Formula 1 će 2026. uvesti nove motore sa većim naglaskom na električnu energiju i agregatom koji daje 350 kW energije.
Momčad Aston Martina je dogovorila suradnju sa saudijskom naftnom tvrtkom Saudi Aramco prije početka sezone 2022. i njihov tehnički referent Andrew Green misli kako je to početak puta prema proizvodnji njihova vlastitoga motora u Formuli 1.
“Mislimo ići naprijed sa svojim ambicijama, mislim da definitivno tražimo šansu za dugoročno opskrbljivanje pogonskim jedinicama.”
“2026. je dogovorena kao godina za nove propise što se pogonskih jedinica tiče i mi kao momčad bismo htjeli sudjelovati.”
“Sad imamo Aramco kao sponzora i vidjet ćemo kako će pregovori ispasti u nadolazećim godinama, siguran sam kako ćemo vidjeti sve detalje i razumjeti ima li koristi za nas da krenemo u tom smjeru.”
Ovo će biti posljednje verzije pogonskih jedinica prije nego što nastupi “zamrzavanje”. Green misli kako su promjene između prošle i ove sezone zapravo minimalne, bez obzira na prilagodbu na novo E10 gorivo.
“Pogonska jedinica stvarno ima minimalne promjene u odnosu na 2021., vjerojatno je to dio bolida koji će imati najmanje promjena između 2021. i 2022. “
“Još uvijek smo u homologiranom aspektu što se pogonske jedinice tiče. Pogonska jedinica je razvijena tako da može primati E10 gorivo u 2022., tako da je trebala biti ponovno kalibrirana, a goriva iznova pomiješana.”
“Ali, to nije značajna promjena. To je uobičajena pogonska jedinica za sve korisnike Mercedesova motora, a oni i dalje proizvode samo jednu pogonsku jedinicu za sve. Tako da mislim kako to nije veliki problem za njih.”
Andrew Green
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što više motora, to bolje. Idealno svaki tim bi radio svoj vlastiti motor.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni bi idealno bilo kad bi svi proizvodili svoje motore, ali ekipe da budu Merc, Ferrari, BMW, Audi, Ford, Renault, VW, Honda Itd.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tvorničke momčadi smo imali dvijetisućitih pa se vidi koliko ih je opstalo
Honda kupila BAR pa prodala Brawnu,
Renault kupio Benetton pa prodao Lotusu,
Ford kupio Stewart pa prodao Red Bullu,
BMW kupio Sauber pa ga nazad prodao,
Toyota nastala iz ničeg i kratko trajala,
Jedino se Mercedes duže zadržao.
Zlatno doba za Formulu su privatne momčadi i više proizvođača motora. Na ove sadašnje bi trebalo dodati Forda i još jednog američkog, nekog iz VW grupe i još jednog japanca. Onda osim klasične borbe imaš i neka “lokalna” nadmetanja. Naravno da bi Yamahi bio veći gušt dobit Hondu nego bit prvi ……
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko voli aerodinamiku nek uživa. Analiza Astona
https://www.youtube.com/watch?v=8n-1P86CGzU
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da se ovo bazira na Mercovom odlasku i prodaji Brixwortha Aston Martinu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mala digresija autoru članka,
iz rečenice “…koji daje 350 kW energije iz 1,6-litrenog V6 motora” bi se dalo zaključit da će se za povećanje električnog udjela koristiti benzinski motori.
Druga digresija se odnosi na mjernu jedinicu, kada se piše kW onda se to odnosi na snagu ne energiju. Mjerna jedinica za energiju je Joule [J ] ili veće [kJ],.
Nadam se da mi autor neće zamjerit, komentar je pisan u najboljoj namjeri
1
0