Izdvojeno

Fotografije Aston Martina na Silverstoneu

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Aston Martin je jučer svoj bolid izveo na stazu u Silverstoneu kako bi odradili promotivni dan. Za nas je to prilika vidjeti bolid u prirodnom okruženju – na stazi, umjesto u studiju ili na računalim renderima.

Komentiraj

10 komentara

  1. lijepi automobil… šteta što je moderna formula veličine autobusa. Ovo, ali u gabaritima bolida 90ih i ranih 00ih.



    8

    0
  2. Predobro izgleda na stazi…



    3

    0
  3. Nigel Mansell
    dusko Prikaži

    jel se meni samo čini ili su ovi bočni usisnici napravljeni da se lako mogu prilagođavati uvjetima na raznim utrkama?
    mislim ova crna boja pored kvadratnih usisa mi izgleda kao da jednostavno mogu mijenjati površinu usisa i dotoka zraka…



    6

    1
    • Moze bit, a i ne mora: da se varira ova bocna stranica mislim da bi to dosta poremetilo tok zraka oko bolida, recimo da sa visokim i sirokim bocnim dijelovima pokusavaju imitirati sidepodove koji su zabranjeni od ove godine, a sluze kako bi usmjerili zrak prema podnici i ispod nje.



      1

      0
    • Brawn Gp
      toripuru Prikaži

      Ne, usisi su dosta naprijed i taj crni dio je ravan jer ide točno uz rub “legality box”a. Samo su ga obojali u crno – širenje toga samo koji milimetar je glavobolno kompleksno za ostatak paketa.



      2

      0
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Ti otvori su za Mercedes “prilagodbu”. Lijep bolid ali AM momčad mi nije simpatična i biće još manje ako ponovo budu ličili na Mercedes.
      AM i McL dva različita koncepta. AM sa ovim velikim sidepods-ma ima 2m kvadratna više površine od Mcl i Haasa..


      0

      2
  4. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Puno ljepše i “tečnije” mi izgledaju od prošlogodišnjih bolida, pogotovo na stazi, predivno!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni