Izdvojeno

Ricciarda ne brine Norrisov novi ugovor

Piše: Ante Vetma

Prije 8 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo kaže da nije zabrinut da će McLaren svoju ekipu “sagraditi” oko Landa Norrisa kojem je nedavno produžen ugovor pa će s ekipom ostati najmanje do kraja 2025. godine.

Istovremeno, Ricciardo je na trogodišnjem ugovoru kojeg je potpisao na početku 2021., a dosad nije pregovarao o njegovom produljenju.

“Ne, definitivno me to ne brine. Mislim, ako razmišljam kao timski igrač – mislim da je to dobar potez. McLarenu je pametno zadržati Landa na duži period.”

“Ne samo da je odradio zaista dobar posao prošle godine, nego je bio vrlo dobar otkad je došao u Formulu 1. Osim performansi – treba primijetiti da voli ekipu i osjeća se tu kao doma. Prema tome, mislim da su on i McLaren jako dobar par dugoročno gledajući.”

32-godišnjak će u McLarenu biti barem do kraja 2023. godine, a ekipa navodno ima opciju da ga zadrži i nakon tog razdoblja:

“Deset godina sam stariji od Landa, a razmišljati o tome da ja potpišem petogodišnji ugovor od ovog trena… Ne znam što nosi idućih pet godina.”

“Tu mi je ugodno i jako sam sretan biti u papaja-bojama. Trenuci poput Monze me motiviraju da želim uspjeti s ovom ekipom.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Mattia Binotto
    Limpskinz Prikaži

    Ric najveci pehista hibridne ere, prekasno dosao u RB da napravi ista tamo, u međuvremenu doveli Maxa i oko njega napravili tim, presao u Renol, sad u Mclarenu sa 32 godine, a mogao je puno više da je imao sreće



    7

    2
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Sam si je kriv. Nije imao povjerenja u sebe i zato je pobjegao iz RBR.



      6

      6
      • Red Bull je sve dao u Maxa, Ricciardo je pametno napravio i pobjegao, inace bi njegov zadatak bio da usporava Hamiltona umjesto Pereza. U McLarenu je vec uzeo pobjedu, a ove sezone moze biti puno bolje.



        7

        4
        • Sebastian Vettel 5
          Pastor Prikaži

          A u Red Bullu nije uzimao pobjede? Neko ga sprječavao? Perez je sam sebe doveo u poziciju da usporava Hamiltona…



          7

          2
      • Sve je i budali bilo jasno na prvoj utrci za Maxa u red bullu na Catalunya stazi. Onako predati Ricijevo prvo mjesto sa extra ulaskom u boks Maxu. To je bio početak, no to ne radiš nekome na koga računaš za najveće stvari.



        6

        1
        • Ili je to bilo na nekoj drugoj stazi. Ni sam više ne znam. Jasno je bilo kao dobar dan da je Max njihov projek kojeg je Rici dva puta dobio. Očito je da mu ovo nije bila sezona za pamćenje no on je najbolje parirao Maxu.



          3

          0
    • Jasno je i pticama na grani da je Ricci morao otici iz Red Bulla zbog sebe.
      Kakva god karijera da mu ja bila ili bude poslije RB-a , on je morao otici.
      Jer tamo postoji samo Max i to je Ricciju bilo jasno.
      Nesto kao Bottas u Mercu , samo je Ricci imao muda otici iz te ekipe i odbaciti potencijalnih par pobjeda.
      Ali je bar pokusao otici i napraviti nesto s drugim ekipama.
      Kako god , bolje mu je biti sa manje pobjeda u zdravoj atmosferi nego sa kojom vise pobjedom u nezdravoj.



      5

      2
      • Max je svoj prvi nastup za RB pretvorio u pobijedi. Znači nije mu trebalo dva mjeseca prilagodbe i ovog i onog.
        Pobijedio je zahvaljujući sudaru Mercedesa, ali opet pod pritiskom Kimija. Sve to u bolidu u kojem se nije nikad utrkivati.
        Gdje je bio Ricciardo? Ogromnih 45 sekundi iza. Još jednom, 45 sekundi.
        Ajmo ovako objasniti naklonost momčadi prema određenom vozaču. Na koga se kladite h kladionici? Na jače ili slabije?
        Ricciardo u Renultu nije napravio ništa. U Mclarenu još manje.

        Na kraju krajeva, RB all-in na Maxa se isplatio jer je osvojio naslov. Sada samo probajte zamisliti Ricciarda umjesto Maxa u borbi za naslov protiv Hamiltona i Mercedesa i iskreno recite da li bi bio u stanju napraviti isto.



        5

        6
        • Carlos Sainz 55
          Tudum Donator Prikaži

          Bravo. Max je vozač kojem ne trebaju izlike i koji je uvijek na 100%. Klasa iznad Ricciarda i to se vidjelo od starta. Logično da će se ekipa njemu podrediti. Dannyju će Lando postati novi Max ako se ove sezone ne skulira.



          1

          4
        • Ricciardo je bio na lošijoj strategiji (2 zaustavljanja) kao i Vettel (oba prva vozača).

          Plus je Ricci imao puknuće gume (ako se dobro sjećam)



          7

          1
        • da se sjećaš svih detalja Španjolske 2016 onda bi znao da je tih 45 sekundi zbog lošije strategije. da su Ferrari i Red Bull stavili oba svoja vozača na iste strategije tu utrku bi dobio Vettel ili Ricci.
          Već na sljedećoj utrci je Red Bull oduzeo Ricciju još jednu ultra rijetku priliku za pobjedom u 2016. Tu utrku je on izdominirao, a Max nije bio u računici jer se brzo prilagodio na barijere.



          4

          0
        • Pa nitko nije rekao da je Ricci bolji od Maxa. Jednostavno nije htio biti u podredenom polozaju i otisao je drugdje. Nije htio biti vodonosa kao dosta drugih vozaca.
          To sve ovisi od osobe do osobe , tko zeli tko ne.
          Pobjede u Rb-u je uzeo , naslov nebi nikada dok je Max tamo i nista ga vise nije drzalo u RB-u.
          Nije opce rasprava da je Ricci bio bolji od Maxa , nego je otisao gdje se osjeca puno ugodnije i to je citava prica.
          Po meni mu je ovako puno bolje nego biti neciji batler iz godine u godinu , bez obzira na puno losije rezultate.



          2

          0
        • @AlkY
          Dobro govoriš i slažem se.


          0

          0
    • Alonso je najveći pehist hibridne ere.



      2

      3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni