Izdvojeno

Aston Martin razmišlja o proizvodnji motora od 2026.

Piše: Marko Litvić

Prije 12 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1 će 2026. uvesti nove motore sa većim naglaskom na električnu energiju i agregatom koji daje 350 kW energije.

Momčad Aston Martina je dogovorila suradnju sa saudijskom naftnom tvrtkom Saudi Aramco prije početka sezone 2022. i njihov tehnički referent Andrew Green misli kako je to početak puta prema proizvodnji njihova vlastitoga motora u Formuli 1.

“Mislimo ići naprijed sa svojim ambicijama, mislim da definitivno tražimo šansu za dugoročno opskrbljivanje pogonskim jedinicama.”

“2026. je dogovorena kao godina za nove propise što se pogonskih jedinica tiče i mi kao momčad bismo htjeli sudjelovati.”

“Sad imamo Aramco kao sponzora i vidjet ćemo kako će pregovori ispasti u nadolazećim godinama, siguran sam kako ćemo vidjeti sve detalje i razumjeti ima li koristi za nas da krenemo u tom smjeru.”

Ovo će biti posljednje verzije pogonskih jedinica prije nego što nastupi “zamrzavanje”. Green misli kako su promjene između prošle i ove sezone zapravo minimalne, bez obzira na prilagodbu na novo E10 gorivo.

“Pogonska jedinica stvarno ima minimalne promjene u odnosu na 2021., vjerojatno je to dio bolida koji će imati najmanje promjena između 2021. i 2022. “

“Još uvijek smo u homologiranom aspektu što se pogonske jedinice tiče. Pogonska jedinica je razvijena tako da može primati E10 gorivo u 2022., tako da je trebala biti ponovno kalibrirana, a goriva iznova pomiješana.”

“Ali, to nije značajna promjena. To je uobičajena pogonska jedinica za sve korisnike Mercedesova motora, a oni i dalje proizvode samo jednu pogonsku jedinicu za sve. Tako da mislim kako to nije veliki problem za njih.”

Andrew Green

Komentiraj

6 komentara

  1. Što više motora, to bolje. Idealno svaki tim bi radio svoj vlastiti motor.



    8

    0
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Po meni bi idealno bilo kad bi svi proizvodili svoje motore, ali ekipe da budu Merc, Ferrari, BMW, Audi, Ford, Renault, VW, Honda Itd.



      2

      0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Tvorničke momčadi smo imali dvijetisućitih pa se vidi koliko ih je opstalo

      Honda kupila BAR pa prodala Brawnu,
      Renault kupio Benetton pa prodao Lotusu,
      Ford kupio Stewart pa prodao Red Bullu,
      BMW kupio Sauber pa ga nazad prodao,
      Toyota nastala iz ničeg i kratko trajala,
      Jedino se Mercedes duže zadržao.

      Zlatno doba za Formulu su privatne momčadi i više proizvođača motora. Na ove sadašnje bi trebalo dodati Forda i još jednog američkog, nekog iz VW grupe i još jednog japanca. Onda osim klasične borbe imaš i neka “lokalna” nadmetanja. Naravno da bi Yamahi bio veći gušt dobit Hondu nego bit prvi ……



      8

      0
  2. Tko voli aerodinamiku nek uživa. Analiza Astona
    https://www.youtube.com/watch?v=8n-1P86CGzU



    4

    0
  3. Ja bi rekao da se ovo bazira na Mercovom odlasku i prodaji Brixwortha Aston Martinu.



    3

    1
  4. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    mala digresija autoru članka,
    iz rečenice “…koji daje 350 kW energije iz 1,6-litrenog V6 motora” bi se dalo zaključit da će se za povećanje električnog udjela koristiti benzinski motori.
    Druga digresija se odnosi na mjernu jedinicu, kada se piše kW onda se to odnosi na snagu ne energiju. Mjerna jedinica za energiju je Joule [J ] ili veće [kJ],.
    Nadam se da mi autor neće zamjerit, komentar je pisan u najboljoj namjeri



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni