Izdvojeno

Massa: Rosberg bi trebao otići iz Mercedesa

Piše: Ante Vetma

Prije 7 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nico Rosberg i Felipe Massa

Nico Rosberg i Felipe Massa

Felipe Massa smatra da bi Nico Rosberg trebao otići iz Mercedesa jer nakon dva uzastopna naslova svjetskog prvaka sada povlašteni status koliko-toliko mora dobiti njegov timski kolega.

Prošlog tjedna Lewis Hamilton je potvrdio svoj treći naslov, a Rosberg je izrazio nezadovoljstvo njegovim ponašanjem na stazi kada ga je izgurao u prvom zavoju. Felipe Massa zna ponešto o cijeloj situaciji koju je usporedio sa svojim boravkom u Ferrariju nakon dolaska Fernanda Alonsa.

“Vjerujem da će Rosbergova situacija dogodine biti još i gora jer svakom pobjedom Lewis dobije ekipu malo više na svoju stranu. Mislim da je njegova jedina šansa u tome da promijeni ekipu i počne iznova.”

Rosbergov važeći ugovor ističe na kraju iduću sezone, a o dodatnim opcijama se ništa sa sigurnošću ne može reći. Toto Wolff je izjavio da će pokušati naći mjesto u Formuli 1 za Pascala Wehrlaina, ali da to nastojanje nije direktno povezano s vozačkom postavom Mercedesa.

“Takve pretpostavke nisu baš utemeljene jer trenutno imamo dva vozača pod ugovorom. Uživamo raditi s njima i ne možemo voditi ove rasprave dok smo vezani uz Nicu i Lewisa,” kaže Wolff.

Komentiraj

5 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Massa je u pravu, ali ostalo je još malo utrka do kraja, Rosbergu su to bitne utrke u kojima mora zauzeti stav, dati do znanja da s njim neće biti lako sljedeće sezone…nadam se da ćemo vidjeti pravu borbu između njim. Sljedeća sezona biti ili ne biti, bit će jako teško s obzirom da i Ferrari puše za vratom. Ne uspije li sljedeće sezone bojim se da neće nikada.


    0

    0
  2. Masa je rekao ono sto vecina misli,ali realno Rozberg ako ode igdje drugo mozemo zaboraviti na titulu,jedina ako predje u ferari.


    0

    0
  3. Da Felipe, pa da završi sa tih nekoliko pobjeda na sezonu i naslovom viceprvaka koji su mu više manje zagarantirani.


    0

    0
  4. Problem F-1 je što vozači zapravo nemaju alternative, osim donekle onih u sredini poretka. Kad bi rekli da imamo dvije vrhunske ekipe (nategnuto, jer se zna da trenutno postoji uvjerljivi broj 1), svaka ima po dva bolida, ali isto tako svaka nastoji imati prvog i drugog vozača, pa ispada da je u svakoj samo jedno “pošteno” mjesto.
    Primjer Alonsa najbolje pokazuje kako alternativa baš i nema za one koji bi se borili za naslov.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni