuveu i dr.

    legendarni vozaci su dobili respekt i izlistani su kao heroji ferrarija. tako da me ne cudi da schumachera jos uvijek spominju i u garazi. to je ekipa za koju se samo moze navijati.



    10

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    sainz je follower a ne vođa. zato niš od njega.. nitko sretniji od mene ako me demantira .)



    2

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni