Izdvojeno

Aston Martin razmišlja o proizvodnji motora od 2026.

Piše: Marko Litvić

Prije 8 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1 će 2026. uvesti nove motore sa većim naglaskom na električnu energiju i agregatom koji daje 350 kW energije.

Momčad Aston Martina je dogovorila suradnju sa saudijskom naftnom tvrtkom Saudi Aramco prije početka sezone 2022. i njihov tehnički referent Andrew Green misli kako je to početak puta prema proizvodnji njihova vlastitoga motora u Formuli 1.

“Mislimo ići naprijed sa svojim ambicijama, mislim da definitivno tražimo šansu za dugoročno opskrbljivanje pogonskim jedinicama.”

“2026. je dogovorena kao godina za nove propise što se pogonskih jedinica tiče i mi kao momčad bismo htjeli sudjelovati.”

“Sad imamo Aramco kao sponzora i vidjet ćemo kako će pregovori ispasti u nadolazećim godinama, siguran sam kako ćemo vidjeti sve detalje i razumjeti ima li koristi za nas da krenemo u tom smjeru.”

Ovo će biti posljednje verzije pogonskih jedinica prije nego što nastupi “zamrzavanje”. Green misli kako su promjene između prošle i ove sezone zapravo minimalne, bez obzira na prilagodbu na novo E10 gorivo.

“Pogonska jedinica stvarno ima minimalne promjene u odnosu na 2021., vjerojatno je to dio bolida koji će imati najmanje promjena između 2021. i 2022. “

“Još uvijek smo u homologiranom aspektu što se pogonske jedinice tiče. Pogonska jedinica je razvijena tako da može primati E10 gorivo u 2022., tako da je trebala biti ponovno kalibrirana, a goriva iznova pomiješana.”

“Ali, to nije značajna promjena. To je uobičajena pogonska jedinica za sve korisnike Mercedesova motora, a oni i dalje proizvode samo jednu pogonsku jedinicu za sve. Tako da mislim kako to nije veliki problem za njih.”

Andrew Green

Komentiraj

6 komentara

  1. Što više motora, to bolje. Idealno svaki tim bi radio svoj vlastiti motor.



    8

    0
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Po meni bi idealno bilo kad bi svi proizvodili svoje motore, ali ekipe da budu Merc, Ferrari, BMW, Audi, Ford, Renault, VW, Honda Itd.



      2

      0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Tvorničke momčadi smo imali dvijetisućitih pa se vidi koliko ih je opstalo

      Honda kupila BAR pa prodala Brawnu,
      Renault kupio Benetton pa prodao Lotusu,
      Ford kupio Stewart pa prodao Red Bullu,
      BMW kupio Sauber pa ga nazad prodao,
      Toyota nastala iz ničeg i kratko trajala,
      Jedino se Mercedes duže zadržao.

      Zlatno doba za Formulu su privatne momčadi i više proizvođača motora. Na ove sadašnje bi trebalo dodati Forda i još jednog američkog, nekog iz VW grupe i još jednog japanca. Onda osim klasične borbe imaš i neka “lokalna” nadmetanja. Naravno da bi Yamahi bio veći gušt dobit Hondu nego bit prvi ……



      8

      0
  2. Tko voli aerodinamiku nek uživa. Analiza Astona
    https://www.youtube.com/watch?v=8n-1P86CGzU



    4

    0
  3. Ja bi rekao da se ovo bazira na Mercovom odlasku i prodaji Brixwortha Aston Martinu.



    3

    1
  4. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    mala digresija autoru članka,
    iz rečenice “…koji daje 350 kW energije iz 1,6-litrenog V6 motora” bi se dalo zaključit da će se za povećanje električnog udjela koristiti benzinski motori.
    Druga digresija se odnosi na mjernu jedinicu, kada se piše kW onda se to odnosi na snagu ne energiju. Mjerna jedinica za energiju je Joule [J ] ili veće [kJ],.
    Nadam se da mi autor neće zamjerit, komentar je pisan u najboljoj namjeri



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni