Izdvojeno

Russell: Mercedes je motiviran nakon prošlogodišnjeg poraza

Piše: Katarina Predovan

Prije 8 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell smatra da se njegova momčad vraća u borbeno raspoloženje, odnosno da pokazuje motivaciju i žar nakon što je Lewis Hamilton prošle sezone izgubio borbu za naslov svjetskog prvaka. Za sebe kaže kako će poraditi na svojim nastupima, ali i kako ima i dodatne mikro ciljeve koje nije otkrio. Kazao je kako se u momčadi osjeća ugodno:

“Budući da sam proveo toliko vremena s momčadi prije nego što sam se pridružio Williamsu u Formuli 1 kao mladi vozač, osjećam se kao da već sve poznajem tako dobro.”

“Tako da smo odmah krenuli na posao kako bismo razumjeli novi bolid, izazove i pokušali se što bolje pripremiti za sezonu koja je pred nama.”

“I mislim da nakon završetka prošle godine postoji toliko motivacije i žari u cijeloj tvornici da se vrate na vrh… To je nevjerojatno za vidjeti.”

George Russell

Dodao je kako su bolidi za sezonu 2022. nepoznanica svima, ali da se ipak nada uspješnoj sezoni:

“Nadam se ću u 2022. stvarno dosegnuti maksimum za sebe i momčad oko sebe. Mislim da će to biti tako zanimljiva godina razvoja.”

“Ali u smislu rezultata, doista ne mislim da možete postaviti cilj jer nitko ne zna gdje će biti kada prođe prva utrka.”

“Morate imati svoje ciljeve, kako ćete poboljšati sebe i kako ćete poboljšati bolid…”

“Ako svaki aspekt odradite ispravno, dajete sebi najbolju šansu da postignete ono što želite.”

George Russell

Komentiraj

16 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Mercedes nije ništa izgubio prošle godine…



    11

    7
    • x1

      kako nije? Izgubili su Bottasa. ;)



      30

      3
    • Da komentar odražava bit epiloga prošlogodišnje sezone F1: Vozačko prvenstvo je više izgubljeno zbog Hamiltona, a manje zbog ekipe Mercedesa. Nakon lošeg Hamiltonovog izdanja u Monaku uslijedio je još lošiji Azerbedžan, a ne treba zaboraviti niti anemičnu Austriju. Prvenstvo je ispustio Hamilton, Mercedes se potrudio da popravi stvar sa “Spicy engine” pred kraj sezone, ali nije pomoglo jer je igrom sudbine, Mercedesov pit wall išao na sigurno i na kraju je naslov uzeo Verstappen. Da Verstappen nije imao nekoliko loših utrka prvenstvo bi bilo gotovo bar dvije utrke prije kraja sezone.

      Mene zanima da li će druge ekipe uspjeti da iskoriste trik vezan za motor za unutrašnjim izgaranjem (ICE = internal combustion engine) trik koji bi Mercedes očito sačuvao za period 2022-2025. da nije bio primoran da baci sve karte na stol u završnici sezone.



      8

      2
  2. PR mašina broj 2
    Sada će on u Mercedesu mnogima skočit sa “totalno dobrog i sposobnog vozača” na — vidi ga ovaj iz Mercedesa



    10

    1
    • Nažalost….od polovice 2021 kad se počelo šuškati ozbiljnije da ide u mercedes, samo s papira priča.

      Šansa mu je da se desi koji loš rezultat u početku Hamiltonu, i on to uspije brutalno kapitalizirati i pokazati se da može biti budućnost tima. Inače je do sredine sezone Bottas 3.0.



      8

      2
  3. Uklopio se u tim namatajuci nebuloze..jos ga mogu zamislit u intervju di forsira britanski naglasak 🤢



    7

    11
  4. A sta ako mercedess bude truba



    4

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni