Izdvojeno

Fotografije Aston Martina na Silverstoneu

Piše: Ante Vetma

Prije 12 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Aston Martin je jučer svoj bolid izveo na stazu u Silverstoneu kako bi odradili promotivni dan. Za nas je to prilika vidjeti bolid u prirodnom okruženju – na stazi, umjesto u studiju ili na računalim renderima.

Komentiraj

10 komentara

  1. lijepi automobil… šteta što je moderna formula veličine autobusa. Ovo, ali u gabaritima bolida 90ih i ranih 00ih.



    8

    0
  2. Predobro izgleda na stazi…



    3

    0
  3. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    jel se meni samo čini ili su ovi bočni usisnici napravljeni da se lako mogu prilagođavati uvjetima na raznim utrkama?
    mislim ova crna boja pored kvadratnih usisa mi izgleda kao da jednostavno mogu mijenjati površinu usisa i dotoka zraka…



    6

    1
    • Moze bit, a i ne mora: da se varira ova bocna stranica mislim da bi to dosta poremetilo tok zraka oko bolida, recimo da sa visokim i sirokim bocnim dijelovima pokusavaju imitirati sidepodove koji su zabranjeni od ove godine, a sluze kako bi usmjerili zrak prema podnici i ispod nje.



      1

      0
    • Brawn Gp
      toripuru Prikaži

      Ne, usisi su dosta naprijed i taj crni dio je ravan jer ide točno uz rub “legality box”a. Samo su ga obojali u crno – širenje toga samo koji milimetar je glavobolno kompleksno za ostatak paketa.



      2

      0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Ti otvori su za Mercedes “prilagodbu”. Lijep bolid ali AM momčad mi nije simpatična i biće još manje ako ponovo budu ličili na Mercedes.
      AM i McL dva različita koncepta. AM sa ovim velikim sidepods-ma ima 2m kvadratna više površine od Mcl i Haasa..


      0

      2
  4. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Puno ljepše i “tečnije” mi izgledaju od prošlogodišnjih bolida, pogotovo na stazi, predivno!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni